Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2016 22:02 - ПРЕЦАКАХА РАЗКРИЛИЯ КАНАЛ ЗА ТЪРГОВИЯ С БЕБЕТА: „ОСТАВИХА МЕ САМ
Автор: bojinkata Категория: Новини   
Прочетен: 751 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  ПРЕЦАКАХА РАЗКРИЛИЯ КАНАЛ ЗА ТЪРГОВИЯ С БЕБЕТА: „ОСТАВИХА МЕ САМ, БЕЗ ЗАЩИТА. СТРЕЛЯХА ДВА ПЪТИ ПО МЕН. КАНАЛЪТ СЕ ВИХРИ С ПЪЛНА СИЛА…“

imageНа 23 януари т.г. в предаването „Ничия земя“ по Нова телевизия Даниела Тренчева прави блестящо журналистическо разследване за канал за търговия с бебета в Гърция, а цената за бебе варира между 8000 и 12 000 евро. Само през един от каналите месечно се търгува с десет бебета.

Предаването може да гледате тук:http://play.novatv.bg/programi/nichiya-zemya/696860?autostart=true

Даниела Тренчева показва в ефир Пламен Димитров, който разкрива схемата и е готов да свидетелства пред прокуратура и съд.
След излъчването на предаването Районна прокуратура-Казанлък се самосезира и образува проверка по реда на чл. 145 ал. 1 т. 3 от Закона за съдебната власт и с оглед събиране на данни за престъпление по чл. 159а ал. 3 във връзка с ал. 1 от Наказателния кодекс – за трафик на хора с цел продажба на новородени деца. „Районна прокуратура-Казанлък ще потърси съдействие за конкретния случай от международни служби и властите в Република Гърция за наличие на данни за трансгранична дейност, свързана с трафика на хора. Проверката е възложена на служителите от РУ на МВР-Казанлък и трябва да приключи в кратък срок“, съобщават в края на януари от прокуратурата.
Два месеца по-късно към сайта АФЕРА се обърна осветилият схемата за търговия с бебета Пламен Димитров, горчиво съжалявайки: „Сгреших, че се опитах да спра търговията с бебета. Не знам как да върна живота си обратно. Разкрих трафика и те ми провалиха живота. Не ми дадоха никаква защита, оставиха ме сам на трафикантите. Гоним се, крия се непрекъснато, два пъти стреляха по мен. След предаването животът ми стана ад. Преди месец бе първия път, когато стреляха по мен, после се случи отново. На никой не му пука. И лошото е, че продължава с пълна сила да се вихри продажбата на бебета. Покрил съм се сега в Гърция на едно място и не знам утре дали ще съм жив. Не получих никаква защита ни от прокуратура, нито от държавата“.
Пламен Димитров дава показания в Казанлък пред съдия, където е образувана прокурорската проверка, дава показания и в Атина. Вместо държавата да му осигури някаква защита, журналистката Даниела Тренчева му помага, доколкото може, да се покрива и да се крие.
Бързината при разследването, обещана от прокуратурата, е толкова „бърза“, че току виж когато го приключат, не дай Боже, основният им свидетел може и да е вече разстрелян.
Пламен Димитров е оставен сам на себе си да се спасява. Каналът за търговия с бебета е непокътнат, продължава да действа с пълна сила, а прокуратурата и МВР уж нещо разследват.
Докато се натуткат, вместо свидетел може да имат труп. А журналистите ВМЕСТО спецслужбите, без техния ресурс, правят каквото могат да опазят живота на Пламен Димитров.
Няма такава държава.

Afera.bg




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bojinkata
Категория: Новини
Прочетен: 5449882
Постинги: 3624
Коментари: 5956
Гласове: 6813
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930