Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2022 17:12 - Обещание
Автор: vania23 Категория: Поезия   
Прочетен: 4950 Коментари: 4 Гласове:
20

Последна промяна: 28.09.2022 17:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Паникьосване ли? Давай!
Толкова добре го мога...
И безупречната права,
плод на дисциплина строга

на хармоника ще сгърча,
на отсечки ще нарежа!
Не успея ли, съм мъртва...
Да не би да съм невежа,

че да имитирам щрауса,
скрил главата си във пясък?
Та животът само с хаоса,
бяга вихрено нататък...

И покоят ми - виж, литва!
като крехка пеперуда...
Чак след сетната молитва,
обещавам - ще съм друга. 



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Колко познато! И за съжаление, с...
28.09.2022 20:13
Колко познато! И за съжаление, съвсем вярно: с паниката на все по-изтъняващите наши нерви ще се справим едва "след сетната молитва":)))
А поводи за паника, колкото искаш - с проблемите, които стават все повече, с времето - все по-трудно и алогично, със света, който сякаш е полудял.
Хубави стихове! Поздравления, Ваня!
цитирай
2. vania23 - Мила, добра Вени,
03.10.2022 10:09
donchevav написа:
Колко познато! И за съжаление, съвсем вярно: с паниката на все по-изтъняващите наши нерви ще се справим едва "след сетната молитва":)))
А поводи за паника, колкото искаш - с проблемите, които стават все повече, с времето - все по-трудно и алогично, със света, който сякаш е полудял.
Хубави стихове! Поздравления, Ваня!


извинявай за закъснелия отговор! Да! За всичко написано от теб панически отвърщам, крещейки "Да!".
Много поводи за паника ни се събират, Вени. И края не се вижда. По-лабилните и невротичните като мен започват вече сериозно да дават "фира".
Вени, да ти се похваля. На 1 октомври излязоха резлутатите от 19 Национален конкурс "Вяра". Първа награда печеля. Зарадваха ме.
цитирай
3. donchevav - Колко познато! И за съжаление, с...
03.10.2022 22:15
vania23 написа:
donchevav написа:
Колко познато! И за съжаление, съвсем вярно: с паниката на все по-изтъняващите наши нерви ще се справим едва "след сетната молитва":)))
А поводи за паника, колкото искаш - с проблемите, които стават все повече, с времето - все по-трудно и алогично, със света, който сякаш е полудял.
Хубави стихове! Поздравления, Ваня!


извинявай за закъснелия отговор! Да! За всичко написано от теб панически отвърщам, крещейки "Да!".
Много поводи за паника ни се събират, Вени. И края не се вижда. По-лабилните и невротичните като мен започват вече сериозно да дават "фира".
Вени, да ти се похваля. На 1 октомври излязоха резлутатите от 19 Национален конкурс "Вяра". Първа награда печеля. Зарадваха ме.


Престижен конкурс! Мисля, че Г. Константинов беше председател на журито. Честита Първа награда, мила Ваня! Поздравления от сърце! Радвам се на успеха ти!
Прегръдка!
цитирай
4. vania23 - Благодаря, мила Вени!
04.10.2022 09:46
donchevav написа:
vania23 написа:
donchevav написа:
Колко познато! И за съжаление, съвсем вярно: с паниката на все по-изтъняващите наши нерви ще се справим едва "след сетната молитва":)))
А поводи за паника, колкото искаш - с проблемите, които стават все повече, с времето - все по-трудно и алогично, със света, който сякаш е полудял.
Хубави стихове! Поздравления, Ваня!


извинявай за закъснелия отговор! Да! За всичко написано от теб панически отвърщам, крещейки "Да!".
Много поводи за паника ни се събират, Вени. И края не се вижда. По-лабилните и невротичните като мен започват вече сериозно да дават "фира".
Вени, да ти се похваля. На 1 октомври излязоха резлутатите от 19 Национален конкурс "Вяра". Първа награда печеля. Зарадваха ме.


Престижен конкурс! Мисля, че Г. Константинов беше председател на журито. Честита Първа награда, мила Ваня! Поздравления от сърце! Радвам се на успеха ти!
Прегръдка!


Това стана възможно и благодарение на теб, която беше до мен след всяко стихотворение с хубавите си коментари, които ми даваха кураж да продължавам.
Прегръдка!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vania23
Категория: Други
Прочетен: 1052686
Постинги: 333
Коментари: 3501
Гласове: 12833
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031