Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2022 20:53 - ДЖОКОВИЧ: НЯМА ДА СЕ ВАКСИНИРАМ! ГОТОВ СЪМ ДА ПЛАТЯ ЦЕНАТА ДА НЕ УЧАСТВАМ В ТУРНИРИ, ЗАРАДИ ПРИНЦИПА ДА РЕШАВАМ САМ, ЗАРАДИ ЛИЧНИЯ ИЗБОР НА ВСЕКИ ЧОВЕК ЗА ТОВА,
Автор: bojinkata Категория: Новини   
Прочетен: 1452 Коментари: 8 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
ДЖОКОВИЧ: НЯМА ДА СЕ ВАКСИНИРАМ! ГОТОВ СЪМ ДА ПЛАТЯ ЦЕНАТА ДА НЕ УЧАСТВАМ В ТУРНИРИ, ЗАРАДИ ПРИНЦИПА ДА РЕШАВАМ САМ, ЗАРАДИ ЛИЧНИЯ ИЗБОР НА ВСЕКИ ЧОВЕК ЗА ТОВА, КОЕТО СЛАГА В ТЯЛОТО СИ!

imageНовак Джокович пред „Би Би Си“:

Не съм антиваксър и като дете са ми поставили различни задължителни ваксини, но не желая да се имунизира срещу COVID-19.

Това е цена, която съм готов да платя.

Никога не съм бил против ваксината, но винаги съм подкрепял личния избор на всеки човек за това какво слага в тялото си.

Очаквам още турнири да променят изискванията си тенисистите да бъдат ваксинирани, за да бъдат допуснати до участие, но лично аз не бих склонил дори тогава. Заради принципа да решавам сам за моето тяло… това е много по-важно от всяка титла. Опитвам се да направя възможно най-доброто за своето тяло.

Никога не съм бил против ваксинацията. Разбирам, че всички се опитват да овладеят вируса на глобално ниво, и се надявам, че всичко това ще приключи скоро.

Накрая бях депортиран от Австралия не защото не бях ваксиниран, или защото съм нарушил някакви правила, или за грешката ми в документите за визата, а защото министърът по имиграция реши, че мога да подхраня антиваксърските настроения в страната или в самия град, с което тотално не съм съгласен.

Afera.bg




Пламен

15.02.2022 в 11:43

Когато човек слуша само страховете си се превръща вуплашено животно.
В кръговрата на живота така както сме се родили е логично ,че някой ден ще умрем.
Обачев случая е най-важно тирето т.е. това ,което разделя датите на раждане и на смъртта в смисъл не колко ,а как е живял човек. Когато си бил предател,подлец,мръсник и въобще дегрегат е без всякаква смисъл дали въобще си се раждал насвета.
Сатанистите от Ковидгеноцида и техните съучастници те първа ще изпитат „всеобщата народна любов“…
Просто няма да имсе размине и това е сигурно ,както че довечераще мръкне.
Предстоят интересни събития по отношение на мръсниците сатанисти,които се опитаха да поробят света и да го редуцират до златен милиард ,който да им служи…
Всички глупости и лъжи ,включително Зелена сделка и т.н.пръдни умират и се оттичат в канала на историята.
Хората се осъзнаха ,че без свобода не са хора и повече няма да допуснат това да се случи.




Гласувай:
8



1. radostinalassa - Това е умно решение , като...
15.02.2022 20:58
имам предвид колко спортисти измряха от ваоксините или ги пенсионираха.
цитирай
2. bojinkata - имам предвид колко спортисти из...
15.02.2022 21:17
radostinalassa написа:
имам предвид колко спортисти измряха от ваоксините или ги пенсионираха.

Днес и един млад мъж почина в трамвай в софето!? Да не е като при футболистите, дето падаха по стадионите????
цитирай
3. bojil - Тоя простосърбашки иглофоб тре...
15.02.2022 23:08
Тоя простосърбашки иглофоб трепери като лист при вида на игла та се чуди каква глупост да измисли,за да разкачи бодила и да се изкара "свободолюбец" :)
цитирай
4. kvg55 - bojinkata,
16.02.2022 07:19
Ноле има пари и свободен.
цитирай
5. bojinkata - Тоя простосърбашки иглофоб тре...
16.02.2022 08:53
bojil написа:
Тоя простосърбашки иглофоб трепери като лист при вида на игла та се чуди каква глупост да измисли,за да разкачи бодила и да се изкара "свободолюбец" :)

bojil, написал си пълна глупост, примесена със завист, но ще те оставя за назидание! Ами обича свободата и се бори за нея! Какво лошо има?
цитирай
6. bojinkata - Ноле има пари и свободен. Има и др...
16.02.2022 08:54
kvg55 написа:
Ноле има пари и свободен.

Има и други, къде по-богати от него, но се огънаха на световната мафия! Мъжага си е Ноле!
цитирай
7. shtaparov - Джавкович има патологичен страх от иглите
17.02.2022 03:25
Джавкович има патологичен страх от иглите- само при вида им се напикава горкия :)
цитирай
8. bojinkata - Джавкович има патологичен страх от ...
17.02.2022 09:11
shtaparov написа:
Джавкович има патологичен страх от иглите- само при вида им се напикава горкия :)

Да, Божил съди по себе си!!! А можеше да се съгласи да му я бият като на Радев, с капачката!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojinkata
Категория: Новини
Прочетен: 5425415
Постинги: 3619
Коментари: 5937
Гласове: 6790
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930