Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2021 19:08 - АТАНАС МАНГЪРОВ: НАВСЯКЪДЕ, С НАЙ-СТРОГИ МЕРКИ, ЗАБОЛЕЛИТЕ СА ВСЕ ПОВЕЧЕ! НАПЪНЪТ ДА СЕ ВАКСИНИРА МАСОВО Е ПЛАШЕЩ! ВЪВ ВСЯКА СТРАНА ИМА ХОРА, КАТО МЕН, НА КОИТО
Автор: bojinkata Категория: Новини   
Прочетен: 1077 Коментари: 1 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Атанас Мангъров по bTV:

В най -затворените страни има най -много заболели. Защото мерките са неефективни. За мен е неясно защо по цял свят се действа по този неефективен начин.

Рисковите хора просто трябва да спазват, да не ходят в пространства с много хора. Всички останали трябва да живеят свободно.

Тези, които са изкарали ковид, новите щамове няма как да ги заразят. Говорят се глупости – хем новия щам бил по-смъртоносен, хем не се изкарвал тежко. Смъртността е много ниска – и в САЩ, и в България. На 75 години – какво очаквате, когато има усложнения, дори и при грип? Безсмъртни за съжаление няма.

Пак ще повторя – в страните, където мерките са най-строги, заразените стават все повече.

Да се ваксинирате ли? Това е въпрос – все едно да ме питате – да се оженя ли. Който много го е страх да се ваксинира. Масовата ваксинация е рискова, има още много да се проучват тези ваксини и ефектите им не се установяват за два-три месеца. За ваксините съм, но да се задължават хора да се ваксинират, е крайно неетично.

Целият тоя напън да се ваксинира масово, след като не са ясни още ефектите от ваксините, е плашещ!

Всичките лекари, които се появяват всяка сутрин по телевизиите, са лабораторни и това не са лекари, които се занимават с инфекциозни болести!

Във всяка страна има хора, като мен, на които се заглушава гласа. И какво – да вярваме на Ню Йорк таймс и Вашингтон поуст, които са като Работническо дело?!

Хората трябва да се обединят срещу тази сила, която е наднационална и кара страните да се самоубиват по всякакъв начин. Малките хора трябва да се противопоставим на това бедствие.

Ако исках да оглавя листа, щях да бъда в друга партия. Моето решение да бъда в АБВ не е политическо, а човешко. Това е партия, която се обърна към мен, довери ми се, защото споделя моето виждане за нещата. И на практика тя ми дава пълна свобода. Не съм ангажиран с нищо. Мисля, че изборът ми е правилен и бих посъветвал много хора да ме последват. В момента разделението не трябва да бъде „леви-десни“, а да има обединение срещу тази неясна, неведома сила, която кара цели държави да се самоубиват икономически. Не знам каква е тази сила, не мога да я формулирам, но тя съществува. Целият свят се е побъркал и реагира по крайно неадекватен начин

Цветанка Ризова насреща му, запенена, с от тъпи по-тъпи въпроси, без изобщо да вниква в онова, което и говореше Атанас Мангъров, е достойна да бъде произведена като близач №1 на идиотския роден Щаб, ръководен от Боко Тиквата.

Afera.bg




Гласувай:
10



1. morskipesni - То маймунето с цветна ризка не е от менталните.
05.02.2021 09:42
А освен това е чипирано- да се врътка, цупи, пули и каканиже.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojinkata
Категория: Новини
Прочетен: 5443892
Постинги: 3624
Коментари: 5954
Гласове: 6810
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930