Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2020 11:38 - Ваксината Пфайзър уби Мъжът ми и неговите родители:
Автор: bojinkata Категория: Новини   
Прочетен: 1519 Коментари: 5 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Vili Kozhuharova

Ива Георгиева от САЩ;
 
Пиша тези редове за да разкажа за моята трагедия. Ваксината Пфайзър уби Мъжът ми и неговите родители. Тази истина няма да ви кажат или чуете по телевизиите. Ето истината за ваксината. Ваксината предизвиква високо температура и те удря в най слабото място. На мъжът ми получи висока температура, която не може да бъде свалена от никакви лекарства. Вечерта почина. Баща та на мъжът ми пък получи инфаркт отново от ваксината, а на майка му и спряха бъбреците. Гадно ми е но искам да предпазя хората. Аз извадих късмет, защото нямах време да се ваксинирам на този ден. Ако бях се ваксинирала сигурно и аз щях да съм починала. Медиите мълчат за тези факти, но това е истината. Описвам моята трагедия за да ви предпазя други хора да не вярват на тази отрова. Това е държавен геноцид над човечеството. 
Призовавам народа да сподели истината! Пазете живота на близките си!

източник:
Трагедия: Ива Георгиева от САЩ; Ваксината на Пфайзър уби цялото ми семейство
https://istinskitenovini.bg/трагедия-ива-георгиева-от-сащ-ваксина/?fbclid=IwAR1r2Y9y4N_GDKnT0r0b5-E3WkhyT1-h3A9wx4CmbaKNiNwAEg7NjNAr0Rk
https://bezistena.blog.bg/history/2020/12/22/kakvo-ni-syobshti-sveta-vanga-che-shte-se-sluchi-na-22-12-20.1740991



Гласувай:
11



1. morskipesni - Мамицата им рептилска!
22.12.2020 12:03
И тъжна му съдба на човечеството!
цитирай
2. morskipesni - Току що проверих статистиката на смъртностт в Германия, по седмици.
22.12.2020 15:04
Резултатите в сравнение с предходни години са такива, че Корона все едно НЕ СЪЩЕСТВУВА. Два "пика", но нищо ообено- в края на годината не се отбелязват различия от общата годишна норма. Колегите се опулиха, получиха хартиени копия. После им разказах "фейк-новината" с починалото семейство от Америка. Никой не пита какъв сайт я е публикувал и пр.- ЩЕ ИМ ДЪРЖИ ВЛАГА, за дълго- пък и нататък ще предадат. Мамицата им РЕПТИЛСКА- САЩИСАНА ще разкатая доколкото ми стигнат силите!
цитирай
3. bojinkata - Може да е фейк, може да е и истина! Но ...
22.12.2020 17:55
Може да е фейк, може да е и истина! Но ваксината не е изпитана до сега, така, че изненадите предстоят! Иначе соросоидите перуков и сие наскочиха да опровергават поста!
цитирай
4. ivo1 - Дори и да е "фейк", зад ...
23.12.2020 10:07
Дори и да е "фейк",зад всяка лъжа прозира и част от истината и се налага да се замислим.Така,че спасението е зад здравия разум! По принцип аз не вярвам и йота от това,което ни казват подлогите на бандитското рептилско правителство в сянка властващо над западния свят!Как да се вярва на врагове на човечеството командващи престъпния контингент?Та те не са хора а рептилии дошли от майната си за да унищожат човечеството и останалата част да поробят за да са им не мислещи слуги!
цитирай
5. bojinkata - ivo1, напълно съгласен! Тези гу...
23.12.2020 11:07
ivo1, напълно съгласен! Тези гущери стават все по-нагли и брутални!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojinkata
Категория: Новини
Прочетен: 5386640
Постинги: 3598
Коментари: 5838
Гласове: 6716
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031