Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2019 02:48 - КАКВА БЕ ОТМИНАВАЩАТА 2019 ГОДИНА ЗА МЕН ?
Автор: ivanvarbanovtv Категория: Новини   
Прочетен: 533 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


Автор: Иван Върбанов

Годината започна в Берлин, с необикновено и щастливо парти в приятели.
После – месеци на радост, изпитание, премеждия, болести.
Битки и победи. В името на Истината и Светлината.
Битки. И пак битки.
За да бъде Справедливостта и Истината.

Упорствах. Ама много. Не исках да се предавам или да приема, че глутницата може да надделява.
Че някой може да нарича Бялото – Черно.
Че морал, достойнство, честност, Истина, принципи, кауза – всичко това може да бъде подменяно, заменяно, осребрявано, задушавано, потъпкване.
Брутално, безпардонно и арогантно.
Знам. В живота има всичко. България се е превърнала в Абсурдистан.
Но, чак до там ....
Наистина не предполагах, че всички граници са сринати от тъмните – сили и хора.

Война на световете.
На доброто и злото, на черните срещу белите ...
Видях, как много от тукашните хора са продали душите си.
Видях, че са зомбирани, пречупени, хипнотизирани.
Подчинени. Преминали на другата страна.
А после видях и същества – без души, обладани, с очи на същества от тъмните светове.

Не се уплаших.
Помолих се за това да ме водят Бог, Богородица, Ангелите и Светлината.
Не излязох от пътя си. Не предадох себе си. Не изоставих онова, в което вярвам и знам.
Приех да платя цената за своят избор.
Щастлив съм.

Изгубих приятели, чийто силуети дори вече не си спомням.
Враговете са най-добрите учители.
Затова Бог казва: Почитай враговете си и се пази от приятелите си
... Всичко е написано ...
Трудностите и премеждията ни правят силни. Трябва да ги има в живота ни.
За да разберем кои сме!
Винаги, когато се обърна назад, за да видя живота си съм спокоен и радостен.
Защото моят път, това съм аз. С моите съзнателни избори.
Честен, истински, достоен път.
Моят път.

Научих се да вярвам в себе си още повече и да разчитам на това, което Бог ми е дал.
Уверих се за пореден път, че семейството и неколцината приятели най-важното нещо в живота ни. Без това не можем. Както и без Любовта, упованието, стремлението да пребъдем в Светлина.
Очаквам с нетърпение 2020.
Зная, че ще е съдбоносна, силна и красива, ще ни донесе много радост и нови върхове.
Нека я изживеем пълноценно такава, каквато идва.

Благодаря за всичко, което ми е отредено и което предстои.
Довиждане 2019.
Чакам те 2020 – щастлива, силна, вдъхновена, величествена.
Да бъде!
 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanvarbanovtv
Категория: Новини
Прочетен: 2528991
Постинги: 965
Коментари: 364
Гласове: 673
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031