Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2017 16:32 - Къде е Отговорността на ЕС към собствените му граждани?
Автор: bojinkata Категория: Новини   
Прочетен: 825 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
 HomerCat"ЕС е съюз на общата отговорност. Не може едни държави да се пукат по шевовете от мигранти, да отделят средства, да строят лагери и приюти, да ги хранят, да им търсят работа..." 

WTF?!

Къде е Отговорността на ЕС към собствените му граждани,които са без работа и изпитват недостиг на средства?За тях свършиха парите,ама за ордите Untermenschen средства (ще) се намират,а?!


"В този свят не може да ядеш без да плащаш, не може непрекъснато да искаш, а нищо да не даваш, категоричен е Ренци."

Така е,и аз съм категоричен.Но ще го каже ли на унтерменшените?
Не,няма,защото  ако им го каже ще е нетолерастко някак,пък той не е такъв човек(човек ли?!),за да говори такива неща.

Гледах официалната версия на  Katy Perry - Chained To The Rhythm (Official).
Не тоя с хамстера,а с хората...макар че къде ли е разликата?...

Тази картинка е модифициран от мен кадър от клипа.В оригиналното видео (вляво) звездата е нагоре и надписът е "American Dream".
А тук го промених на "Европейската мечта е Мъртва".

Горе вдясно пише нещо такова: "Еврабия пристигна",а долу мангалите са написали "Никаква демокрация.Искаме само ислям".
А аз искам частична генетично-селективна депопулация чрез програмируем нановирус(в смисъл - хибрид между вирус и наноботи)
Искам,ама няма.То сигурно има,но не по начина,по който ми се ще на мен.

А мангалите искат и за тях ще има.Понеже няма демокрация(в истинското ѝ значение).
Защото еврохамстерите са оковани към ритъма на самсарата си.

image



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bojinkata
Категория: Новини
Прочетен: 5444122
Постинги: 3624
Коментари: 5954
Гласове: 6810
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930