Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2016 18:13 - ЧУДОВИЩЕН СКАНДАЛ 2 В МЗ И ДФЗ! КОЛОСАЛНИ САНКЦИИ ЗА БЪЛГАРИЯ СЛЕД МЕСЕЦ!
Автор: bojinkata Категория: Новини   
Прочетен: 546 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ЧУДОВИЩЕН СКАНДАЛ В МЗ И ДФЗ! КОЛОСАЛНИ САНКЦИИ ЗА БЪЛГАРИЯ СЛЕД МЕСЕЦ! ВСИЧКИ ДОГОВОРИ ЗА 2016 НЕВАЛИДНИ, ВСИЧКИ РЕШЕНИЯ – НЕЗАКОННИ! ВСИЧКИ ПЛАЩАНИЯ ПРЕЗ 2016 С ЕВРОПЕЙСКИ СРЕДСТВА – С НЕАКРЕДИТИРАН ПОДПИС, НЕ СТРУВАТ И 5 СТОТИНКИ!

Днес ми се обажда един тулуп от местния ГЕРП – и ми вика „Алоуу, що нападате г-н Бойко Борисов, като Деса Танева е човек на Цецо Цветанов-Цвъки, напишете го да се знае, че Борисов с него не може да се трае, и по свирката му не ще тя да играе.“

А ето какво казва бившият сливенски кмет Йордан Лечков за Десислава Танева.

„С ГЕРБ никога не съм имал нещо общо. Да, давал съм съвети и съм им помагал с моя авторитет. По-точно използваха авторитета ми. С Бойко Борисов сме имали съвсем нормални взаимоотношения. Доста хора, посочени от мен, сега са министри. Такъв пример е Десислава Танева. Аз я посочих“, коментира бившият кмет.Не повярвах на онези, които при формирането на листата на ГЕРБ за парламентарните избори преди четири години ме предупредиха, че с влизането на Танева в Народното събрание, ще имаме не депутат от Сливен, а от фирмата, която тя ръководеше – „Мелинвест“.С неудоволствие трябва да призная, че предупреждението им се сбъдна“, допълни Лечков“.

Защото според фирмения регистър “Дакси” през 2009 год. 26,11% от Фонда за изкупуване на земеделска земя “Мел инвест” АДСИЦ са собственост на “Алфа финанс холдинг” на Прокопиев. А чрез три от дружествата в “Мел инвест” – “Агро инвест България”, “Болярка ВТ” и “Юниън трейд”, Десислава Танева участва в управлението на 61 фирми в агросектора.

А на страницата на ГЕРП Сливен преди година 2015 е следната прелюбопитна информация:

Сливенската организация на ГЕРБ номинира за кмет безпартийния експерт-счетоводител от „Мелинвест холдинг“ Стефан Радев (43 г.), съобщи общинският лидер Здравко Костадинов.

Финансистът Радев бе представен от областния лидер Десислава Танева, министър на земеделието и храните и също бивш кадър на „Мелинвест холдинг “.

Та тая семпла женица,

ДЕСИСЛАВА ТАНЕВА

е със 61 фирми –  перде кириз на дядкото в Мелинвест, прибиращи милиони от Схема за единно плащане на площ (СЕПП) и от проектчетата и в Държавен фонд „Земеделие“  с авера и, Котелския бек – виж за справка ремонта на читалището в Котел, решава да се изтъпани в национален ефир и да заяви че като има за изпълняване  три инстанционно съдебно решение и …“това решение има декларативен характер“, прави чутовен гаф!

ЗАЕДНО С ПОРОЖАНОВ СВИКВА ЗАСЕДАНИЕ – КОЕТО РЕШАВА СОБСТВЕНАТА МУ СЪДБА, НО ПЪК РАЗБИВА СЪДБИТЕ НА СТОТИЦИТЕ ХИЛЯДИ БЕНЕФИЦИЕНТИ

.........................................
http://afera.bg/%D1%87%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B5%D0%BD-%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D0%BB-2-%D0%B2-%D0%BC%D0%B7-%D0%B8-%D0%B4%D1%84%D0%B7-%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%B0%D0%BB%D0%BD.html



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bojinkata
Категория: Новини
Прочетен: 5444218
Постинги: 3624
Коментари: 5954
Гласове: 6810
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930