Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2014 17:31 - Аз съм прост. И вие сте прости. Значи, ще се разберем
Автор: bojinkata Категория: Новини   
Прочетен: 541 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 03.07.2014 18:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И ДА СТАНЕ ПРЕМИЕР БОРИСОВ ЩЕ БЪДЕ ПРОГОНЕН С КАМЪНИ ПО КОЛЕДА
Публикувано на 03.07.2014 / 8:33 ч. от afera

“Аз съм прост. И вие сте прости. Значи, ще се разберем”, каза преди време Борисов. Това е една от крилатите му фрази.  Наред с “мислите” му за “матряла”, за телешките пържолки за следовите кучета, за ровенето на тайни гробове на плиткозаровени бандитски трупове и пр. бисери, недопустими за речника на който и да е политик.

Всъщност, фразата “Аз съм прост и вие сте прости” е ключова. Ключови са и маниерите му, които са сегментирани от обичайните движения на нещо средно между фелдфебел и новозабогатял нашенец от края на по-миналия век. От тук нататък асоциациите са за цървули, потури и мокър шаяк…

Не ми е по силите и ума да обрисувам изцяло психопрофила на Бойко Борисов. Но се замислям,когато някой ми каже, че това било харизма. Която импонирала на много хора, твърде много хора с правото да гласуват. Ако бях психолог и имах такава квалификация щях да го подложа на цялостно изследване, което съм убеден щеше да докаже твърдението ми,че той страда от биполярно раздвоение на личността. Не може един човек да говори три пъти различни неща по един и същи повод в съседни дни. И преди го е правил, във функцията си на министър-председател, особено по повод проекта за АЕЦ”Белене” и не само. Вярно е, доста политици заболяват от звездна болест, но при Борисов изкривяванията са чудовищни. Хора като него са допускани във властта от задкулисието, защото много лесно се манипулират и работят за интересите на този “елит”.

Сигурен съм, че посещението на Борисов във Вашингтон е свързано с кризата в банките впоследствие и цялата тази паника, която се създаде с помощта на прокуратурата и е функция на тази “екскурзия”. Не знам някой дали го е канил- наистина много хора ходят там, при определени кръгове и мисля,че точно те го “ориентираха”. Изглежда домакините му отвъд океана имат някакви интереси- дали са свързани с шистовия газ или с нещо друго не мога да знам. Но подозрението ми е,че той отиде на инструктаж и блестящо си изпълни мисията.

За мен прекалено топлите връзки на ГЕРБ и ДПС имат връзка с газопровода “Южен поток”. ДПС работи за това газопровода да мине през Турция, а не през България. А се знае , че всяко едно подобно енергийно съоръжение е гаранция за националната сигурност за която и да е държава, през която територия минава.

Напълно е възможно самопредлагането на Борисов за премиер да е самосбъдващо се предсказание. Може да стане, да бъде избран, но по Коледа- прогонен с камъни. Не ви плаша, но днес, в този момент светлината в тунела е от идващия насреща влак.

Извинете ме за мрачните мисли в този хубав летен ден…

Любо Кольовски

Агенция БГНЕС
http://afera.bg/pozitsia/64293.html

Разбирайте - ЩЕ МЕ ИЗБЕРЕТЕ ПАК ДА КРАДА!




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Накратко - мрачна прогноза. И този е ...
03.07.2014 17:44
Накратко - мрачна прогноза. И този е кукла на конци, като предишния...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojinkata
Категория: Новини
Прочетен: 5428904
Постинги: 3620
Коментари: 5943
Гласове: 6793
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930