Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2013 01:22 - някога...
Автор: cvetennekrolog Категория: Лични дневници   
Прочетен: 641 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 26.02.2013 01:40


 Ще идваш всяка година със зимата...
Обречени мои януарски ръце, които самотно отпуснати,
чакаха пристан сред белия сняг...
И беше гръдта му напълно различна от челото,
което отпуснал на мене с дихание,
гърчеше в ужас бездънният мрак.

Ще идваш със зимата, подобна на болест,
с диамантена рокля на прелестна Смърт.
Сърцето ми - брошка и кървава роза,
в краката ти с писък ще чупи криле - 
отново,
 отново,
  отново,
   отново...

Гласът ми, навярно, отдавна в теб не кънти...
Но помниш ли думите ярки,
заплетени мрежи,
безкрайни поеми по белия лист,
с които откраднах от тебе, макар и за миг,
спомен и пламък, и прошка и вик...

Тъжни са, казват, очите ми,
сякаш са път към потайни гори.
И там си заровена, навътре погребана,
все бледа и нежна в рохката пръст.
Страх ме е, знаеш, да легна до тебе...
Рисувала Лудост е крехките скули...

Страх ме е, знаеш, и стена далече;
и още за мен си с изтрадала хубост.

*****

Нестройни като зид на стара къща
думите ми се редят и падат.
Но нестроен съм и аз отвътре
и ред отдавна спрях да търся.
Даже мисля - трябват думи грозни
и да спра да се залъгвам...
Зейнал е зад мене Спомен,
от Теб не мога да си тръгна.






Тагове:   тъжна черна ряпа,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cvetennekrolog
Категория: Лични дневници
Прочетен: 93855
Постинги: 148
Коментари: 21
Гласове: 99
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930