Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2021 15:25 - Нека най-сетне си оплевим градинката
Автор: petgrig Категория: Други   
Прочетен: 4507 Коментари: 27 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Уважаеми потребители,

/обръщението ми е към тези, които стоят настрани от блоговите конфликти/

Прави ли ви впечатление, че вашите постинги в повечето случаи остават самотни, най-много с по един-два коментара, колкото да не е без хич? Виждате ли апатията, която от известно време цари тук и това, че писането на постове, което навремето беше доста по-обилно и по-смислено като качество, отдавна спадна драстично? Усещате ли липсата на хора, които имаше какво да ви кажат, вие също да им кажете, а после те да напишат нещо смислено при вас и така се оформяше нещо съвсем различно от бозата, която наблюдаваме в момента?
Ако не виждате такива неща, бъдете здрави и продължавайте да живеете в тази сивота, може би това е естествената ви среда. Ако обаче сте съгласни с написаното от мен, ще трябва да се съгласите и с това, че за да се възстанови предишният облик на блог.бг, трябва на първо време да си оплевим градинката. Това означава само едно - тези, които докараха блога до това дередже, да си получат заслуженото. А заслуженото е да бъдат изтрити оттук веднъж завинаги. С тях компромиси са невъзможни. Никой не прави компромиси с убийци. Да, правилно ме чухте. Наричам ги такива не заради произхода и убежденията им, а за това, че вкупом убиха едно място, където се изразяваха мислещи и талантливи хора. Те правят така с всичко, до което се докоснат и след тях обикновено остава пепел и разруха.
Пак казвам, ако тази атмосфера ви устройва, не правете нищо. Ако обаче не, може би най-сетне е дошло времето за действия.



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fun1001 - аБе, сашкоо, ти, тук ли 'битуваш??
18.04.2021 15:42
колко пъти, те мерна, ти все блога, и блогерите,пудриш и къдриш ))
къде е момата, оназ умната, за@ба ли те? амаа, мн скороо, батмане..
...кое,ще оправяш тук - разни анонимни, полуидиоти като теб?
които, имат единств.радост, да се презентират тук..с поредни
идиотски регове...и да се правят на "умни и добри".Немаа да стане!
Първо си дай името, и защо ли, така просташки, цопна снимката
на твойта любима - Ангелина!!?
що за вкус, и маниер,бе това...
и, умен отговор, не очаквам...
бегай, си търси..жена, немаш времее...
и зЕми Мара866,Небеизвестната минИдиотка със себе си)

цитирай
2. petgrig - колко пъти, те мерна, ти все блога, и ...
18.04.2021 15:46
fun1001 написа:
колко пъти, те мерна, ти все блога, и блогерите,пудриш и къдриш ))
къде е момата, оназ умната, за@ба ли те? амаа, мн скороо, батмане..
...кое,ще оправяш тук - разни анонимни, полуидиоти като теб?
които, имат единств.радост, да се презентират тук..с поредни
идиотски регове...и да се правят на "умни и добри".Немаа да стане!
Първо си дай името, и защо ли, така просташки, цопна снимката
на твойта любима - Ангелина!!?
що за вкус, и маниер,бе това...
и, умен отговор, не очаквам...
бегай, си търси..жена, немаш времее...
и зЕми Мара866,Небеизвестната минИдиотка със себе си)


Първо трябва да изтрият теб, щото от твоите интриги нищо смислено не идва:(
цитирай
3. miri479 - Като любител гарадинар,
18.04.2021 15:59
да ти кажа, че борбата между човека и плевелите е сложна - последните избуяват и без да ги поливаш, а не можеш да косиш там, където има цветя, затова трябва един по един да ги късаш (плевелите) от корените, а корените са здрави, по-здрави от тези на крехките цветчета и дървенца;)
цитирай
4. bven - Трудна работа, колега.
18.04.2021 16:03
Първият ти коментар го доказва. Когато съм се оплаквала от нея - за момент спира, после пак продължава. Кой трябва да я изтрие?
Иначе, много приятни блогъри напуснаха заради интриги...
цитирай
5. catforlife - Не разбирам...
18.04.2021 16:53
Конфликтът е неизбежен и необходим...,
Нормално е при толкова много хора с различни гледни точки и типове на поведения да съществува.
Конфликтът е енергия, която всеки използва, както прецени...
Ти как точно ще плевиш, че нещо не мога да си го "изобразя", защото съм убедена, че много от тези, които смяташ за плевели, аз намирам за прекрасни и интересни цветя (и обратно).
Не ми става ясно, кои сме ние и кои са те? Кой е врагът? С кого трябва, според теб да се конфронтиираме?
цитирай
6. анонимен - Да започнем с дъртия доносник и п...
18.04.2021 17:25
Да започнем с дъртия доносник и плазмодий - Дупедало.
цитирай
7. getmans1 - Да започнем с дъртия доносник и п...
18.04.2021 18:59
puk2 написа:
Да започнем с дъртия доносник и плазмодий - Дупедало.


... Без да се ангажирам като адвокат на И. Симеонов /опазил ме Бог/ мога да кажа с чиста съвест, по-отвратителен доносник от Рустам ... Със сигурност през годините съм цитирал негови лични самопризнания за тази му " Богу"-блогова" дейност изказни от него с особена гордост.

... Впрочем Симеонов постъпва съвсем по божите закони и като всяко живо същество се защитава така както може, човешкият и животинският ареал са пълни с примери.
цитирай
8. rusmus - Боже, некои са още живи. Земи си ги, боже!(Матей)
18.04.2021 19:15
Съгласен съм с вас. Без последното изречение. Защото си мисля, че колкото и да е лошо положението в нашия център на Балкаанския полуостров, засега не водим мутренска война. Тоест докато си говорим обиди, все пак не се колим като в Украйна между Изтока и запада. Слава Богу, Буда и Аллаха!
цитирай
9. petgrig - Такаааа,
18.04.2021 20:15
понеже, както Юлия справедливо отбеляза, мацката ми ме е зарязала, та досега се мотахме заедно:)
Но ще отговоря на всеки един от вас ред по ред:
цитирай
10. petgrig - да ти кажа, че борбата между човека и ...
18.04.2021 20:18
miri479 написа:
да ти кажа, че борбата между човека и плевелите е сложна - последните избуяват и без да ги поливаш, а не можеш да косиш там, където има цветя, затова трябва един по един да ги късаш (плевелите) от корените, а корените са здрави, по-здрави от тези на крехките цветчета и дървенца;)

Здравей, Мири. Не казвам, че борбата е лека и за да те подкрепя, ще добавя, че вече е особено трудна, защото това пространство беше оставено да потъне в бурени дълго време. Много цветя загинаха, а тези, които още се прокрадват тук-там и отвреме навреме, бързо биват задушавани от тях. Въпросът е искаме ли градинката окончателно да потъне в плевели или ще запретнем ръкави и ще направим каквото зависи от нас.
Поздрави!
цитирай
11. petgrig - Първият ти коментар го доказва. ...
18.04.2021 20:19
bven написа:
Първият ти коментар го доказва. Когато съм се оплаквала от нея - за момент спира, после пак продължава. Кой трябва да я изтрие?
Иначе, много приятни блогъри напуснаха заради интриги...

Здравейте!
Ами модераторите трябва да развъртят метлата и да я разкарат с всичките й клонинги. За целта ние трябва да им помогнем.
Поздрави!
цитирай
12. petgrig - Конфликтът е неизбежен и необхо...
18.04.2021 20:22
catforlife написа:
Конфликтът е неизбежен и необходим...,
Нормално е при толкова много хора с различни гледни точки и типове на поведения да съществува.
Конфликтът е енергия, която всеки използва, както прецени...
Ти как точно ще плевиш, че нещо не мога да си го "изобразя", защото съм убедена, че много от тези, които смяташ за плевели, аз намирам за прекрасни и интересни цветя (и обратно).
Не ми става ясно, кои сме ние и кои са те? Кой е врагът? С кого трябва, според теб да се конфронтиираме?

Казвате, че конфликтът е неизбежен и необходим заради ...различните гледни точки? Ама вие сериозно ли? И тяхното наличие оправдава използването на думи от типа на "наемен аргатин, нещастен", "дъртел", "пасивен манаф", "при уличната работничка и копеленцето", "физически и ментален скопец"...Не знам дали вие се движите сред хора, които като един бетон арме изповядват само една гледна точка, но смятам, че огромната част от нас не. И нормалните хора никъде, ама никъде не се замерят с подобни изрази заради различията в гледните си точки. А който го прави, трябва да си понесе последствията.
цитирай
13. petgrig - Да започнем с дъртия доносник и п...
18.04.2021 20:24
puk2 написа:
Да започнем с дъртия доносник и плазмодий - Дупедало.

Ще се съглася с коментиралия под теб Гети, че при Иван това е защитна реакция. Не съм забелязал той първи да е нападнал някого.
цитирай
14. petgrig - Да започнем с дъртия доносник и п...
18.04.2021 20:25
getmans1 написа:
puk2 написа:
Да започнем с дъртия доносник и плазмодий - Дупедало.


... Без да се ангажирам като адвокат на И. Симеонов /опазил ме Бог/ мога да кажа с чиста съвест, по-отвратителен доносник от Рустам ... Със сигурност през годините съм цитирал негови лични самопризнания за тази му " Богу"-блогова" дейност изказни от него с особена гордост.

... Впрочем Симеонов постъпва съвсем по божите закони и като всяко живо същество се защитава така както може, човешкият и животинският ареал са пълни с примери.

Рустам е един от тези, които имат най-голяма вина за напускането на много свестни хора, а и за кончината на наш съблогър. При него дори нещата не опират до триене и банване, а до разследване. И то сериозно.
цитирай
15. petgrig - Съгласен съм с вас. Без последното ...
18.04.2021 20:33
rusmus написа:
Съгласен съм с вас. Без последното изречение. Защото си мисля, че колкото и да е лошо положението в нашия център на Балкаанския полуостров, засега не водим мутренска война. Тоест докато си говорим обиди, все пак не се колим като в Украйна между Изтока и запада. Слава Богу, Буда и Аллаха!

Не сте прав. От виртуалните до реалните заплахи и побоища има само няколко крачки. Примери в тази насока могат да се дадат бол.
цитирай
16. starbuck69 - Необходимо уточнение
18.04.2021 22:08
Уважаеми Господа "Гетманс" и "Петгриг", ако позволите, да направя само едно належащо и чисто човешко уточнение": Свилен Цъгов / рустам /, който по стечение на житейски обстоятелства, беше мой добър приятел, почина на 6-ти април. Надявам се, да спите вече спокойно. А за починалите - или хубаво, или нищо...
С Уважение: Кирил Ганчев
цитирай
17. petgrig - Уважаеми Господа "Гетман...
18.04.2021 22:13
starbuck69 написа:
Уважаеми Господа "Гетманс" и "Петгриг", ако позволите, да направя само едно належащо и чисто човешко уточнение": Свилен Цъгов / рустам /, който по стечение на житейски обстоятелства, беше мой добър приятел, почина на 6-ти април. Надявам се, да спите вече спокойно. А за починалите - или хубаво, или нищо...
С Уважение: Кирил Ганчев

Здравейте, Кирил,
При това стечение на обстоятелствата моля повече да не коментираме Рустам, надявам се Господ да му потърси сметка за всичко, което извърши по време на земния си път. Съжалявам, че трябва да го кажа и с това приключвам коментарите си за него.
цитирай
18. starbuck69 - Благодаря Ви
18.04.2021 22:15
Съгласен съм. Не сме ние тези, които да въздават всекиму според делата. Безгрешни хора няма.
Хубава и спокойна вечер Ви желая и благодаря за трибуната!
цитирай
19. starforlife - ~
18.04.2021 23:14
~ petgrig,
ще ме прощаваш, но постингът ти е безсмислен, та донякъде дори инфантилен и наивен.

~ Мау... ЖМО (хааааааа ха ха ха)...
На теб ти препоръчвам да стоиш встрани от тази помия.
Като сделана в НРБ, но с частичен първичен мат'рял от СССР, си прекалено неподходяща за който и да е "лагер".
Тук е моментът да кажа, че аз имам отлични Приятели и сред тези с петолъчките на челото не само в Реала, а и тук - в блог.бг - и това, че сме с различни... "социално-политическо-икономически" убеждения ни най-малко не ни пречи да се уважаваме и държим един на друг.
Виж тези, за които само и само понеже не си русофилистик като тях, те нарочват за свой "враг" и започват какво ли не като лъжи и прочее да използват, само и само да се опитат да те орезилят - тях няма как да харесвам, та ако ще не на Путин лявото мъдо да са, а на Байдън дясното.

~ starbuck69,
с теб преди години сме разменяли реплики за едНА от най-големите интритантКИ тук...
Ако това, което казваш за най-големият пък интригант тук - Рустам, Свилен Цъгов - НЕ е вярно, то направи си сметка колко ниско ще паднеш в очите ми.
Аз имам инструментариума да проверя дали думите ти са истина или не и ще реша дали да го направя.

................................................................................................ StarForLife™ ·1757940~4.49-151·
цитирай
20. petgrig - ~ petgrig, ще ме прощаваш, но пос...
18.04.2021 23:23
starforlife написа:
~ petgrig,
ще ме прощаваш, но постингът ти е безсмислен, та донякъде дори инфантилен и наивен.

Хм...любопитен съм да чуя защо
цитирай
21. petgrig - Жоро,
18.04.2021 23:31
истина е за Цъгов. А аз чакам отговор на запитването си. Надявам се да си направиш труда да ми отговориш и то аргументирано, както го правиш при ВВ1951.
цитирай
22. getmans1 - Уважаеми Господа "Гетман...
19.04.2021 06:24
starbuck69 написа:
Уважаеми Господа "Гетманс" и "Петгриг", ако позволите, да направя само едно належащо и чисто човешко уточнение": Свилен Цъгов / рустам /, който по стечение на житейски обстоятелства, беше мой добър приятел, почина на 6-ти април. Надявам се, да спите вече спокойно. А за починалите - или хубаво, или нищо...
С Уважение: Кирил Ганчев


... Неведоми са пътищата и промислите Божии .... Лека му пръст...

И, Г-не благодаря за уведомлението и за изразеното от Вас "безпокойство" за съня ми, много "трогателна" постъпка от Ваша страна.
Дано правилно ме разбирате...
цитирай
23. starbuck69 - Разбирам.
19.04.2021 08:04
Здравейте.
Няма как да знам какво се е случвало тук, понеже напуснах сайта през 2015 г. Разбирам, че приживе, Свилен е имал конфликт с доста хора тук и вероятно си е създал дори врагове. Все пак, той беше голям човек и предполагам е осъзнавал тежестта на думите и решенията си. За да изчета всичко, което е ставало в блога, ще ми трябват дни, а може би и месеци. Все неща, които нямам време да сторя, още повече пък желание да го правя. За мен този сайт е минало. Сложих точката още тогава. Минах само, за да съобщя "новината" и толкова.
Ако това ще Ви успокои, или ще Ви донесе някакво морално удовлетворение, то ще си позволя да се извиня от името на починалия за причинените приживе от него неудобства и за оставените вероятно лоши впечатления.
Бъдете здрави и се обичайте! Мога само това да пожелая на хората тук.
Поздрави!
Кирил
цитирай
24. catforlife - За Рустам-съжалявам да го чуя - мир ...
19.04.2021 08:58
За Рустам-съжалявам да го чуя - мир на праха му!
За различните гледни точки:
Борбата между хората, които са на различно мнение, ражда знанието. Дори да гледаме едно и също нещо, ние виждаме различни неща-и тези неща може да НЕ са взаимно изключващи се, а допълващи се и даже накрая да се обединят. Да, конфликта е необходим и да-сериозна съм :))) Обяснила съм го с прости думи, но ако искаш по-сложно - чети Хегел!
По същество за поста:
Първо:
Не ми отговорихте на въпроса, а именно: Кои са тези хора?
Второ:
Какъв ще бъде критерият? Обидни думи? Смея се с глас... трябва да закриваме блог бг, защото няма (или хайде тук там) човек, който по един или друг начин да не обижда. Да, някои от нас са по културни и не искат да "олекват" с цинизми, но не сме и "цветя" Хахаха.
Трето:
Как си я представяте тази работа ;)
Първо Вие, търсещия възмездие посочвате "убийците" на блог бг, после ние какво? Обяснете механизма? Останала съм в впечатление, че държите да сте ясен.. Подписка ли правим? Какво?
И още няколко неща:
1. Ние сме пълнолетни и дееспособни (за второто силно се надявам)
2. Регистрирали сме се доброволно.
3. Имаме право да си сложим модерация и да изтриваме груби, агресивни, личностно нападащи коментари. (Това, че някой не може да си балансира емоциите, не е наш проблем, а негов и никой не е длъжен да търпи неговите вербални набези)
4. Никой не ни кара насила да участваме в никакви футболни драми!
ПС:
Имам спомен, че и Вие обиждате... и то жени. Може би да започнем от Вас!
Никой не обича двойните стандарти-нали? :)))
Батко,
Като казвам, че съм сделана в СССР, точно това имам предвид. Иначе да, родена съм в България. Нямам никакво намерение да участвам в никакви лагери, защото Вие в повечето случаи говорите едни и същи глупости, като неКви изтъркани плочи. Не приемам нищо персонално, иначе до сега да съм си срязала вените (хахах)
Лек ден на всички!

цитирай
25. petgrig - Горният коментар
19.04.2021 10:01
е типичен израз за тролщина или как нещата се обръщат с главата надолу. Въпросната госпожа знае много добре, че механизмите, които посочва, в повечето случаи са неефективни. И ако пребивава в това пространство от доста време, трябва също така да е наясно колко хора бяха подложени на сериозен и системен кибертормоз и принудени да напуснат. Но тя се "забавлява" от това.....
Ами по същата логика да разрешим стрелбата по улиците, щото всеки би могъл да носи оръжие и да се защити, а тези, които са предизвикали стрелбата, да не носят отговорност!
За обиждането - вече съм казал, че съм отдавна тук, а сега сложих маска именно заради тези, които прогониха блогърите, които имаха какво да кажат на останалите. И ако съм се върнал под маска е, защото имам сметки за уреждане. И ако обиждам е, защото връщам именно на тези, които изгониха тези блогъри.
Накрая, госпожо или госпожице, четете общите условия на блог.бг. Там изрично са казани разни неща за уважение към другите потребители и какво следва, ако това не се спазва.
цитирай
26. batogo - !!!:))) Напълно подкрепям инициативата ти, Петре!
19.04.2021 10:14
Винаги съм уважавал онези, които имат собствено, разумно и адекватно мнение и го изразяват по разумен и адекватен начин. Онези, които искат от другите уважение и разбиране, но не проявяват такова ще кажа, че каквото дробят, това ще сърбат, защото такъв е Законът за причините и последствията, а Този Вселенски Закон не подминава никого!
Към опростачващите блоговата среда с глупостите и простотиите си, аз винаги съм прилагал Този Закон и те добре го знаят, затова избягват да си разтоварват глупостите и комплексите в моя блог!
Хубав ден, приятелю!
цитирай
27. radostinalassa - 23. stauck69 - Разбирам.
23.04.2021 17:44
Аз приемам извиненията на Рустам , изказани от тебе.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petgrig
Категория: Други
Прочетен: 836300
Постинги: 544
Коментари: 3591
Гласове: 3792
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031