Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2020 22:51 - Обяснително профилактичен режим на споделяне.
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 9214 Коментари: 146 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Към този режим бях подтикнат от две /може би/ приятелски реплики в коментари към един от последните ми постинги. Ще спестя идентификацията на коментиращия субект, известен с компетентността и всеобемния си интелект, включващ огромни безпределни знания по всички направления, които напират непрестанно постоянно да налагат своя безспорен авторитет и непогрешимост. Все пак се налага да цитирам без точни координати, за да е ясно каква е провокацията:

23. r………..a - Добре, обясни ми...

14:57 енергитичната теория, щом е фасулска работа.

цитирай/ Изтрий

24. r……...a - Разбирам, че нямаш понятие от тези неща

18:30  Тогава защо се напъваш ноторно.

    За да изясня напълно как стоят реално нещата, се налага да поясня на някои колежки, че едно време в 3-ти курс във ВХТИ-София /сега май се нарича Химически университет или нещо подобно/ се изучаваше една наука, която се наричаше физикохимия. В една от лекциите шефът на катедрата проф. Стефан Христов / по-късно академик, член-кореспондент на поне десетина значими  академии от световен мащаб и един от най-доказаните и уважавани физикохимици в Източна Европа/ разви в своя индивидуално различим популярен стил своята “теория за енергитичните бариери”- фундаментална иновационна теория за измеренията и енергийните състояния на материята . Прекалено добър педагог, той успя до голяма степен да създаде елементарно самочувствие на студентите си, които го слушахме със зяпнали усти и благоговение, че са се докоснали до голямата наука. След лекцията сред аудиторията се завърза дискусия относно детайлите на изложената теория, но всички разбраха, че за да се пресъздаде реална позиция по теорията са необходими извънредно много не общи , а детайлно специализирани знания по не една , а няколко диференциирани науки като химия, физика, физикохимия, атомна физика, та и ако щете и философия, а и логика.
     Тъй като точното дефиниране на понятията в цялото им многообразие бе очевидно невъзможно за неспециализирана  публика, един от асистентите се опита на консултация да направи аналогия с понятието “ентропия”/също физикохимичен термин/. Обяснението бе дефинитивно, че ентропията е кръгов интеграл от диференцията на топлинното/енергийното/ съдържание спрямо абсолютната температура, като диапазона на кръговия интеграл е в рамките на минус до плюс безкрайност.

      На молбите ни за простичко обяснение на тази дефиниция, асистентът го повтори и потрети, а накрая откровено призна, че и на него не му е ясно точното съдържание на понятието и според него е създадено като изкуствено понятие за обяснение чрез него на някои неразбираеми за нас процеси. Хайде да се изразя така: трудно, много трудно разбираеми процеси и понятия. И човекът каза следното: Не се гипсирайте, колеги ! Кръгът на знанията при обикновените специалисти е със значително по-малък диаметър от този на учени като професора, които са не повече от 5/пет/ души в света.

Защо написах всичко това ? 

За да обясня на блоговите всезнайковци /и всезнайки/, че следва да са наясно със съдържанието на крилатата фраза  на Платон за Сократ/латински: scio me nihil scire или scio me nescire/: ”Аз знам, че нищо не знам ! “ не е празна приказка, а съвсем точна констатация. И когато раздават наляво и надясно квалификации и определения, без съмнение следва да си припомнят крилатата фраза на Сократ.

И може би смисъла на парафразата на : “ И така, аз не знам какво е /добродетел/, но може би вие сте знаели преди да се свържете с мен, че сега със сигурност сте някой, който не знае.


И в нощ като тази е добре човек да послуша спокойна музика като тази например:






Тагове:   забавление,


Гласувай:
16



1. apostapostoloff - Като знаеш, че нищо не знаеш,
25.03.2020 06:01
защо не си траеш?!
цитирай
2. kvg55 - born,
25.03.2020 06:22
Въпросният многознайко ме остави на мира, след като й пожелах да я шибат анадолските манафи по повод молбата й към starforlife да ми бил поставел някакви бисквитки.
А Постоль е по-умен от Сократ и Платон взети заедно.
цитирай
3. nedovolen - Аз пък мандат по-късно в южната с...
25.03.2020 07:56
Аз пък мандат по-късно в южната съседна на ХТИ сграда, ЛТИ /сега ЛТУ/ учих и биохимия. Професорът се казваше Бухо Ронков, симпатяга и пич. Асистентката не си спомням, но си спомням какво ни каза - маргарина бил също като маслото, само дето нямал витамини. Представи си.
Същинска Сократка. Като...
:)))
цитирай
4. elenkokoschkov - ЗАЩОТО БЪЛГАРИЯ НИКОГА НЕ Е БИЛА ПО-ДОБРЕ
25.03.2020 08:04
apostapostoloff написа:
защо не си траеш?!

МИЛИАРДИТЕ Я ЗАЛИВАТ ОТ 'СЕКЪДЕ!
МОЖЕШ ДА СПОДЕЛИШ КОЛКО МИЛИАРДА СПЕЧЕЛИ ТИ ЛИЧНО ПРЕЗ ЯНУАРИ И ФЕВРУАРИ ТАЗИ ГОДИНА, БЕЗ ДА СКРОМНИЧИШ ИЗЛИШНО!
цитирай
5. elenkokoschkov - СЪЩИНСКА ЧЕРВЕНА ШАП(Ц)ИЦА!
25.03.2020 08:08
nedovolen написа:
Асистентката не си спомням, но си спомням какво ни каза - маргарина бил също като маслото, само дето нямал витамини. Представи си.
Същинска Сократка. Като...
:)))

НЕДОКЛАТЕНЯК!
цитирай
6. planinitenabulgaria - Вие поучавате като да сте по-умен от Радев и по-интелктен от Манолова!
25.03.2020 09:58
Малко по-скпромно го дайте, напишете нещо радостно, напр. че Путин остава ппрезидент до 2036 г.
цитирай
7. radostinalassa - Честно казано мислех, че става дума за...
25.03.2020 13:33
"киселините " в стомаха ти.
А ти го обърна пак на загадъчната ентропия. Нямаш познания за киселините и основите , нали? Но не желаеш да си признаеш. Кажи ми какъв е смисъла на поста ? Че асистентът не знаел за какво става дума, а професора знаел, но ти нищо не си разбрал?
цитирай
8. tonsun - Абе, Борн!(hi)Започвам искрено ...
25.03.2020 13:40
Абе, Борн!(hi)
Започвам искрено да се притеснявам. Тия 'ора, явно трябва да си сменят дилърите или да си пият редовно 'аповете! Иначе количеството на кукумицините тотално ще надмине вирусоносителите;)
Бъди здрав! (hi)
цитирай
9. radostinalassa - 2. kvg55
25.03.2020 14:10
Пак послъгваш май. Преди години ме нарече кой знае защо ментално осакатена, явно по повод на соя си, който е редно да уважаваш като всеки човек.
Сега мина на порнография , но не трябваше да изплюваш камъчето за Лайфчо. Аз призовах на шега блога да ти сложи бисквитки, каквито ти нямаш. Нещата загрубяха доста.
цитирай
10. radostinalassa - 8. tonsun
25.03.2020 14:11
Аз не пия никакви хапчета, за разлика от вас. Но не очаквам да си го признаете.
цитирай
11. nedovolen - Асистентката не си спомням, но си ...
25.03.2020 14:19
elenkokoschkov написа:
nedovolen написа:
Асистентката не си спомням, но си спомням какво ни каза - маргарина бил също като маслото, само дето нямал витамини. Представи си.
Същинска Сократка. Като...
:)))

НЕДОКЛАТЕНЯК!


:))) Благодаря, кокошков!
От де да знаеш, че обидите приемам като капчици Божествена роса!
цитирай
12. born - защо не си траеш?! Не си трая, з...
25.03.2020 16:01
apostapostoloff написа:
защо не си траеш?!

Не си трая, защото зная, че има самовлюбени глупаци като теб, които си мислят, че са върха на сътворението, а всъщност са върхът на лайното . Несъзнавайки този съществен момент, те се излагат навсякъде, където се изкензат, защото миризмата им се усеща от голямо разстояние.
Накрая, за да изразя дълбокото си почитание към плешивата ти кратуна, те приветствам с едно приветствие на разбираем /от болка/ за теб език : Сикеим амана гьотьоню, ахмакоглу пичоолар !


цитирай
13. born - Въпросният многознайко ме остави ...
25.03.2020 16:05
kvg55 написа:
Въпросният многознайко ме остави на мира, след като й пожелах да я шибат анадолските манафи по повод молбата й към starforlife да ми бил поставел някакви бисквитки.
А Постоль е по-умен от Сократ и Платон взети заедно.

Тук е пълно с компетентни умници. Сократ, Платон и други подобни като тях ряпа да ядат. Постът е точно по тази тема ! А Лайфчо /както го нарича галено Ласкавата копирайт-генийка/ е баш призьорът на суперкомпетентните /и супербогати, разбира се/ всезнайковци.
цитирай
14. born - Здравей, Ники !
25.03.2020 16:08
nedovolen написа:
Аз пък мандат по-късно в южната съседна на ХТИ сграда, ЛТИ /сега ЛТУ/ учих и биохимия. Професорът се казваше Бухо Ронков, симпатяга и пич. Асистентката не си спомням, но си спомням какво ни каза - маргарина бил също като маслото, само дето нямал витамини. Представи си.
Същинска Сократка. Като...
:)))

В научните среди има също толкова /непризнати/ гении, колкото и навсякъде другаде. Или по-простичко казано: селски идиоти има във всяко населено място.
цитирай
15. radostinalassa - 13. born
25.03.2020 16:10
Пак си объркал нещата. Наричам го Лайфчо, заради обръщението му към мене - Тинче, а при радостна пръчка той става пръч.
Нещо ласкаво да си видял? Вразуми се. Какво общо имат киселините с ениргитиката, даже и да е на бариери.
цитирай
16. born - Не се интересувам от сексуално-перверзните ви /ласкави/ лигавщини...
25.03.2020 18:40
radostinalassa написа:
Пак си объркал нещата. Наричам го Лайфчо, заради обръщението му към мене - Тинче, а при радостна пръчка той става пръч.
Нещо ласкаво да си видял? Вразуми се. Какво общо имат киселините с ениргитиката, даже и да е на бариери.


Киселините ептен нямат нищо общо, а основите тамън още повече.
ПП. Една от дипломите ми е на магистър по химически технологии, санким по старите критерии - инженер-химик. Особено приятно ми е да ме обвиняват, че хабер си нямам от киселини и основи. Вероятно притежаваш титлата "академик-химик". Или алхимик-химик ? Или по-вероятно "кибик-химик" ?
цитирай
17. born - Призивът ми към колежката е да проучи смисъла на сентенцията :
25.03.2020 18:49
radostinalassa написа:
Пак послъгваш май. Преди години ме нарече кой знае защо ментално осакатена, явно по повод на соя си, който е редно да уважаваш като всеки човек.
Сега мина на порнография , но не трябваше да изплюваш камъчето за Лайфчо. Аз призовах на шега блога да ти сложи бисквитки, каквито ти нямаш. Нещата загрубяха доста.


"Майтап на голо не се прави !" Не заради нещо друго , а заради последствията.
ПП. Краси Говедаров познавам лично и декларирам, че бисквити нито обича, нито го кефят. Гарантирано ...
ППП. За бисквитите те така стои въпроса. Не така стои въпроса обаче относно например истинското единствено лекарство срещу ковид 19 - грозданката. Със съответното мезе.
цитирай
18. born - Здраво, tonsun !
25.03.2020 18:53
tonsun написа:
Абе, Борн!(hi)
Започвам искрено да се притеснявам. Тия 'ора, явно трябва да си сменят дилърите или да си пият редовно 'аповете! Иначе количеството на кукумицините тотално ще надмине вирусоносителите;)
Бъди здрав! (hi)

Притесненията ти са основателни. Пиенето на хапове трябва да стане общонародно дело, май ! Този народ е тежко болен, май. Не от корона вирус, а от други заболявания, май. На психиката, май ...
цитирай
19. radostinalassa - Добре, че си музикант и не си...
25.03.2020 19:01
оторизиран да поставяш диагнози. А, че Говедаров не схвана хумора си е негов минус. Не му пиша за първи път за бисквитите. Може и него да го е болял стомаха като тебе. Епидемия.
цитирай
20. born - Не съм музикант. Килър съм. На гл...
25.03.2020 20:26
Не съм музикант. Килър съм. На глупостта...
Диагнози съм в състояние да поставям . И то твърде точни.
Говедаров има великолепно чувство за хумор. Ако си мислиш, че е необходимо да ти се връзва на елементарните опити за шегаджийстване, жестоко се лъжеш. Интелектът му е на друго- по-високо ниво. А за бисквити той не е петимен...
цитирай
21. radostinalassa - В такъв случай ще можеш сам да си...
25.03.2020 20:34
поставиш диагнозата. Говедаров досега си имаше чувство за хумор, но го загуби.
Добре е , че хвалиш интелекта му, но за себе си е прекалено - казва се, посмали , манго.
цитирай
22. elenkokoschkov - НЕДОКЛАТЕНЯК Е АСИСТЕНТКАТА!
25.03.2020 21:04
nedovolen написа:
elenkokoschkov написа:
nedovolen написа:
Асистентката не си спомням, но си спомням какво ни каза - маргарина бил също като маслото, само дето нямал витамини. Представи си.
Същинска Сократка. Като...
:)))

НЕДОКЛАТЕНЯК!


:))) Благодаря, кокошков!
От де да знаеш, че обидите приемам като капчици Божествена роса!

цитирай
23. radostinalassa - Хойде пиши бързо, защото...
25.03.2020 21:22
аз имам дневен режим. За шамарите получаваш двойка. Каква липса на знания и много слушане на музика. Дано да е в необходимата честота.
цитирай
24. radostinalassa - Финално....
25.03.2020 21:54
Значи ти твърдиш, че съм глупава.
Сега напиши нещо глупаво, което съм казала. Иначе се приравняваш със стила на Лайфчо. Обидата не е доказателство за това, че си умен. Напротив.
цитирай
25. tonsun - Борн! Братко, мили. . . (facepalm) ...
25.03.2020 22:59
Борн! Братко, мили... (facepalm) (facepalm) (facepalm)
Вземи тавата с баничките... |(
цитирай
26. born - Борн! Братко, мили. . . (facepalm) ...
25.03.2020 23:02
tonsun написа:
Борн! Братко, мили... (facepalm) (facepalm) (facepalm)
Вземи тавата с баничките... |(

Горкият аз, tonsun . Тичам за тавата... Дано да не я изтърся някъде от бързане ...
цитирай
27. born - аз имам дневен режим. За шамарите ...
25.03.2020 23:12
radostinalassa написа:
аз имам дневен режим. За шамарите получаваш двойка. Каква липса на знания и много слушане на музика. Дано да е в необходимата честота.

Слушаюсь, товаришч Старшинка ! Няма вече да ти противореча. Ти си най- умната, най-начетената, с най-масивния умствен багаж, с най-високото айкю /айкуку ???/, другите ряпа да ръпат необелена, неграмотниците му необразовани ... и пр.
И коленопреклонно ми прости, о, великолепна, за липсата на знания. Нещастен аз... /следват гОрки хлипания и подсмърчания.../ . Не всички могат да бъдат толкова величави и начетени като теб и симпатията ти Го4иту Лайфчо...
цитирай
28. born - Финално и от мен.
25.03.2020 23:17
radostinalassa написа:
Значи ти твърдиш, че съм глупава.
Сега напиши нещо глупаво, което съм казала. Иначе се приравняваш със стила на Лайфчо. Обидата не е доказателство за това, че си умен. Напротив.

Не съм твърдял соматично, че си казала нещо /твърде/ глупаво. Но не съм забелязал, оценил и твърдял съответно и обратното...
ПП. Аз знам, че съм много умен, Една циганка ми го каза абсолютно категорично и обосновано, след като ми гледа на ръка. Каза и друго. Че имам тежката карма да дискутирам с "глупци неразбрани". Неразбрани от самите себе си, вика... Санким, сбъркани человеци. Не го казвам аз - тя го заяви без да я подтиквам по какъвто и да е начин... Аз тогава не и повярвах напълно, но се убеждавам все повече, че е била абсолютно права.
ППП. Сърдечни поздрави на Го4иту Лайфчу.
цитирай
29. nedovolen - Асистентката не си спомням, но си ...
26.03.2020 11:04
elenkokoschkov написа:
nedovolen написа:
elenkokoschkov написа:
nedovolen написа:
Асистентката не си спомням, но си спомням какво ни каза - маргарина бил също като маслото, само дето нямал витамини. Представи си.
Същинска Сократка. Като...
:)))

НЕДОКЛАТЕНЯК!


:))) Благодаря, кокошков!
От де да знаеш, че обидите приемам като капчици Божествена роса!



Извинявай!
Каранината разконцентрира.
Даже и маската ми отесня вече. Както каза Борн, с грозданката напред! Особено ако е загрята с индрише, сваля и кръвното. Вдига само имунитета и ... вертолета!
:)))
цитирай
30. pvdaskalov - * ! *
26.03.2020 12:41
Здравей, Стефчо!
На теб ти дължа обяснение защо не ти се обаждам, откакто напуснах Блога.
През цялото това време гостувах на Хеопс.
Върнах се вчера и какво заварих? Заварих цялото човечество на колене пред някаква си буболечка.... Добре че там ме наливаха по цял ден с истинска бира. Ще продължа - за дезинфекция и бистър ум.
Вече в съвремието побързах да се разровя из Интернет и попаднах на някои мисли на американския математик Ричард Хеминг (1915-1998). Една от тях много ми хареса:
"Ако не работите по важни проблеми, няма вероятност да вършите важна работа." И затова ще побързам да запиша тайните, които ми разказа Хуфу, преди да ме гепи тук (евентуално) буболечката.
Обадих се и на панагюрката. Попита ме знам ли как я караш в тези смутни времена. Не можах да отговоря. Оказа се, че аудиторията около твоя постинг много е поумняла за времето, откакто отсъствах. Поздравявам я.
А на теб, Стефчо, пожелавам крепко здраве и много обич в къщи
Благодаря за предоставения клип. Помислих, че целият е в китарен звън. Добре че не го спрях. Певицата има превъзходно дълги пръсти и захласваща пазва. Още сме млади, нали?
Ако драснеш два реда на лични, ще ме зарадваш много.
Поздрави и от Лида.
П и е р
ПС - Пловдивски ученик е намерил грешка в една знаменита задача на Хеминг.
цитирай
31. radostinalassa - 28. born
26.03.2020 13:23
Циганката те е лъгала, за да те обере повече.
Не си в час щом след обясненията ми пак натякваш за поздрави на Лайфчо. Като му е писнало на Говедаров ще бъде освободен напълно. И аз не съм във възторг от комунягите. Заплахите също не са аргумент за нещо позитивно.
цитирай
32. born - Първоначално си въобразих, че сърбежите ти са отминали. Излишна надежда, май.
26.03.2020 14:42
radostinalassa написа:
Циганката те е лъгала, за да те обере повече.
Не си в час щом след обясненията ми пак натякваш за поздрави на Лайфчо. Като му е писнало на Говедаров ще бъде освободен напълно. И аз не съм във възторг от комунягите. Заплахите също не са аргумент за нещо позитивно.

Елементарното възпитание би следвало да те накара да признаеш, че съм много умен, поне от куртоазия, но ти явно в детските си години си била лишена от някои родителски влияния, предизвикващи в напреднала възраст поумняване в т.н. морален аспект.
Какви комуняги, какви пет лева ? Евреите са тези, които следва да бъдат изтребени до крак като бълхи в името и просперитета на великата башбългарска божествена нация по твоите прорицателски видения. Пустете му негърски изчадия.
Амин и алилуя !
цитирай
33. elenkokoschkov - ДОСЕТИХ СЕ ,ЧЕ СИ МЕ КРИВО РАЗБРАЛ!
26.03.2020 14:46
nedovolen написа:


Извинявай!
Каранината разконцентрира.
Даже и маската ми отесня вече. Както каза Борн, с грозданката напред! Особено ако е загрята с индрише, сваля и кръвното. Вдига само имунитета и ... вертолета!
:)))

И ЧЕСЪН ,И ЧЕРВЕНО ВИНО ПОМАГАТ ТОЖЕ!
цитирай
34. born - Адмирации, Ники !
26.03.2020 14:47
nedovolen написа:
elenkokoschkov написа:
nedovolen написа:
elenkokoschkov написа:
nedovolen написа:
Асистентката не си спомням, но си спомням какво ни каза - маргарина бил също като маслото, само дето нямал витамини. Представи си.
Същинска Сократка. Като...
:)))

НЕДОКЛАТЕНЯК!


:))) Благодаря, кокошков!
От де да знаеш, че обидите приемам като капчици Божествена роса!



Извинявай!
Каранината разконцентрира.
Даже и маската ми отесня вече. Както каза Борн, с грозданката напред! Особено ако е загрята с индрише, сваля и кръвното. Вдига само имунитета и ... вертолета!
:)))

Убеден бях, че грешиш относно посоката на квалификацията "недоклатеняк" от колегата elenkokoschkov, но той ме изпревари и се радвам, че не съм сгрешил в преценката си.
Пожелавам успешно и приятно лечение и на двама ви с препоръчаните безпогрешни лекарства. :)))
цитирай
35. born - Оценявам така ценния принос в профилактиката и лечението на коварната гад !
26.03.2020 14:53
elenkokoschkov написа:
nedovolen написа:

Извинявай!
Каранината разконцентрира.
Даже и маската ми отесня вече. Както каза Борн, с грозданката напред! Особено ако е загрята с индрише, сваля и кръвното. Вдига само имунитета и ... вертолета!
:)))

И ЧЕСЪН ,И ЧЕРВЕНО ВИНО ПОМАГАТ ТОЖЕ!

Редно е обаче да се уточнят препоръчителните дозировки и лечебните концентрации. :)))
цитирай
36. radostinalassa - 32. born
26.03.2020 15:08
Писах за Говедаров, че е изпечен комунист. Не ме ли разбра?
Не съм набожна, благодаря. Не съм писала никога , че си глупав, за разлика от тебе. Пий по - малко хапчета , защото иначе става лошо.
цитирай
37. born - Писах за Говедаров, че е изпечен ...
26.03.2020 16:02
radostinalassa написа:
Писах за Говедаров, че е изпечен комунист. Не ме ли разбра?
Не съм набожна, благодаря. Не съм писала никога , че си глупав, за разлика от тебе. Пий по - малко хапчета , защото иначе става лошо.

Отличителна черта на комунистите е бетонната глава, която не предполага и допуска други мнения, освен правилното. Най-малкото Краси Говедаров е от тази порода. Ако всички комуняги са като него, веднага ставам и аз комуняга.
Що се отнася до твоята непогрешимост, в клиничен аспект не е зле да помислиш върху собствените си изражения и в профилактичен пък- да потърсиш някакъв изход от видимо комунистическите си простъпкови реалии /особено в коментния им аспект/. Иначе рискуваш прокламирането на ценности, които отричаш, а това си има диагностичните последици .
цитирай
38. radostinalassa - Аз съм отсяла вече други теории по разни въпроси като неприемливи за мене. Късно е да ми го напомняш.
26.03.2020 16:31
Говедаров е много твърд комунист. Когато пожалих избитите от Коминтерна или наследниците му 30.000 според Божидар Димитров българи в Македония , той каза да не били ходили в гората. Типично за човек, използващ порнографски изрази. А това можеха да са и моите роднини. Може да е просто ментално осакатен човечец.
цитирай
39. elenkokoschkov - ДОЗАТА Е ИНДИВИДУАЛНА
26.03.2020 17:22
born написа:

Редно е обаче да се уточнят препоръчителните дозировки и лечебните концентрации. :)))

ЗАВИСИ ОТ МНОГО НЕЩА!
цитирай
40. born - Отсяването на съчинените от теб теории явно не е от силните ти страни.
26.03.2020 20:51
radostinalassa написа:
Говедаров е много твърд комунист. Когато пожалих избитите от Коминтерна или наследниците му 30.000 според Божидар Димитров българи в Македония , той каза да не били ходили в гората. Типично за човек, използващ порнографски изрази. А това можеха да са и моите роднини. Може да е просто ментално осакатен човечец.

Както и теориите, които суперкомпетентно си съставяш, са на нивото на умуванията ти за ползите и вредата от сланината /видях току-що такова заглавие на някаква тъпня, именуваща се постинг/.
Не проявявай наглост да раздаваш квалификации кой бил мек или твърд комунист. Нямаш интелектуалния потенциал да правиш подобни оценки, пък и на кого ли му пука от тях.Не се занимавай с Краси Говедаров. Като интелектуално ниво той те превъзхожда многократно. Не си от неговата класа, колкото и да се пънеш.
ПП. И от моята класа също. Сори...
ППП. Приеми моите искрени съжаления за ниското си ниво. Това не е обида, а констатация. И то констатация на безпристрастен наблюдател и анализатор. Пак сори...
цитирай
41. born - Редно е обаче да се уточнят пре...
26.03.2020 20:53
elenkokoschkov написа:
born написа:

Редно е обаче да се уточнят препоръчителните дозировки и лечебните концентрации. :)))

ЗАВИСИ ОТ МНОГО НЕЩА!

Да предполагам ли, че дозировката е доста силно зависима от мезето и компанията ?
цитирай
42. radostinalassa - Значи не си само един химик...
26.03.2020 22:35
а си станал и биохимик? Нивото ти според мене в биохимията е на кота нула. Без извинения. Говедаров е .......
цитирай
43. born - а си станал и биохимик? Нивото ти ...
27.03.2020 01:06
radostinalassa написа:
а си станал и биохимик? Нивото ти според мене в биохимията е на кота нула. Без извинения. Говедаров е .......

Така е. Погледнато от нивото ти на една елементарна биологична единица- голяма бяла птица - накратко - ПАТКА ...
цитирай
44. elenkokoschkov - ТОЧНО ТАКА!
27.03.2020 10:55
born написа:

Да предполагам ли, че дозировката е доста силно зависима от мезето и компанията ?

цитирай
45. radostinalassa - 43. born
27.03.2020 13:47
Мерси. А сега опиши и себе си - какво животно си например? Този епитет е в стил Гетчо / Гейчо / . Принизяваш си до нивото на примата.
цитирай
46. born - Мерси. А сега опиши и себе си - какво ...
27.03.2020 17:00
radostinalassa написа:
Мерси. А сега опиши и себе си - какво животно си например? Този епитет е в стил Гетчо / Гейчо / . Принизяваш си до нивото на примата.

Много съм обнадежден относно перспективите ти за ментален ъпдейт вследствие моите компетентни констатации и препоръки във връзка с психичното ти здраве.
Самокритичността ти е радваща. Не познавам нито Гетчо, нито Гейчо. За примата да не говорим...
цитирай
47. radostinalassa - Не ти вярвям, че не знаеш кой е ...
27.03.2020 17:44
Гетчо примата, защото използваш запазената му марка. Не се прави на глупак, какъвто явно си. Жена ти да не работи в лудница?
цитирай
48. radostinalassa - Ако познаеш защо любимия ти Лайфчо изтрива...
27.03.2020 20:10
коментарите ми ще те призная за не крайно глупав.
цитирай
49. radostinalassa - Млъкна ли най - после?
27.03.2020 21:57
Пак не можеш да отговориш. Типично.
цитирай
50. kvg55 - До 9. radostinalassa
27.03.2020 22:02
Злопаметна си.
цитирай
51. kvg55 - born,
27.03.2020 22:10
Пожелавам ти приятни мигове на споделяне с radostinalassa.
Вразумявай я, може да прихване.
цитирай
52. radostinalassa - Както вече казах веднъж...
27.03.2020 22:21
не съм злопаметна, а паметлива, което вероятно изключва възможността да съм глупава като Борн.
цитирай
53. kvg55 - До 52. radostinalassa
27.03.2020 22:27
Борн не е глупав, а възпитан и търпелив, защото се занимава с теб.
А ти още не си ми отговорила на въпроса, коя година са избити македонците?
И защо вече не ме коментираш? Липсваш ми.
цитирай
54. radostinalassa - Няма ли кой друг да псуваш?
27.03.2020 22:34
Ще трябва другарите ти да те превъзпитат.
цитирай
55. radostinalassa - Аз също отговарям на всички коментари...
27.03.2020 22:36
в блога ми без порнографските. Борн никак не е възпитан вече. Може би причината да е паниката му да не пипне Ковид 19 през ефира, нали?
Колко рушвет даваш, да не ти лепнат бисквитки?
цитирай
56. kvg55 - До 55. radostinalassa
27.03.2020 22:44
Покрай теб човек може да си изгуби възпитанието.
Това, което ти пожелах не е псувня, а израз на благодарност.
Остави бисквитките за децата.
цитирай
57. radostinalassa - Израз на благодарност?
27.03.2020 22:56
Това е много странно.Да не си падаш по такива номера? Тези бисквитки ми закриват половината поле.

цитирай
58. born - Гетчо примата, защото използваш ...
27.03.2020 22:59
radostinalassa написа:
Гетчо примата, защото използваш запазената му марка. Не се прави на глупак, какъвто явно си. Жена ти да не работи в лудница?

Не сипоследователна. Веднъж ме наричаш ...неумен и необразован /вкл. и химически/, другия път ме признаваш за неглупак /за какъвто определено не ме смяташ/.
Що се отнася до жена ми, тя работеше в лудницата в Раднево и след като я притиснах, призна че си й била пациентка там. И са те пуснали, защото на докторите им станало пешкин от поученията, които си им правела непрекъснато.
цитирай
59. born - коментарите ми ще те призная за не ...
27.03.2020 23:07
radostinalassa написа:
коментарите ми ще те призная за не крайно глупав.

Твоят Лайфчо е болнав в главата, но не е чак много тъп и тъй като не притежава необходимото възпитание поради потомствения си нискочинов милиционерски произход, както и слонско търпение, прибягва до този полезен практичен метод /триенето/ с надеждата да си запази малкото разсъдък и икономия на време, за да може да го вложи в чаршафите си. Това е от ясно по-ясно.
Той е студен самовлюбен папуняк, който не е в състояние да оцени огромния ти интелектуален /и сексуален/ потенциал.
цитирай
60. kvg55 - До 57. radostinalassa
27.03.2020 23:08
Не е странно. Мисля че всяка жена би се зарадвала на мъжкото внимание.
цитирай
61. born - в блога ми без порнографските. Борн ...
27.03.2020 23:11
radostinalassa написа:
в блога ми без порнографските. Борн никак не е възпитан вече. Може би причината да е паниката му да не пипне Ковид 19 през ефира, нали?
Колко рушвет даваш, да не ти лепнат бисквитки?

Борн е прекалено умен, за да не пипне през ефира всякакви инфекции, затова в определени моменти преминава към нестандартни методи за профилактика. Всякакви рушветчийски номера като някакви бисквитки, каквито непрекъснато ръпаш- никогда не му минават. Не нам такими номерами !
цитирай
62. radostinalassa - 59. born
27.03.2020 23:20
Не позна. Той не желае да има коментари в блога ми, защото го оборих два пъти и чак се запени. А когато пуска мои коментари веднага се увеличава броя на прочитите ми.
Пак ти пиша слаб. Трябва да ядеш повече риба. Гледай да е без тежки метали.
цитирай
63. radostinalassa - 60. kvg55
27.03.2020 23:22
Да не си адвокат? Така извърташ нещата. Въпреки, че и аз съм те обиждала. Но това не се брои. Този твой комунизъм може да ядоса всеки човек.
цитирай
64. kvg55 - До 63. radostinalassa
27.03.2020 23:32
Не съм адвокат. Посочи кога съм те обидил?
Този мой комунизъм се нарича софизъм.
цитирай
65. radostinalassa - Да , така е
27.03.2020 23:46
В сравнение с Борн си направо светец. Но аз не съм набожна.
цитирай
66. kvg55 - До 65. radostinalassa
27.03.2020 23:52
Благодаря за комплимента. Опитваш се да ни скараш.
Но ние с born няма какво да делим, освен теб. И всеки казва великодушно : Вземи я ти!
цитирай
67. born - Хммммм ? Свети Борн ?!! Това звучи ...
28.03.2020 01:00
Хммммм ? Свети Борн ?!! Това звучи доста реалистично... И отразява визията ми ... А и мисията...
Всъщност и свети Краси Вакеровски не звучи зле ...
А защо не св.св. Краси и Борн ВеликобОрци ?
ПП. Великоборци с человеческата глупотЕвиност .
цитирай
68. radostinalassa - Вас никой не може да ви скара, вие сте на един акъл
28.03.2020 07:29
Просто изтлежда се опитвам и аз да пиша коментари в блога. Няма много опции.
Аз не съм набожна, но използвам положителните явления на молитвата с комерсиални цели. Правете го и вие.
цитирай
69. kvg55 - До 68. radostinalassa
28.03.2020 07:43
Благодарим за съвета!
цитирай
70. radostinalassa - 69. kvg55
28.03.2020 09:15
Новата ти тема е много сложна за мене. Нека да я коментира умния Борн. Ще падне голям смях, предчувствам.
цитирай
71. kvg55 - До 70. radostinalassa
28.03.2020 09:19
То и тука пада смях.
цитирай
72. radostinalassa - Разбира се
28.03.2020 09:24
Ти си особено смешен. Лавираш като през змиярник.
цитирай
73. kvg55 - До 72. radostinalassa
28.03.2020 09:27
Знаеш кой най-добре се смее.
цитирай
74. radostinalassa - Най - добре се смея аз
28.03.2020 12:50
Сега ще станеш най - културният блогър. Ще те предложа за приза, след достатъчно изчакване.
цитирай
75. kvg55 - До 74. radostinalassa
28.03.2020 12:59
Ти колиш и бесиш, а ние търпим. Ще има революция!
цитирай
76. radostinalassa - Аз не съм те обиждала
28.03.2020 13:17
Винаги ти го правиш. Нервите ти са много крехки. Липсва ти силиций, и още 70 микроелемента. Направи нещо по въпроса.
цитирай
77. kvg55 - До 76. radostinalassa
28.03.2020 13:27
Не отговаряш, с какво съм те обидил?
цитирай
78. radostinalassa - Това изречение ми е достатъчно
28.03.2020 14:00
Щом не разбираш, това е показателно. Написа ли Борн умен коментар? Искам да го прочета.
цитирай
79. born - kvg55 , ти какво си мислиш, че правиш ?
28.03.2020 16:06
И не мислиш ли, че мога и да ревнувам ? При такива очевадни свалки директно пред очите ми, какво да помисля ? Това само заклет комуняга може да го направи !
ПП. Дали този ми коментар ще бъде оценен като умен ? Да се надяваме, че мейби /от англ.-означава "може би"/. На турски е "belki"...
ППП. Прочете ли го , Несравнима ?
цитирай
80. born - И още нещо :
28.03.2020 16:12
kvg55, да хапваш повечко микроелементи ! В ракията се съдържат над 120 бройки от тях. Обърни внимание на квалитетността на лекарството. Относно недостига на силиций, колежката пропусна да ти препоръча да хрупаш повечко камъняци. А пък ако докопаш нещо със силикони, не го пропускай ! В силикона има бая повече даже силиций, както и други полезни съставки...
цитирай
81. kvg55 - До 79. born
28.03.2020 16:37
Свети Борне,
Ще я откъсна от себе си! Коментирай си ти с radostinalassa! Пожелавам ти радостни мигове на споделяне!
цитирай
82. kvg55 - До 80. born
28.03.2020 16:49
Що се отнася до микроелементите и силицият, съветът на radostinalassa е резонен. Тя се храни природосъобразно и както виждаш е в постоянна кондиция.
Репичките, салатата, морковите, картофите и цвеклото не ги мия, а ги рупам с песъчинките. А силиконът дава странични ефекти.
цитирай
83. radostinalassa - 79. born
28.03.2020 16:53
Две години превеждах надписите от английски в една игра в нета. Турският не ме интересува. Бос си като Босия в натуропатията, знам си го.
цитирай
84. radostinalassa - 82. kvg55
28.03.2020 16:54
След като Борн се изкоментира в новия ти пост, веднага ще го последвам. Ти не триеш никого май.
цитирай
85. kvg55 - До 84. radostinalassa
28.03.2020 17:02
Не трия, да видиш, че съм пич.
И Борн не трие. И той е пич.
цитирай
86. radostinalassa - Не триеш, защото...
28.03.2020 17:06
такива са указанията на партията. А Борн не разбира нищо от политика май. Това не е химия.
цитирай
87. kvg55 - До 86. radostinalassa
28.03.2020 17:13
Аз съм комуняга единак, не членувам в партия.
Ние с Борн се уповаваме на твоята ерудиция.
цитирай
88. radostinalassa - Щом смята, це силицият е камъни...
28.03.2020 17:30
тогава можи да ги смила и да си ги яде. Аз ги слагам във водата .
цитирай
89. kvg55 - До 88. radostinalassa
28.03.2020 17:35
Не силицият е камъни, а камъните съдържат много силиции.
цитирай
90. radostinalassa - Сега пия хлорофил и съм...
28.03.2020 17:54
доста зле. Не ме ядосвай. Пий хума и няма да ти се яде царевица, но тък в нея има злато.
цитирай
91. kvg55 - До 90. radostinalassa
28.03.2020 17:59
За да не те ядосвам, прекратявам коментарите.
цитирай
92. radostinalassa - Браво
28.03.2020 19:15
Вече си започнал да се превъзпитаваш. Това е похвално.
цитирай
93. born - Две години превеждах надписите от ...
28.03.2020 20:43
radostinalassa написа:
Две години превеждах надписите от английски в една игра в нета. Турският не ме интересува. Бос си като Босия в натуропатията, знам си го.

Не си ефективна- ама никак. Покойният ми акран /и приятел по чашка/ Минко, който знаеше говоримо 7 /седем/ езика, правеше подобни преводи за броени минути с абсолютна точност, барабар и особено с нецензурните изрази. А ти да загубиш цели 2 години за подобна дивотия ?!!
ПП. Усещам, че в смисъл на симпатия ще си имаме конкуренция с Босия. Явно сте дружки, но може би в смисъл на емпатия...
ППП. Пак бива, че с Босия. Представям си какво щеше да е с Голия. Той в натурофиличен аспект почти не се издържа с неговите особености. А да не си и помисляме за Тъпия...
цитирай
94. born - такива са указанията на партията. А ...
28.03.2020 20:55
radostinalassa написа:
такива са указанията на партията. А Борн не разбира нищо от политика май. Това не е химия.

Аз от политика нищо не вдявам. Колкото от политика, толкова и от химия. Виж - от жени разбирам, защото някои жени са много умни и са суперуважавани из блоговете. Особено такива стойностни блогове като настоящия, където можеш да дращиш всякакви шантави дивотии, каквито ти дойдат в манерката /кухата/ без никакви последствия, освен всеобщо възхищение...
цитирай
95. radostinalassa - 93. born
29.03.2020 09:42
Не си ме разбрал. Две години превеждах указанията на една игра, за да мога да я играя. А съм учила немски. Минко може да е знаел езици, добре. Целта на това са преводите. Днес има преводач в нета.
С Босия сме във война по отношение на всичко. Той ругае с вдъхновение, което не говори добре за здравето му. Жалко.
цитирай
96. born - Що така постоянно някой не те разбира ?
29.03.2020 11:38
radostinalassa написа:
Не си ме разбрал. Две години превеждах указанията на една игра, за да мога да я играя. А съм учила немски. Минко може да е знаел езици, добре. Целта на това са преводите. Днес има преводач в нета.
С Босия сме във война по отношение на всичко. Той ругае с вдъхновение, което не говори добре за здравето му. Жалко.

Дали нямаш някакъв проблем с начина си на изразяване ? Замисляла ли си се по този въпрос ?
Що се отнася до преводите, дали двегодишното превеждане на някаква тъпа игра не подсказва за някаква диагноза ?
Защо си във война с Босия, с КВГ55, с мен и с редица други независимо от политическата им ориентация ?
Какво искаш да постигнеш с безсмислено хаотично копипействане на всякакви материали от нета /без никаква гаранция достоверни ли са или фейкове?
Ако имаш някакви симпатии към РФ, считаш ли, че допринасяш за популярността й с дразнещите на моменти хвалебни постове ?
И накрая: отдавна са отминали времената на енциклопедистите във всички направления на интересите на социума. Да наставляваш най-нагло други хора- без да ги познаваш и без да знаеш специалисти ли са в дадена област или лаици е също диагноза.
В Турция преди време са приели закон, по силата на който показанията на лица, които са били даскали повече от 20 години, не се приемат в съда като доказателства.
Поставих ти доста въпроси, на които сама следва да си отговориш, след като честно и самокритично ги осмислиш. Сега- по време на карантината имаш достатъчно време, за да ги чатнеш. Нещата, за които ти говоря.
ПП. Минко беше /Бог да го прости/ неграмотен циганин, пардон- ром, с образование 8-ми клас.
цитирай
97. radostinalassa - Разбрах за Минко отдавна
29.03.2020 12:09
Сигурно в рода му е имало европеидна компонента.
В миналото знанията са били именно енциклопедични, иначе не може да се види цялото, ако го разделим на части. Днес това се прави целенасочено.
Босия не може да излекува себе си, а пуска постове да пием кислородна вода периодично. И в момента играя на една игра и слушам Фурсов. Това довежда до някои пропуски в постовете, но тренира мозъка. Прави го и ти.
цитирай
98. radostinalassa - Аз не се карам с Говедаров
29.03.2020 12:26
Пошегувах се с бисквитките му, които при него действително ги няма. А той ме напсува. Кой мислиш, че е виновен?
цитирай
99. born - Сигурно в рода му е имало европеидна ...
29.03.2020 13:42
radostinalassa написа:
Сигурно в рода му е имало европеидна компонента.
В миналото знанията са били именно енциклопедични, иначе не може да се види цялото, ако го разделим на части. Днес това се прави целенасочено.
Босия не може да излекува себе си, а пуска постове да пием кислородна вода периодично. И в момента играя на една игра и слушам Фурсов. Това довежда до някои пропуски в постовете, но тренира мозъка. Прави го и ти.

Тренировките се правят по 2 причини:
1. Когато имаш някаква основа и трябва да я поддържаш.
2. Когато нямаш никаква основа и се мъчиш да наваксаш с нещо друго липсата й.
Това се отнася до спортните тренировки. Тренировките на мозъка са до голяма степен виртуално понятие, тъй като преди всичко тренирането на каквото и да е , предполага наличността му.
В тази връзка се налага да поместя цитат от книгата на КВГ55 "Тъмночерен хумор": "Имаш ли в главата си мисъл, значи си човек. Ако имаш мисъл със смисъл, може и да си умен донякъде."
цитирай
100. vaquero - До 98. radostinalassa
29.03.2020 13:51
Пошегувала се била! Ти направо призоваваше starforlife, един от създателите на блога по неговите думи, да ми сложи бисквитки. За това подло действие те изпратих да се запознаеш с анадолските манафи, не съм те псувал.
цитирай
101. radostinalassa - Аз съм скарана с Лайфчо
29.03.2020 14:17
Ти самият си свидетел как ме ругаеше в блога ти, и не само там. Така, че отдавна не си говорим с него и Кортана, която му сготви кученсце за вечеря. Същи жълтури. Много си горделив, трябва да отидеш да се покаеш в църквата и да вземеш причастие.
цитирай
102. kvg55 - До 101. radostinalassa
29.03.2020 14:25
Призоваваше и администраторите на блога.
Ти пък си завистлива и също трябва да се покаеш. Може и в къщи пред съвестта си.
цитирай
103. radostinalassa - Аз се шегувах, а ти не
29.03.2020 14:42
В това е разликата. Ти не разбра шегата. А фактът си е факт - само ти нямаш бисквити. Защо е така ?
И за какво бих могла да ти завиждам? Те печелят от отварянето по 2 пъти на даден пост. Вече не виждам какво пиша от табелата.
цитирай
104. radostinalassa - Искат да ме изкарат...
29.03.2020 15:48
неграмотна, нали? Или да пиша по - кратко, точно до табелата.
цитирай
105. born - Лайфчо не е само основател на тази ...
29.03.2020 18:25
Лайфчо не е само основател на тази платформа ! ТОЙ е създателят на тази планета, на тази вселена ! Той е БОГГ, и Алллах, и Виишнап, и Камасутра даже ! А КУртанка е неговата пророчка ! И сега разбирам, че готви вкусно кучета. А ти искаш да ръпа бисквити ? Ресто, не струва ...
цитирай
106. radostinalassa - Преди и аз нямах бисквитки
29.03.2020 19:47
Вероятно подразних с нещо Джулия и си ги получих. А някои нямат бисквити.
Отдавна съм свикнала с тях, само малко ми пречат. Скоро ще ке науча да пиша без грешки, без да гледам какво пиша.
цитирай
107. radostinalassa - Разбира се , че това, което правя в блога...
29.03.2020 19:49
им смисъл. Не се съмнявай в това. Стига някой да обича да го чете. Лично за мене има твърде голям смисъл.
цитирай
108. born - им смисъл. Не се съмнявай в това. ...
29.03.2020 23:12
radostinalassa написа:
им смисъл. Не се съмнявай в това. Стига някой да обича да го чете. Лично за мене има твърде голям смисъл.

За теб- несъмнено. За останалите- едва ли...
ПП. Такава е съдбата на гениите...
цитирай
109. vaquero - До 108. born
30.03.2020 07:59
Какъв е смисълът? Къде е логиката?
цитирай
110. born - Какъв е смисълът? Къде е логикат...
30.03.2020 13:38
vaquero написа:
Какъв е смисълът? Къде е логиката?

Визираш вица за Иванчо, който пръднал в час и бил изгонен при директора от даскалицата , нали ?
ПП. Забележителен и релевантен виц, дълбок смисъл и перфектен изказ на заложената мисла наблюдаваме в този сентенционен виц...
цитирай
111. radostinalassa - 108. born
30.03.2020 14:44
По какво се различават останалите от мене? Напр. ти?
цитирай
112. born - Зададеният въпрос е нерелевантен, ...
30.03.2020 15:23
Зададеният въпрос е нерелевантен, но мога да отговоря .
1. Аз съм мъж, а ти - неясно какво . Имам впредвид , че джендърно има вероятност да не си тази , за която се представяш.
2. Другата очевадна разлика е, че не съм зависим от платформата. Мога да пиша и прочитам някои неща, но не спя у платформата.
3. Не съм нито жаден за прочити, нито за псевдопопулярност. За разлика от обсебените.
4. Не занимавам с глупостите си другите, не им хленча, не ги трия дори и когато коментират като абсолютни самодиагностиращи се глупаци.
5. Много съм умен...
Още ?
цитирай
113. radostinalassa - И АЗ НЕ ТРИЯ КОМЕНТАРИТЕ...
30.03.2020 16:08
освен тези за задника на Простолъ. За друг не се сещам.

Не ми харесва , когато се шегувам с нещо, неразбралите да ме ругаят. А пък аз не виждам смисъл от твоите постове. А за моите не може да се каже същото. Толкова много ругатни съм получила от русофобите, че разбрах смисъла на дейността си. А те са платени агенти.Да не говорим за постовете ми за здраве. В раздел история също има казионни историци.
цитирай
114. radostinalassa - И по - добре е да дремя в блога...
30.03.2020 16:10
отколкото пред чашката. По това няма спор.
цитирай
115. tonsun - O sancta simplicitas! (facepalm) ...
30.03.2020 16:21
O sancta simplicitas! (facepalm) |( :x
цитирай
116. radostinalassa - 115. tonsun
30.03.2020 16:54
Ти си прекалено умен, затова не те разбирам.
цитирай
117. radostinalassa - Моите постове са в Гугъл, глупако...
30.03.2020 16:55
не са в Стършел. Дано да ти стана ясно.
цитирай
118. vaquero - До 112. born
30.03.2020 16:56
Разбра ли каква си пияница? Дремеш пред чашката, вместо да дремеш в блога.
цитирай
119. tonsun - Мисля, че е крайно време някой да ...
30.03.2020 18:27
Мисля, че е крайно време някой да извика Д-р Хаус!;)
цитирай
120. kvg55 - До 119. tonsun
30.03.2020 18:38
Доктор Фройд е по-подходящ.
цитирай
121. radostinalassa - Извикайте по - добре...
30.03.2020 19:16
живия, това мога да ви посъветвам. Обаче и двамата са педераси. Значи ви подхождат.
цитирай
122. tonsun - живия, това мога да ви посъветвам. ...
30.03.2020 19:37
radostinalassa написа:
живия, това мога да ви посъветвам. Обаче и двамата са педераси. Значи ви подхождат.


ОП! ОП! ОП!.. Сестро, сопри се! (wait)
Това, че чувството ти за хумор не сработва, че се плъзгаш по повърхността на нещата и че въобще не си наясно със себе си... Ние за това нямаме никаква вина (angel)
А ако за теб "педераст" означава, мъж, който не можеш да имаш... Даааааа, драга... Такива сме!;)
цитирай
123. radostinalassa - Използвай чувството си за хумор...
30.03.2020 20:33
върху себе си. Така ще съм по - доволна. А Фройд е пиндос, това го знам. А ти не си го чувал. Това е смешно. Щеше да те лекува нежно.
цитирай
124. born - Тонсън, КВГ55 :
30.03.2020 21:48
Да ползваш перфектно чувство за хумор върху инвалид в това отношение е некоректно. Все едно да влезеш в съперничество с Тайсън на боксовия ринг. А в случая съперничката е начинаеща и от ниските, неквалифицирани, немощните категории. Разбира се, повечето от начинаещите са петимни и са склонни да се представят за фаворити едва ли не във висшите категории. Това е правило. Затова често обират /не овациите, а/ пердаха и насмешката на публиката. Освен това начинаещите обичат да се фукат с измислените си близки /и/или интимни познанства с известни високообразовани личности, като Фройд, Тонсън, КВГ55 , Борн, дори и Лайфчо.
цитирай
125. radostinalassa - Много се фукаш, драги
30.03.2020 22:17
Добре , че сам си вярваш. Не може да си първи и в хумора, и в химията. Ще трябва да си избереш само едното.
цитирай
126. tonsun - върху себе си. Така ще съм по - дов...
30.03.2020 22:18
radostinalassa написа:
върху себе си. Така ще съм по - доволна. А Фройд е пиндос, това го знам. А ти не си го чувал. Това е смешно. Щеше да те лекува нежно.



radostinalassa!(hi)
Към оригиналния смисъл на думата "pindos" - алчен, тромав, глупав, неспособен да уважава друго мнение - бяха добавени следните: агресивен, арогантен, жесток, хитър и т.н. Почти по целия свят, псевдонима "pindos" се възприема като синоним на думите тиранин, нашественик, хулиган, безмилостен агресор.
И ти, да "лепнеш" етикета "pindos" на Фройд!?!?!?! (facepalm) (facepalm) (facepalm)


radostinalassa! :( Стана ми тъжно за теб! Мноооого объркан човек си ти. :(

ПП: Аааа! Само за сведение, макар, че не ти го държа по никакъв начин;)
Имам успешно издържан изпит върху Фройд! А ти?!?
цитирай
127. born - Добре, че сам си вярваш. Не може да си ...
30.03.2020 23:29
radostinalassa написа:
Добре , че сам си вярваш. Не може да си първи и в хумора, и в химията. Ще трябва да си избереш само едното.


Аз съм първи във всичко. Най-първи !!!! Щото съм твърде умен. В това съм твърде улеснен от наличието и присъствието на 80 % дебили /и дебилки/ около себе си. Що се отнася до платформата, статистическите числа са по-умерени. Но не особено.
ПП. Оказва се, че дебилките в платформата са доста общителни... И се заблуждават, че са просто ПАТКИ. Но не е съвсем така. Дебилизмът не прощава !
ППП. O sancta simplicitas!
цитирай
128. born - Драги Тонсън,
30.03.2020 23:44
tonsun написа:
radostinalassa написа:
върху себе си. Така ще съм по - доволна. А Фройд е пиндос, това го знам. А ти не си го чувал. Това е смешно. Щеше да те лекува нежно.

radostinalassa!(hi)
Към оригиналния смисъл на думата "pindos" - алчен, тромав, глупав, неспособен да уважава друго мнение - бяха добавени следните: агресивен, арогантен, жесток, хитър и т.н. Почти по целия свят, псевдонима "pindos" се възприема като синоним на думите тиранин, нашественик, хулиган, безмилостен агресор.
И ти, да "лепнеш" етикета "pindos" на Фройд!?!?!?! (facepalm) (facepalm) (facepalm)

radostinalassa! :( Стана ми тъжно за теб! Мноооого объркан човек си ти. :(

ПП: Аааа! Само за сведение, макар, че не ти го държа по никакъв начин;)
Имам успешно издържан изпит върху Фройд! А ти?!?


Пропускаш подробността, че дискутираш с човек /човек ли казах-имах предвид жена/, който освен дефинирането на преобладаващата част от понятията въобще в научната наука, политиката, обществените науки, военните науки, химиите - всичките бабам-био, органична, неорганична, аналитична, колоидна, вирусоидна, монголоидна, и всички подобни е лично познат с най-големите светила на науката, политиката, химията, диетичните мезета, психо, космо и геронтологията, барабар с Фройд, Айнщайн, Исдислав , Шошана, Радо Шишарката, Хисарския поп и много други известни и уважавани имена. Къде отиваме да се мерим с такава интЕлектуална гигантка ! Истински интелектуален Кинг Конг ...пардон, Конгка...
цитирай
129. radostinalassa - А аз нямам време за губене
31.03.2020 14:43
Говедаров е по - нормален, с изключение на някои редки моменти, когато го обхваща мания за величие.
цитирай
130. kvg55 - До 129. radostinalassa
31.03.2020 15:18
Грешиш, драга! Аз съм си Велик, по рождение!
цитирай
131. born - Грешиш, драга! Аз съм си Велик, по ...
31.03.2020 16:32
kvg55 написа:
Грешиш, драга! Аз съм си Велик, по рождение!

Вярно е ! Мога да го потвърдя без никакво колебание ...
ПП. И аз също...
цитирай
132. radostinalassa - Наблегни на ...
31.03.2020 16:38
думата мания. Тя е първата .
цитирай
133. kvg55 - До 131. born
31.03.2020 19:17
Добре че ние великите сме добряци, та и обръщаме внимание. Иначе щеше да скучае сама в блога. Но тя не ни цени и уважава достатъчно, вместо да благоговее пред нас и трепери от щастие. Възгордяването също е грях, който тя следва да изкорени. Покай се и смири, radostinalassa!
Скарала си се и с други велики блогъри, според твоите признания, което меко казано е проява на лош вкус.
цитирай
134. radostinalassa - Когато ти ударят шамар, обърни и другата си страна
31.03.2020 19:47
Защото си позволил да те ударят. Този смисъл се тълкува по Ведите.
А църквата го обяснява по друг начин. Даже и да се покая греховете ми ще си останат, и ще трябва да си ги изкупувам. няма дру
г начин. Но аз не намирам да имам грехове. Ние с бисквитките печелим от повторно посещаване на блога, заради паравана им, а ти губиш. Помоли Лайфчо и той ще ти сложи бисквити, ако се е наял. Ако е гладен ще те отсвири. Факт.
цитирай
135. tonsun - radostinalassa (facepalm) :x (...
31.03.2020 20:12
radostinalassa (facepalm) :x (facepalm)
Ти си голямо "ПЕРДЕ"! Дори "ПЕРДЕ" е малко за "умствения капацитет", който демонстрираш
Ти си... параван, балдахин, драперия... тесни са са тези понятия, за да те "изобразят"...
Баба ми, лека й пръст!(bow), имаше един много готин лаф за хора, като теб... Ти го плюеш, то вика..."Роса роси!"...
Вместо да се спреш с простотиите; да се засрамиш от невежеството, което демонстрираш;, да се притесниш, че хората къде прикрито, по заобиколен начин, къде направо в очите ти казват, че си досадна, ограничена и не разсъждаваща; да замълчиш тактично и за известно време да спреш да заливаш сайта и потребителите с неща от които хал хабер си нямаш...Ти продължаваш да се държиш нагло и безочливо.
Баба ми, лека й пръст и светла и памет, (bow), която за разлика от теб, беше природно интелигентна жена, имаше и друг лаф...
Бива, бива, ама Бивол за мезе не бива!!!
Ай Кафа Сикме!
Бляк!
цитирай
136. tonsun - Борн, прощавай, Брат, за спама, ама ...
31.03.2020 20:23
Борн, прощавай, Брат, за спама, ама когато някой не разбира от намек, трябва да му се отпере целия... Директно...
Па дано да се осефери!
цитирай
137. radostinalassa - Избягвам да чета простаци, които приличат на баба си
31.03.2020 20:32
Има оторизирани хора, които ще ме баннат при нужда. Но ти си просто един обикновен простак.Извинявай , но си прост като баба си. Да извинява и баба ти. Но не те понасям отдавна.
цитирай
138. tonsun - Има оторизирани хора, които ще ме ...
31.03.2020 20:59
radostinalassa написа:
Има оторизирани хора, които ще ме баннат при нужда. Но ти си просто един обикновен простак.Извинявай , но си прост като баба си. Да извинява и баба ти. Но не те понасям отдавна.


А за мен това е чест!;) Гордея се, че не ме понасят индивиди, като теб!
А на баба ми, лека й пръст и светла й памет, на малкото кутре на крака не можеш да стъпиш!
Мноооооооооооооооооого елементарен индивид за голямо съжаление си ти, radostinalassa!
БЕгай сега да си играеш на копи пейста... Дано пък нещо прихванеш и да придобиеш някакви наченки на интелект поне малко...

цитирай
139. radostinalassa - Баба ти да не е била с академично образование ?
31.03.2020 21:11
Можеше ли да пише като мене? Браво на нея. И моята баба можеше.
Аз помня всичките си постове, не се съмнявай.Не ми се бъркай в забавленията. Мога да пиша и мои постове, но никой не забелязва, че са мои.
цитирай
140. radostinalassa - Да, много си простоват
31.03.2020 21:20
Не се бъркай в чуждите работи. Баба ти щеше да ти го каже, ако го знаеше.
цитирай
141. tonsun - По-умният винаги отстъпва! Клише, ...
31.03.2020 21:32
По-умният винаги отстъпва! Клише, ама действа!
Аз ще замълча...
Умението да разбереш кога трябва да спреш да спориш с "дървен" опонент, е състояние на ума, към което всеки трябва да се стреми, но за съжаление не всеки го постига, независимо на каква възраст е. Този, който го притежава, е наистина щастлив, защото неговият свят е много по- цветен в сравнение със света на останалите. Умението да разбереш кога трябва да спреш да говориш е богатство, което може да те постави на пиедестала на събитията, случвайки се около теб.
Мъдър човек е този, който съумява да разбере кога да спре и просто оставя другия да говори, докато той самият не осъзнае края на размишленията си...
Говори си... Не ми пречиш! ;)
цитирай
142. radostinalassa - Не съм те канила да спориш с мене
31.03.2020 21:53
Свободен си и да отидеш да поучаваш някой друг. Стани даскал.
цитирай
143. born - "Баба ми, лека й пръст!(bow), имаше един много готин лаф за хора, като теб... Ти го плюеш, то вика..."Роса роси!"...
01.04.2020 01:00
tonsun написа:
radostinalassa (facepalm) :x (facepalm)
Ти си голямо "ПЕРДЕ"! Дори "ПЕРДЕ" е малко за "умствения капацитет", който демонстрираш
Ти си... параван, балдахин, драперия... тесни са са тези понятия, за да те "изобразят"...
Баба ми, лека й пръст!(bow), имаше един много готин лаф за хора, като теб... Ти го плюеш, то вика..."Роса роси!"...
Вместо да се спреш с простотиите; да се засрамиш от невежеството, което демонстрираш;, да се притесниш, че хората къде прикрито, по заобиколен начин, къде направо в очите ти казват, че си досадна, ограничена и не разсъждаваща; да замълчиш тактично и за известно време да спреш да заливаш сайта и потребителите с неща от които хал хабер си нямаш...Ти продължаваш да се държиш нагло и безочливо.
Баба ми, лека й пръст и светла и памет, (bow), която за разлика от теб, беше природно интелигентна жена, имаше и друг лаф...
Бива, бива, ама Бивол за мезе не бива!!!
Ай Кафа Сикме!
Бляк!

Спомних си една подобна епиграмка на РР:
"Всичките щом го разбраха,
плюха го с гняв изведнъж !
Рече им плютият мъж:
Звънна над моята стряха
тихият пролетен дъжд ..."

цитирай
144. born - Какво значи да избиеш рибата, вкарвайки си неспасяем гол :
01.04.2020 01:07
"... Мога да пиша и мои постове, но никой не забелязва, че са мои..."
Аз съм направо смазан от едно подобно признание !!!!
Следва резонния въпрос: що бе, чадо , се навираш тогава между шамарите ?
След като съзнаваш, че не ставаш ?!
цитирай
145. radostinalassa - Това значи , че пиша и мои постове
01.04.2020 21:56
Разбира се, че ставам, но ти не го разбираш, защото не ставаш за нищо. Ще трябва да си обърнеш в случай и другата буза, защото те удариха по първата.
цитирай
146. born - Разбира се, че ставам, но ти не го ...
03.04.2020 01:51
radostinalassa написа:
Разбира се, че ставам, но ти не го разбираш, защото не ставаш за нищо. Ще трябва да си обърнеш в случай и другата буза, защото те удариха по първата.

Дължа да отбележа, че освен ПАТКА, си и твърде ТЪПА ПАТКА... А дали ставам за нещо. една тъпа патка не е в състояние да прецени. Може би не си убедена , че си толкова тъпа патка ? Повярвай ми - най-искрено бих могъл да споделя с теб, че подобна тъпа патка по принцип рядко може да съществува в природата...
ПП. През живота ми не се е случвало който и да е да ме удари, където и да е, без да съжалява после за това, което си е позволил. Разбира се, мазохистки като теб се намират...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4592018
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031