Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2014 20:04 - Само някой да не се излъже...
Автор: joysii Категория: Забавление   
Прочетен: 5543 Коментари: 21 Гласове:
13

Последна промяна: 02.04.2014 22:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Пролетна умора се преодолява с разходки, мераци и галене на чужди маци /котараци/. Активният чувствен секс ще ви превърне от фльорци и задръстеняци в свежи и позитивни хора.
   Само да не вземе някой да се излъже и да погледне в блога на Гина...сакън! Не го правете. Там ще пукнете от скука и простотията ще ви угнети. Да й пишете коментари е съвсем ненужно. Тя трие всичко, което не е мазна хвалба.
   Пишете при мен. Аз съм готина, умна, добра и позитивна...злобарка...хахаха...


image
Преслав

image
Крепостта Урвич

image


image


image
Котето живее в околностите на Рилския манастир. Разбрахме,че си има гадже-съвсем див котарак, и не страда от пролетна умора, депресия, потиснатост или гинини простотии, а си живее като волна птичка и е с ведър и обичлив нрав.




Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - Сбъркал си Рода ...
02.04.2014 20:10
Ти си ЕДин, НедО Ебан латентен
Пидааллл...
ве4е и децата го разбраха, само
твоите ...още нее...
цитирай
2. milady - Айде ,пидалке, чакам НОвини ,мила !!?
02.04.2014 21:42
„а бе ..Голямо Шоу в Булгаристан ,бе ...
тЪз Офца ЛесИдренска, да не излезе от
Долно ПанГюрскоо ..хахахха ...Е ..нее .нее ,мен !!
не са Траеш ...ПИч ....
пидал ..до пидал и...розза ..до розатта ..хахах,
МИла МОя Майнольо ...
цитирай
3. joysii - „а бе. . Голямо Шоу в Булгаристан, ...
02.04.2014 21:50
milady написа:
„а бе ..Голямо Шоу в Булгаристан ,бе ...
тЪз Офца ЛесИдренска, да не излезе от
Долно ПанГюрскоо ..хахахха ...Е ..нее .нее ,мен !!
не са Траеш ...ПИч ....
пидал ..до пидал и...розза ..до розатта ..хахах,
МИла МОя Майнольо ...

===========
Каква роза те е патила,бе милейди!
Я ти заеби сега рози, пичове и таковата...ами кажи, "овца лесидренска" на Гина/axlaxl/ ли казваш???
цитирай
4. lidislidis - Здравей, Джойси!
02.04.2014 22:12
Чудесна е станала четвъртата снимка в постинга ти! Поздрави с много пролетно настроение! :) Не обръщай внимание на смахнатите коментари. Изглежда ги пише смахната неблогърка с много никове в блога. Звучат еднакво неадекватни. И мен ме нарича "педал" от ник 777.
цитирай
5. joysii - Чудесна е станала четвъртата сн...
02.04.2014 22:34
lidislidis написа:
Чудесна е станала четвъртата снимка в постинга ти! Поздрави с много пролетно настроение! :) Не обръщай внимание на смахнатите коментари. Изглежда ги пише смахната неблогърка с много никове в блога. Звучат еднакво неадекватни. И мен ме нарича "педал" от ник 777.

===========
Здрасти,Лиди.
Аз снимам само за себе си, не съм фотограф.
Не ми пука за смахнатите коментари,скъпа.
Хубава вечер за теб и нека пролетта изпълни душата ти с радост и спокойствие.
цитирай
6. tit - страхотна котка!:))
03.04.2014 00:10
много настроение струи... било е хубаво, блазе ти!;):))
цитирай
7. marknatan - . . . и си много секси. . . за разлика от ...
03.04.2014 02:05
... и си много секси... за разлика от гина

тва там не е ли двореца ти в Балчик, кралице на блога ( 1 фото с надпис преслав)
цитирай
8. ivoki - joysii
03.04.2014 02:26
Може ли едно лично мнение?
Ако някой идва при теб със змийската си отрова, със злобата си, с жалкият си комплекс , че нищо не е постигнал в живота си, че ще ти "съсипе" живота и т.н и иска да ти го даде всичко това на теб, а ти не го приемеш и просто го отминеш без внимание.... къде остава всичкото това ????
Ако някой с простотията си /духовна , независимо от образованието/ се опитва да те свали на неговото ниво, ние нямаме шанс, защото там той е по опитен и ще ни смачка...... За това нека бъдем на нашето ниво , там "miladiy" -та и подобните и' нямат шанс./само велика комлексарка би се титулувала милейди/
Просто не влизай в диалог с подобни жалки подобия на човеци...
Извинявай, аз много рядко се изказвам.
цитирай
9. marknatan - джойска, не разбираш езика на всите ...
03.04.2014 03:15
джойска,
не разбираш езика на всите серафимки Трябва ти Драгоман
та "miladiy" ... на тракийски в долината на ветеринарните е "miladiy" Prevedeno na blagorodni[ bylgarski Преведено на благородни български е - Мила дий ...
право се е нарекло добичето
цитирай
10. анонимен - Ох, Джойз, умаряш ме от смях. Твоята ...
03.04.2014 08:00
Ох, Джойз, умаряш ме от смях. Твоята работа с Гинка е като на Мирча Кришан с краставицата, ако знаеш за какво става въпрос. :)
цитирай
11. joysii - Момент само да си пейстна тук ком...
03.04.2014 09:58
Момент само да си пейстна тук коментарчето от при Гина,че ей сега ще ми го изтрие. То е при последната й ексхибиционистична проява.
"Лице в близък план и в мъглявина за да не личат дефектите - ОК.
Но другите - дето си нагъната като глист, не стават.
Ти още на самоснимачка ли я караш? Къде изчезна пекания фотограф от "фотосесиите"?"
.............
Ей, проблем има тая жена, честно ви говоря,не може да се остиска без да пльосне тук снимки на самоснимачка. По цял ден се снима,снима и после - хоп - у блогбегето. Ма що е толкоз тъпа, та ги слага тук, не разбирам, след като има толкова популярни, красиви и специализирани сайтове за снимки.
Аз, например, съм фен на Панорамио. Страшно се кефя да зяпам снимки там.
цитирай
12. joysii - 8. tit - страхотна котка!:))
03.04.2014 10:02
много настроение струи... било е хубаво, блазе ти!;):))
...............
Тити, то котето едно мърляяяяво и мръъъсно, понеже живее в планината, но мнооого благо по нрав. И пухкаво!
Беше ми хубаво, защото бях с най-близките на сърцето ми хора.Разходката беше приятна и удобна. Донесе ни само удоволствие.
Поздрави,миличка! Как си ти?
цитирай
13. joysii - . . . и си много секси. . . за разлика от ...
03.04.2014 10:05
marknatan написа:
... и си много секси... за разлика от гина

тва там не е ли двореца ти в Балчик, кралице на блога ( 1 фото с надпис преслав)

.................
Марк, много те бива в отношенията с дамите, да знаеш! :):):):):)
Не е Балчик, бе мило. Преслав е. Ама малко хора го знаят това място,защото е специално.Близо е до църквата "Св.Димитър", до старините.
Поздрави!
цитирай
14. joysii - Може ли едно лично мнение? Ако ...
03.04.2014 10:12
ivoki написа:
Може ли едно лично мнение?
Ако някой идва при теб със змийската си отрова, със злобата си, с жалкият си комплекс , че нищо не е постигнал в живота си, че ще ти "съсипе" живота и т.н и иска да ти го даде всичко това на теб, а ти не го приемеш и просто го отминеш без внимание.... къде остава всичкото това ????
Ако някой с простотията си /духовна , независимо от образованието/ се опитва да те свали на неговото ниво, ние нямаме шанс, защото там той е по опитен и ще ни смачка...... За това нека бъдем на нашето ниво , там "miladiy" -та и подобните и' нямат шанс./само велика комлексарка би се титулувала милейди/
Просто не влизай в диалог с подобни жалки подобия на човеци...
Извинявай, аз много рядко се изказвам.

...............
Благодаря за мнението. Най-много се радвам когато някой ми напише коментар с ум и размисъл в него.Тогава човекът ми е симпатичен и ме радва.
Радват ме, обаче, и коментари на простаци и тъповати хора, защото те са ми мярката, нали разбираш, виждам изведнъж какво НЕ СЪМ и никога НЯМА ДА БЪДА.
Например, никога няма да изтъпея колкото Гина, никога няма да върша мръсотии като нея/да се рова в лични данни на непознати и да ги приписвам на други непознати/, да бъркам в живота на хората, да шантажирам и заплашвам някого.
Виж милейди е друга работа - тя някак ме кефи, защото е перната в устата ли, в акъла ли, не знам точно, но поне не е елементарна интригантка като Гина /axlaxl/.
Поздрави за теб!
цитирай
15. joysii - джойска, не разбираш езика на всите ...
03.04.2014 10:14
marknatan написа:
джойска,
не разбираш езика на всите серафимки Трябва ти Драгоман
та "miladiy" ... на тракийски в долината на ветеринарните е "miladiy" Prevedeno na blagorodni[ bylgarski Преведено на благородни български е - Мила дий ...
право се е нарекло добичето

................
Хахахаха...мила дий....!
Има още една Милейди / mileidi /. Жалко че блогимената им така си приличат. Другата е симпатяжка.
Пак поздрави, Марк!
цитирай
16. joysii - Ох, Джойз, умаряш ме от смях. Твоята ...
03.04.2014 10:18
kushel написа:
Ох, Джойз, умаряш ме от смях. Твоята работа с Гинка е като на Мирча Кришан с краставицата, ако знаеш за какво става въпрос. :)

............
Куш, приятелче,здрасти.
Не зная за краставицата, но на Гина така ще й го.....докато свят светува,че дъх няма да може да си поеме,без да е акцентирано върху уникалната й простотия.
С пачаври като нея - по пачавренски, това е начинът. Не ми остави избор.
Поздрави за теб! Най се радвам,че те разсмивам, Куш! :):):):):)
цитирай
17. joysii - Наминах при Къснапролет-змийския ...
03.04.2014 10:45
Наминах при Къснапролет / kasnaprolet9999/-змийския постинг.
И тя ми запрепоръчвала да се променям.
Абе какво ви става тук - Спароток и Гина непрестанно ми натякват,че трябва да стана послушна и да се съобразявам изключително и само с техните изисквания за поведение в сайта!! Сега и пролетната нещо запя тяхната песен.
Де по-кротко,бре!
Не забравяйте, че аз ако стана такава мухла,че да се харесам на ГИНА и СПАРОТОК, направо ще се обеся!
цитирай
18. joysii - Здравей Джойс!Отбих се да ти спо...
03.04.2014 18:08
sanyko написа:
Здравей Джойс!Отбих се да ти споделя,че много харесвам снимки отпред,отдолу отзад и най-вече откъм гъза,черно бели,разбира се!Класика!Ха-ха!
Поздрави за поста:)

=========
То черно-бялото е класика във фотографията, ама нашият глист къде се туря, чудя се само....нали се сещаш...
Здрасти, Сани. Ей сега се отбивам при теб.
цитирай
19. joysii - Мухлата Гина ми ги рЕди някакви т...
03.04.2014 18:50
Мухлата Гина ми ги рЕди някакви тъпотии в коментарите, пък трие моите отговори, затова пак ще си постна тук коментарчето, че да не чезне.

"Гина, би ли ми обяснила защо постоянно триеш моите коментари?
Поставяш се сама в доста неприятна светлина. Говориш ми нещо-в няколко коментара, а липсват моите отговори на тях. На всички става ясно,че съм те завряла където ти е мястото, но ти не си публикувала нито една моя дума.
Мога да си позволявам всичко свързано с теб, каквото ми хрумне и каквото поискам да направя. Никой никога не може да ми попречи. Още по-малко - пачавра като теб.
......
Колкото до снимките ти - снимай си на воля.И показвай още и още колко ти е акълът.
Последно - коя е тази Радостина? Аз съм Джойси, не Радостина."
цитирай
20. apostapostoloff - Пролетната умора се преодолява най- вече с
06.04.2014 13:46
много юнашко мляко. Прието пер оз, разбира се...
цитирай
21. joysii - 23. apostapostoloff
06.04.2014 14:21
:):):):):):):)
Би ли бил по-конкретен,моля?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406668
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031