Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2020 08:36 - още една...астро пат..лебедка..)
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1131 Коментари: 9 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Нормална ли е Алена? Обяви, че личната аура на Борисов ни пазела от коронавируса   Мозъчен гърч може да получи всеки, който слуша личната астроложка на лидера на ГЕРБ

Мозъчен гърч може да получи всеки, който слуша личната астроложка на Бойко Борисов – Онази, на която звездите й го говорят – Алена. Всеки път си мисля, че е достигнат нов връх на простотията и слагачеството, но се оказва, че и още можело.

Този път разбирам, че звездите й казали, че личната аура на Борисов /която аз си представям в цвят бебешко ако в неправилна форма около главата му/, ни пазела от коронавируса!?!! И там, където отивал в държавите по света, и там нямало.

Значи, разбирам, че Борисов трепе вируси! Предлагам тогава, понеже лекува всичко и аурата му е направо вирусоубийствена, там, където има болни по света, изобщо да не се занимават с някакви ваксини, направо да поканят Мутрата да ги прегърне и целуне. А заделените за лечение пари да постъпват директно по сметката на Лечителя.

Направо в Ухан да го командироваме да се справи с коронавируса, предлагам. Да дадем и ний нещо на света!

С най-големи извинения за гнусното четиво:

Елена Гунчева

  image    



Гласувай:
6



1. fun1001 - разб се, тази Е Гунчева,аз я смятам..за ярка П.с гл.Пъ)))))
06.03.2020 08:39
Според Алена, трябва да проследим и пътя на Борисов, къде той е ходил след появата на тази болест и да отбележим факта, че във всички страни където е бил няма регистрирани случаи на коронавирус.

Личният нумеролог на Бойко Борисов и партия Герб най-накрая разкри на цяла България защо нямаме коронавирус в страната.

Според звездите, само аурата и излъчването на Борисов, не допуска коронавируса в България

Той не само, че пази България, той в момента е предпазил и още няколко страни с аурата си и трябва да му се отдаде заслуженото.


Въпреки, че Борисов е скромен човек и няма да поиска от никой да му го признае този факт, то ние като негови сънародници трябва да кажем на всички, какъв лидер имаме и как ни пази от тази болест.



източник: https://www
цитирай
2. fun1001 - едно на ръка..
06.03.2020 08:45
че Корона вируса, е Короната на тъ...те..
които си търсят..адреналин..в мрежата..
особено бабките, в тежка, нескончаема критическа..
а бее, дългааа..темаа...)
цитирай
3. getmans1 - ХА-ХА-ХА, Лудке, докато има такива ...
06.03.2020 09:23
ХА-ХА-ХА, Лудке, докато има такива като „ИДНЪТЪ„ ще има и като „ДРУГЪТЪ„ ... Един тука се хвали, че народа песни за партизаните пеел пък се дразни, че народа стихотворения за ББ пишел и възхвалявал ...
Шарен свят, един го боли, друг го сърби а трети просто е с гъдел...
цитирай
4. eva666 - тази Е Гунчева,аз я смятам..за ярка П.с гл.Пъ)))))
06.03.2020 09:33
П.като..давайте предложения...
гете,споко...аз съм БЕЗпартийна и невинна...

цитирай
5. getmans1 - . . . Няма значение Джул тук парти...
06.03.2020 09:52
... Няма значение Джул тук партийноста а обикновената глупост ... сама видиш каква добра храна е ... смешна, смешна ама когато хората си го вярват как ще ги стигнем еврогейците по заплати ...

eva666 написа:
П.като..давайте предложения...
гете,споко...аз съм БЕЗпартийна и невинна...


цитирай
6. milady - преди около 20 25 г.я четях, и тази..леля..)
06.03.2020 09:53
като, правя бърза равносметка..къде съм.."фръкнала" аз..
и, къде е..затънала тя../гОрката гладна..оФСъ..
.....какво значение има,къде СЪМ..Духът е..нелокален и необвързан, разб се)
ТОЙ, няма пол, раса, възраст, нито партийна книжка, нежели Банкова история )

задайте си и вие личен въпрос, насаме..
цитирай
7. eva666 - етоо, сегаа. и аз ще те поздрава, макар, че съм..Виден лаик ))
06.03.2020 10:14
kossef написа:
А аз пък ще поздравя Елена П...ката, автор на постинга, на която симпатизирам. Даже съм намислил да й пратя лииично музикален поздрав - звездна композиция, но не от Уродливия звезден път на ниЗичкото уродливо гадателче...

цитирай
8. oia - Има още една, която ги ръси. Не ка...
06.03.2020 12:28
Има още една, която ги ръси. Не казваше ли се Теодора Стефанова--гадателката
на оня дърт италиански пезвент Берлускони. Тя също омайва простолюдието
българско с титаничните възможности на бащицата
цитирай
9. saankii - мноо хубаво допълнение, на място))
06.03.2020 16:02
oia написа:
Има още една, която ги ръси. Не казваше ли се Теодора Стефанова--гадателката
на оня дърт италиански пезвент Берлускони. Тя също омайва простолюдието
българско с титаничните възможности на бащицата

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1558346
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1562
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031