Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2020 00:12 - АКО РУСИЯ Е ДАЛА 200 000 ЖЕРТВИ В РУСКО-ТУРСКАТА ВОЙНА, ЗНАЧИ ТУРЦИТЕ СА ИЗБИЛИ ЦЯЛАТА Й АРМИЯ А БЪЛГАРИЯ САМА СЕ Е ОСВОБОДИЛА
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 7537 Коментари: 28 Гласове:
26

Последна промяна: 31.03.2020 11:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
АКО РУСИЯ Е ДАЛА 200 000 ЖЕРТВИ В РУСКО-ТУРСКАТА ВОЙНА, ЗНАЧИ ТУРЦИТЕ СА ИЗБИЛИ ЦЯЛАТА Й АРМИЯ А БЪЛГАРИЯ САМА СЕ Е ОСВОБОДИЛА


   В руски документи е записан истинския брой жертви на освободителната за България руско-турска война. Това са 16 000 души на двата фронта (Балкански и Кавказки),от които на нашия фронт са загинали към 10 000 души а на Кавказкия- към 6 000. Всички загинали обаче не са били руснаци- към една трета от тая бройка били хора от други народности,завладени от Руската империя- поляци, украинци, фини, беларуси, грузинци, латвийци, литовци, марийци, Българи, естонци, якути, чуваши, хантийци и пр. Това означава че истинският брой на чистите руснаци,които са паднали във войната е не повече от 7 000 души!
        image

   В друг руски документ е написано че общия брой руси,турци и военни от други народности, загинали в "нашата" война е 34 000 души. Тази цифра освен руснаци на Балканите и в Кавказ включва румънци, турци, араби, сърби, черногорци, украинци, арменци, грузинци на Кавказкия фронт и пр. от което следва,че посочените от мен цифри са съвършено верни понеже само турко-арабските жертви,включени в тази цифра трябва да са били 18 000 души! Това са само войнишките жертви разбира се- тук не влизат избитите от башибозук цивилни Българи и арменци нито башибозука,който нашите чети изтребили в отговор на неговите зверства.

        image

  Тази истина няма да се хареса на червените пижоли,които с фалшивата цифра от 200 000 жертви (завишена напоследък до 230 000!) оправдават безпрецедентните си предателства към България! Аз обаче ще им кажа,че ако руските жертви бяха 230 000 както те фантазират,тази война е била невероятен погром над Русия,в който тя е загубила на практика цялата си армия понеже общия брой руски военни,които са пратени на Балканите е бил 196 000 души!


                  image

  Глупавите русофили не се замислят,че ако съчинените от тях 230 000 убити във войната руснаци бяха реални,това означава още 120 000 убити военни от неруските народности на Руската империя,което ще доведе общия брой на "руските" жертви до 350 000! И това не е всичко: 350 000 убити в една война означават,че покрай тях е имало поне 700 000 ранени от което следва,че армията на царя е претърпяла страшен погром в руско-турската война,понеже е загубила в нея над 1 милион убити и ранени! Тогава е цяло чудо как Русия въобще е оцеляла във война,в която е загубила на практика цялата си армия!
        image

  Ако Русия е дала не 230 000,а "само" 200 000 жертви в руско-турската война,значи турците са избили цялата й армия и тя не е могла да освободи дори себе си,камо ли пък нас! Кой ни е освободил тогава? Ами явно Българските опълченци,т.е. България сама се е освободила- това е логиката,до която водят русофилските безумства от които следва извод,че Русия не е наш освободител и те се прекланят пред нея само заради подкупите,които им раздават руските консулства и посолства!

   Пред реалните 7000 руски и 3 000 неруски жертви в тази война обаче аз се прекланям и се моля на Бог да им опрости греховете,да ги изпрати в Рая и да налее повечко акъл в главите на изглупелите предателски псета,които наричат себе си "русофили"!



Гласувай:
31


Вълнообразно


1. ok3223 - тъъп си като... свински гъз.
31.03.2020 08:25
... човъркаш таам... където са човъркали мноого чукундури като теб.
Дали са 200 или 20 хиляди... е въпрос с отдавна минала давност, и сигурно не са точно толкова ...
ИМАЛИ СМЕ КЪСМЕТ, ЧЕ РУСНАЦИТЕ, ЗА ДА ОСВОБОДЯТ БОСВОРА ОТ ТУРСКОТО ПРИСЪСТВИЕ И ОТПУШАТ ЧЕРНО МОРЕ ПО ПОСОКА НА СРЕДИЗИМНО МОРЕ ЗА РУСКИЯ ТЪРГОВСКИ ФЛОТ. НАЙ КЪСИЯТ ПЪТ ДА СТИГНЕ ТАМ ЗА ТЯХНАТА АРМИЯ МИНАВАЛ ПРЕЗ ПОРОБЕНАТА ОТ ТУРЦИТЕ БЪЛГАРИЯ.
И СЕ Е НАЛАГАЛО ДА МИНАТ ПРЕЗ ПОРОБЕНА БЪЛГАРИЯ, ДА НИ ОСВОБОДЯТ ОТ ТУРСКОТО РОБСТВО, И ДОБЕРАТ ДО БОСВОРА, ЗА ДА ПОБЕДЯТ И ПРОГОНЯТ ТУРЦИТЕ ОТ ТАМ.
ОТ ТОЗИ НЕУСПЕШЕН ОПИТ НА РУСКАТА ЦАРСКА АРМИЯ ПИЧЕЛИМ НАЙ-МНОГО НИЕ БЪЛГАРИТЕ.
ОСВОБОДЕНИ СМЕ ЗАВИНАГИ ОТ ТУРСКОТО 5 ВЕКОВНО "ПРИСЪСТВИЕ" ...
НАПОСЛЕДЪКЬ ЗА ЕДНИ ЗА ЕДНИ КУПЕНИ И НЕДОУЧЕНИ КРЕТЕНИ ...
5 ВЕКОВНОТО ТУРСКО РОБУВАНЕ НА БЪЛГАРСКИЯТ НАРОД И ДЪРЖАВА... НЕ БИЛО РОБСТВО, А САМО ПРИСЪСТВИЕ НА ТУРСКИТЕ ПАШИ, БЕЙОВЕ И ВОЙНИЦИ У НАС. ЧЕ С ТУРЦИТЕ СМЕ БИЛИ В ДОБРИ ОТНОШЕНИЯ, ПОНОСИМИ И ДРУЖЕСКИ.
ТА ОСВОБОЖДАВАНЕТО НЕ Е ПРОМЕНИЛА С МНОГО БИТА НА БЪЛГАРИТЕ, НЕ Е ПРОМЕНИЛА ЖИВОТА ИМ С МНОГО.
Имали сме късмет... че сме били на пътя на руската армия, която с опита си да стигне Босфора и прогони турците от там. За да усигори безпрепятсвено преминаване на руския търговски флот от Черно в Средиземно море.
ПАТЬОМ ... НА РУСИЯ СЕ Е НАЛОЖИЛО ДА ОСВОБОДИ И БЪЛГАРИ ОТ 5 ВЕКОВНОТО ТУРСКО РОБСТВО
цитирай
2. zaw12929 - ЩЕ СЕ ПРОМЕНЯТ МНЕНИЯТА, ЩЕ ОТПАДНЕ ...
31.03.2020 08:28
ЩЕ СЕ ПРОМЕНЯТ МНЕНИЯТА, ЩЕ ОТПАДНЕ ЗЛОБАТА: КОПОНАВИРУСЪТ ЩЕ ПРОМЕНИ СВЕТА И ЩЕ РЕШИ ПРОБЛЕМИТЕ СЪС СМЪРТ И ГЛАД! ЗА САЩ СЪЩО СЕ ОТНАСЯ. ТПЛКОВА СА ВИРОГЛАВИ И ТРЪМП И НАСЕЛЕНИЕ, ЧЕ ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ЩЕ ДАДАТ НАЙ МНОГО ЖЕРТЖИ СКОРО ЩЕ СА НАД 100 000 И ДАНО ВСИЧКИ ДА СЕ ОСЪЗНАЕМ ЧЕ ЗАКОНИТЕ НА ПРИРОДАТА СА НЕПРОМЕНИМИ.
КОРОНАВИРУСА ДЕЙСТВА КАТО ИНСУЛТ ЗА ВСИЧКИ ПРАВИТЕЛСТВА- ИЗКЛЮЧЕНИЕ КИТАЙ, КОРЕЯ АЗИЯ. ДА ПОМИСЛИМ ЗАЩО
МЛАДИТЕ КОИТО ПУШАТ, ПИЯТ, УПОТРЕБЯВАТ НАРКОТИЦИ ЩЕ ЗАГИНАТ. СВЕТЪТ ЩЕ СЕ ОЧИСТИ ОТ БОКЛУКА. ЗАЩО СТАРЦИТЕ- ТЕ СА БОЛНИ ПОРАДИ НАРУШАВАНЕ ПРИРОДАТА НА ТЯЛОТО И ЗАТОВА СА БОЛНИ СЕГА.
цитирай
цитирай
3. krumbelosvet - .
31.03.2020 08:33
.
Ко ти не омрзна!
По си от вирус досаден.
Заслужаваш турска обида.
цитирай
4. bojil - . . . човъркаш таам. . . където са ...
31.03.2020 10:23
ok3223 написа:
... човъркаш таам... където са човъркали мноого чукундури като теб.
Дали са 200 или 20 хиляди... е въпрос с отдавна минала давност, и сигурно не са точно толкова ...
ИМАЛИ СМЕ КЪСМЕТ, ЧЕ РУСНАЦИТЕ, ЗА ДА ОСВОБОДЯТ БОСВОРА ОТ ТУРСКОТО ПРИСЪСТВИЕ И ОТПУШАТ ЧЕРНО МОРЕ ПО ПОСОКА НА СРЕДИЗИМНО МОРЕ ЗА РУСКИЯ ТЪРГОВСКИ ФЛОТ. НАЙ КЪСИЯТ ПЪТ ДА СТИГНЕ ТАМ ЗА ТЯХНАТА АРМИЯ МИНАВАЛ ПРЕЗ ПОРОБЕНАТА ОТ ТУРЦИТЕ БЪЛГАРИЯ.
И СЕ Е НАЛАГАЛО ДА МИНАТ ПРЕЗ ПОРОБЕНА БЪЛГАРИЯ, ДА НИ ОСВОБОДЯТ ОТ ТУРСКОТО РОБСТВО, И ДОБЕРАТ ДО БОСВОРА, ЗА ДА ПОБЕДЯТ И ПРОГОНЯТ ТУРЦИТЕ ОТ ТАМ.
ОТ ТОЗИ НЕУСПЕШЕН ОПИТ НА РУСКАТА ЦАРСКА АРМИЯ ПИЧЕЛИМ НАЙ-МНОГО НИЕ БЪЛГАРИТЕ.
ОСВОБОДЕНИ СМЕ ЗАВИНАГИ ОТ ТУРСКОТО 5 ВЕКОВНО "ПРИСЪСТВИЕ" ...
НАПОСЛЕДЪКЬ ЗА ЕДНИ ЗА ЕДНИ КУПЕНИ И НЕДОУЧЕНИ КРЕТЕНИ ...
5 ВЕКОВНОТО ТУРСКО РОБУВАНЕ НА БЪЛГАРСКИЯТ НАРОД И ДЪРЖАВА... НЕ БИЛО РОБСТВО, А САМО ПРИСЪСТВИЕ НА ТУРСКИТЕ ПАШИ, БЕЙОВЕ И ВОЙНИЦИ У НАС. ЧЕ С ТУРЦИТЕ СМЕ БИЛИ В ДОБРИ ОТНОШЕНИЯ, ПОНОСИМИ И ДРУЖЕСКИ.
ТА ОСВОБОЖДАВАНЕТО НЕ Е ПРОМЕНИЛА С МНОГО БИТА НА БЪЛГАРИТЕ, НЕ Е ПРОМЕНИЛА ЖИВОТА ИМ С МНОГО.
Имали сме късмет... че сме били на пътя на руската армия, която с опита си да стигне Босфора и прогони турците от там. За да усигори безпрепятсвено преминаване на руския търговски флот от Черно в Средиземно море.
ПАТЬОМ ... НА РУСИЯ СЕ Е НАЛОЖИЛО ДА ОСВОБОДИ И БЪЛГАРИ ОТ 5 ВЕКОВНОТО ТУРСКО РОБСТВО

Този път нещата,които си написал по някакво чудо са верни- само със заглавието малко си се олял,но това иде от истинската ти природа и е лесно обяснимо с червения цинизъм,характерен за всеки арогантен Българофоб! Първите чукундури,които са човъркали в тази тема са били именно руснаци и от тях взимам своите сведения,а от вас мога да чакам само лъжи и предателства!
цитирай
5. bojil - . Ко ти не омрзна!По си от ...
31.03.2020 10:27
krumbelosvet написа:
.
Ко ти не омрзна!
По си от вирус досаден.
Заслужаваш турска обида.

Червената прислуга явно добре познава "турската обида",щом така често я рекламира! :))
цитирай
6. bojil - ЩЕ СЕ ПРОМЕНЯТ МНЕНИЯТА, ЩЕ ОТПАДНЕ ...
31.03.2020 10:31
zaw12929 написа:
ЩЕ СЕ ПРОМЕНЯТ МНЕНИЯТА, ЩЕ ОТПАДНЕ ЗЛОБАТА: КОПОНАВИРУСЪТ ЩЕ ПРОМЕНИ СВЕТА И ЩЕ РЕШИ ПРОБЛЕМИТЕ СЪС СМЪРТ И ГЛАД! ЗА САЩ СЪЩО СЕ ОТНАСЯ. ТПЛКОВА СА ВИРОГЛАВИ И ТРЪМП И НАСЕЛЕНИЕ, ЧЕ ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ЩЕ ДАДАТ НАЙ МНОГО ЖЕРТЖИ СКОРО ЩЕ СА НАД 100 000 И ДАНО ВСИЧКИ ДА СЕ ОСЪЗНАЕМ ЧЕ ЗАКОНИТЕ НА ПРИРОДАТА СА НЕПРОМЕНИМИ.
КОРОНАВИРУСА ДЕЙСТВА КАТО ИНСУЛТ ЗА ВСИЧКИ ПРАВИТЕЛСТВА- ИЗКЛЮЧЕНИЕ КИТАЙ, КОРЕЯ АЗИЯ. ДА ПОМИСЛИМ ЗАЩО
МЛАДИТЕ КОИТО ПУШАТ, ПИЯТ, УПОТРЕБЯВАТ НАРКОТИЦИ ЩЕ ЗАГИНАТ. СВЕТЪТ ЩЕ СЕ ОЧИСТИ ОТ БОКЛУКА. ЗАЩО СТАРЦИТЕ- ТЕ СА БОЛНИ ПОРАДИ НАРУШАВАНЕ ПРИРОДАТА НА ТЯЛОТО И ЗАТОВА СА БОЛНИ СЕГА.цитирай

Правилно- крайно време е грешките и лъжите да бъдат поправени,за да минем в числото на праведниците та Бог да спре коронавируса и всички други дяволски атаки срещу нашия народ,включително срещу скъпите ни старци!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Приятелю!
31.03.2020 11:50
Спомням си за една годишнина, че излязоха официално утвърдени данни за 61 хиляди жертви Като за 200- та хиляди жертви се твърдеше ,че не са официални данни За 260 хиляди стъпили на наша земя, наистина е прекалена бройка!
Но трябва да се има предвид, че много са починали от болести, от тиф Дори княгиня Вревская, работила като мед сестра Поне половината от 61 хиляди! Като ученик ми попадна поименен списък на починалите в Бургаската руска военна болница Ужасих се, забравих точната цифра, но беше между 500 и хиляда

Както и да е И двама да са загинали само, дали са живота си за благородно дело и това няма цена!

Поклон пред паметта на тези достойни хора, дали живота си за справедливо дело!

Бъди здрав!
цитирай
8. get - До 1. ok3223 - тъъп си като... свински гъз. ХАЙДЕ МАЛКО ПО-ПРИЛИЧНО като поведение ?
31.03.2020 11:58
... И да говорим с ФАКТИ ... ?
ok3223 написа:

... човъркаш таам... където са човъркали мноого чукундури като теб.
Дали са 200 или 20 хиляди... е въпрос с отдавна минала давност, и сигурно не са точно толкова ...

... които се съдържат в разговора между Ст. Стамболов и княз Ал. Батенбгерг, състоял се на 26 август 1886 г. ?
Цитат:
” – А кръвта на руския народ? – възрази княз Александър с болна ирония.
- Ох, да оставим тая кръв. Ако русите проляха кръв, и ние не проляхме вода. Стомилионна Русия изгуби 40 000(истинската цифра на руските загуби е 16 000 – убити и ранени при руско-турската война от 1877/78 год. – б.м.) войници и два милиарда лева.
- За избитите си синове те ВЗЕХА БЕСАРАБИЯ И ЦЯЛА ОБЛАСТ В АЗИЯ, а ЗА ИЗХАРЧЕНИТЕ РУБЛИ ТЕ ВЗЕХА ТРОЙНО ВОЕННО ОБЕЗЩЕТЕНИЕ от Турция, за окупацията ТЕ ВЗЕХА И ОТ НАС двадесет милиона.
А ние?
От три милиона народ ние дадохме жертва сто хиляди души(толкова са общия брой жертви при провокираното от Русия, АПРИЛСКО ВЪСТАНИЕ и СТАРОЗАГОРСКОТО КЛАНЕ+ДРУГИ на територия на България по време руско-турска война - б.м.); опустошенията и пепелищата погълнаха цели натрупвания от векове, чиято стойност надминава десет милиарда.
- И какво получихме?
- Отечеството ни – РАЗДЕЛЕНО НА ПЕТ ЧАСТИ<<!!>> и РАЗДАДЕНО по милост на различни държави. И още – едно натрупано опекунство, което ни души всеки час, което ни спъва на всяка стъпка.
- Не, ние ще хвърлим туй опекунство и Ваше Височество трябва да останете начело на тая борба!”

- С допълнението МЛАДИЯТ КНЯЗ БАТЕНБЕРГ ... той Е и ПЛЕМЕННИК НА руските императори РОМАНОВИ - нямащ достатъчно сили МОРАЛНИ СИЛИ да им се противопостави и заминава в изгнание!

- Нашето участие в руско-турската от 1877/78 г. възлиза на около 30 000 участващи - повече от войската на една Сърбия или Румъния, участнички в руско-турската война ... ама - Каквото каже "освободителката" ?

ВТОРО:
Русия НЯМА КАК ДА Е ПЛАНИРАЛА "завземането на Босфора" - при ЛИПСА НА ВОЕНЕН ФЛОТ - и наличен на БРОНЕНОСЕН У ТУРЦИЯ:

1. Османие – на въоръжение от 1865 - 1909
2. Махмудие – на въоръжение от 1865 - 1909
3. Азизие – на въоръжение от 1865 - 1909
4. Орхание – на въоръжение от 1866 – 1909
5. Ассари Тевфик – на въоръжение от 1870 - 11 2. 1913
6. Асари Шевкет - на въоръжение от 1870 - 1903
7. Неджми Шевкет - на въоръжение от 1870 – 1909
8. Авниллах - на въоръжение от 1870 - 24 2. 1912
9. Муини Зафер - на въоръжение от 1870 – 1913
10. Фетхи Бюленд - на въоръжение от 1870 - 31 10. 1912
11. Мукаддемеи Хаир - 1874 – 1910
12. Люфтю Джелиль 3. 1870 - 29 4. 1877 ЕДИНСТВЕНО ТОЙ ПОВРЕДЕН ПРЕЗ РУСКО-ТУРСКАТА ВОЙНА – от руската БРЕГОВА АРТИЛЕРИЯ
13. Хивзюр Рахман 3. 1870 – 1909

Риторичен въпрос – КАК БЕЗ ФЛОТ … Русия МОЖЕ ДА Е ПЛАНИРАЛА ПРЕВЗЕМАНЕ НА „Цариград находящ се на МОРЕ? През войната от 1877-78 години?!

ТРЕТО:
Именно поради Русия ОЩЕ В ПРЕДВАРИТЕЛНИТЕ СИ ДИПЛОМАТИЧЕСКИ ДЕЙСТВИЯ ПО ПОДГОТОВКАТА НА ВОЙНАТА ... Залага СЪЗДАВАНЕ БЪЛГАРСКА ДЪРЖАВА(васално княжество) което да се простира МЕЖДУ - ДУНАВ и БАЛКАНА!
ЧЕТВЪРТО:
В такъв дух генерал Обручев Е РАЗРАБОТИЛ И ПЛАНА ЗА ВОДЕНЕ НА ВОЕННИТЕ ДЕЙСТВИЯ ... До БИЛОТО НА СТАРА ПЛАНИНА?! ... Сан-стефано ИДВА В РЕЗУЛТАТ НА ВОЕНЕН ШАНС на РУСИЯ а и не без ШИПЧЕНСКАТА ЕПОПЕЯ ?!

Вечна СЛАВА НА ПАДНАЛИТЕ ... от всякакви националности войници от Руската Имперска армия ... позор ЗА ТЕЗИ КОИТО ЗАМИСЛИХА И ПРОВЕДОХА ВОЙНАТА И ПОСЛЕДВАЩИТЕ ВОЕННИ КОНФЕРЕНЦИИ с което доведоха до - Разпокъсване СНАГАТА НА МАЙКА БЪЛГАРИЯ !?
цитирай
9. bojil - Спомням си за една годишнина, че ...
31.03.2020 12:13
leonleonovpom2 написа:
Спомням си за една годишнина, че излязоха официално утвърдени данни за 61 хиляди жертви Като за 200- та хиляди жертви се твърдеше ,че не са официални данни За 260 хиляди стъпили на наша земя, наистина е прекалена бройка!
Но трябва да се има предвид, че много са починали от болести, от тиф Дори княгиня Вревская, работила като мед сестра Поне половината от 61 хиляди! Като ученик ми попадна поименен списък на починалите в Бургаската руска военна болница Ужасих се, забравих точната цифра, но беше между 500 и хиляда

Както и да е И двама да са загинали само, дали са живота си за благородно дело и това няма цена!

Поклон пред паметта на тези достойни хора, дали живота си за справедливо дело!

Бъди здрав!

Благодаря приятелю- цифрите наистина са тотално окашкани дори с тези 61 хиляди убити,които означават още 120 000 ранени т.е.- цялата руска армия,стъпила на Балканите е излязла от строя! Това не омаловажава обаче справедливото дело и добрия резултат,който е произлязъл в крайна сметка и заради който старите паметници на тези герои няма да бъдат махнати никога от нас!
цитирай
10. bojil - . . . И да говорим с ФАКТИ. . . ? ...
31.03.2020 12:30
get написа:
... И да говорим с ФАКТИ ... ?
ok3223 написа:

... човъркаш таам... където са човъркали мноого чукундури като теб.
Дали са 200 или 20 хиляди... е въпрос с отдавна минала давност, и сигурно не са точно толкова ...

... които се съдържат в разговора между Ст. Стамболов и княз Ал. Батенбгерг, състоял се на 26 август 1886 г. ?
Цитат:
” – А кръвта на руския народ? – възрази княз Александър с болна ирония.
- Ох, да оставим тая кръв. Ако русите проляха кръв, и ние не проляхме вода. Стомилионна Русия изгуби 40 000(истинската цифра на руските загуби е 16 000 – убити и ранени при руско-турската война от 1877/78 год. – б.м.) войници и два милиарда лева.
- За избитите си синове те ВЗЕХА БЕСАРАБИЯ И ЦЯЛА ОБЛАСТ В АЗИЯ, а ЗА ИЗХАРЧЕНИТЕ РУБЛИ ТЕ ВЗЕХА ТРОЙНО ВОЕННО ОБЕЗЩЕТЕНИЕ от Турция, за окупацията ТЕ ВЗЕХА И ОТ НАС двадесет милиона.
А ние?
От три милиона народ ние дадохме жертва сто хиляди души(толкова са общия брой жертви при провокираното от Русия, АПРИЛСКО ВЪСТАНИЕ и СТАРОЗАГОРСКОТО КЛАНЕ+ДРУГИ на територия на България по време руско-турска война - б.м.); опустошенията и пепелищата погълнаха цели натрупвания от векове, чиято стойност надминава десет милиарда.
- И какво получихме?
- Отечеството ни – РАЗДЕЛЕНО НА ПЕТ ЧАСТИ<<!!>> и РАЗДАДЕНО по милост на различни държави. И още – едно натрупано опекунство, което ни души всеки час, което ни спъва на всяка стъпка.
- Не, ние ще хвърлим туй опекунство и Ваше Височество трябва да останете начело на тая борба!”

- С допълнението МЛАДИЯТ КНЯЗ БАТЕНБЕРГ ... той Е и ПЛЕМЕННИК НА руските императори РОМАНОВИ - нямащ достатъчно сили МОРАЛНИ СИЛИ да им се противопостави и заминава в изгнание!

- Нашето участие в руско-турската от 1877/78 г. възлиза на около 30 000 участващи - повече от войската на една Сърбия или Румъния, участнички в руско-турската война ... ама - Каквото каже "освободителката" ?

ВТОРО:
Русия НЯМА КАК ДА Е ПЛАНИРАЛА "завземането на Босфора" - при ЛИПСА НА ВОЕНЕН ФЛОТ - и наличен на БРОНЕНОСЕН У ТУРЦИЯ:

1. Османие – на въоръжение от 1865 - 1909
2. Махмудие – на въоръжение от 1865 - 1909
3. Азизие – на въоръжение от 1865 - 1909
4. Орхание – на въоръжение от 1866 – 1909
5. Ассари Тевфик – на въоръжение от 1870 - 11 2. 1913
6. Асари Шевкет - на въоръжение от 1870 - 1903
7. Неджми Шевкет - на въоръжение от 1870 – 1909
8. Авниллах - на въоръжение от 1870 - 24 2. 1912
9. Муини Зафер - на въоръжение от 1870 – 1913
10. Фетхи Бюленд - на въоръжение от 1870 - 31 10. 1912
11. Мукаддемеи Хаир - 1874 – 1910
12. Люфтю Джелиль 3. 1870 - 29 4. 1877 ЕДИНСТВЕНО ТОЙ ПОВРЕДЕН ПРЕЗ РУСКО-ТУРСКАТА ВОЙНА – от руската БРЕГОВА АРТИЛЕРИЯ
13. Хивзюр Рахман 3. 1870 – 1909

Риторичен въпрос – КАК БЕЗ ФЛОТ … Русия МОЖЕ ДА Е ПЛАНИРАЛА ПРЕВЗЕМАНЕ НА „Цариград находящ се на МОРЕ? През войната от 1877-78 години?!

ТРЕТО:
Именно поради Русия ОЩЕ В ПРЕДВАРИТЕЛНИТЕ СИ ДИПЛОМАТИЧЕСКИ ДЕЙСТВИЯ ПО ПОДГОТОВКАТА НА ВОЙНАТА ... Залага СЪЗДАВАНЕ БЪЛГАРСКА ДЪРЖАВА(васално княжество) което да се простира МЕЖДУ - ДУНАВ и БАЛКАНА!
ЧЕТВЪРТО:
В такъв дух генерал Обручев Е РАЗРАБОТИЛ И ПЛАНА ЗА ВОДЕНЕ НА ВОЕННИТЕ ДЕЙСТВИЯ ... До БИЛОТО НА СТАРА ПЛАНИНА?! ... Сан-стефано ИДВА В РЕЗУЛТАТ НА ВОЕНЕН ШАНС на РУСИЯ а и не без ШИПЧЕНСКАТА ЕПОПЕЯ ?!

Вечна СЛАВА НА ПАДНАЛИТЕ ... от всякакви националности войници от Руската Имперска армия ... позор ЗА ТЕЗИ КОИТО ЗАМИСЛИХА И ПРОВЕДОХА ВОЙНАТА И ПОСЛЕДВАЩИТЕ ВОЕННИ КОНФЕРЕНЦИИ с което доведоха до - Разпокъсване СНАГАТА НА МАЙКА БЪЛГАРИЯ !?

Имаш право приятелю- смърт и вечен позор на мракобесите,които късаха и още планират да късат живо месо от снагата на Майка България!
цитирай
11. nkf - Чудесен пост, прав си във всичко. ...
31.03.2020 15:47
Чудесен пост, прав си във всичко. Правотата ти с еподсилва от възпалената, неадекватна и малоумна реакция на съветските /недо/чалавеци като крумчервеносвет, зау и и уникалния малоумник ОК. Имам само една забележка: ти използваш понятия като "чисти руснаци", което идва да покаже, че в твоите представи съществува такова нещо като "руски народ", "руски род" и т.н.. Приятелю, руски народ не съществува, никога не е съществувало и няма да съществува и поради това "чист руснак" е чист нонсенс. Това, което с енарича "руснаци" е сбирщина от над 150 народа като главният субстрат на това нещо са различни фински, угорски, турски племена Това е крайно нехетерогенно население. Замисли се, защо такива доктрини като почвеничеството, евразийството имат такова мощно присъствие в руските умове? Краткият отговор - без пояснителни разсъждения - е именно защото не са народ и нямат общ родов, кръвен произход, затова залагат на такива географски по своя характер принципи за идеологическа обосновка. Апропо, наистина лъжата 200.000 загинали за "свободата" ни е чудовищна и сама по себе си е показателна за истинските стремежи на русия. Стремежи, които нямат и НИКОГА не са имали за цел свобода и то на някаква си България, която те така и не са имали никога предвид, а още по-малко пък да я създават или възстановяват. България реално се възстанови на берлинския конгрес.
цитирай
12. bojil - Чудесен ...
01.04.2020 07:50
nkf написа:
Чудесен пост, прав си във всичко. Правотата ти с еподсилва от възпалената, неадекватна и малоумна реакция на съветските /недо/чалавеци като крумчервеносвет, зау и и уникалния малоумник ОК. Имам само една забележка: ти използваш понятия като "чисти руснаци", което идва да покаже, че в твоите представи съществува такова нещо като "руски народ", "руски род" и т.н.. Приятелю, руски народ не съществува, никога не е съществувало и няма да съществува и поради това "чист руснак" е чист нонсенс. Това, което с енарича "руснаци" е сбирщина от над 150 народа като главният субстрат на това нещо са различни фински, угорски, турски племена Това е крайно нехетерогенно население. Замисли се, защо такива доктрини като почвеничеството, евразийството имат такова мощно присъствие в руските умове? Краткият отговор - без пояснителни разсъждения - е именно защото не са народ и нямат общ родов, кръвен произход, затова залагат на такива географски по своя характер принципи за идеологическа обосновка. Апропо, наистина лъжата 200.000 загинали за "свободата" ни е чудовищна и сама по себе си е показателна за истинските стремежи на русия. Стремежи, които нямат и НИКОГА не са имали за цел свобода и то на някаква си България, която те така и не са имали никога предвид, а още по-малко пък да я създават или възстановяват. България реално се възстанови на берлинския конгрес.

Вероятно съм имал предвид идеята за древните руси,които са изчезнали безследно но без да искам съм я пренесъл върху днешните.
цитирай
13. get - Първо се обръщам към автора на коментар №11. nkf - Заявявайки: Приятно съм сюрпризиран от това ... ?
01.04.2020 13:09
nkf написа:

... Имам само една забележка: ти използваш понятия като "чисти руснаци", което идва да покаже, че в твоите представи съществува такова нещо като "руски народ", "руски род" и т.н.. Приятелю, руски народ не съществува, никога не е съществувало и няма да съществува и поради това "чист руснак" е чист нонсенс. Това, което с енарича "руснаци" е сбирщина от над 150 народа като главният субстрат на това нещо са различни фински, угорски, турски племена Това е крайно нехетерогенно население. Замисли се, защо такива доктрини като почвеничеството, евразийството имат такова мощно присъствие в руските умове? Краткият отговор - без пояснителни разсъждения - е именно защото не са народ и нямат общ родов, кръвен произход, затова залагат на такива географски по своя характер принципи за идеологическа обосновка.
...


... че поне още един - който МИСЛИ СЪЩОТО, КАТО МЕН?!
Населението НА ИСТОРИЧЕСКИЯТ, КУЛТУРЕН и ПОЛИТИЧЕСКИ ЦЕНТЪР ... НА БИВШИТЕ - ЦАРСКА а впоследствие СЪВЕТСКА ИМПЕРИИ?
ОСНОВНО СЕ СЪСТОИ ОТ НАСЕЛЕНИЕ ... не само НЕРОДСТВЕНО НАМ БЪЛГАРИТЕ ... но и на останалото ЕВРОПЕЙСКО - тъй като по принадлежност и генезис(произход) СЪЩОТО Е ОТ ФИНО-УГЪРСКИ с последващо омесване тюрко-татарски - та от там ПРОИЗХОД!!!

- Това същото се твърди от не един и то РУСКИ-СЪВЕТСКИ ИЗСЛЕДОВАТЕЛ!
- Това го твърди в ИЗЯВЛЕНИЕ руският министър на културата Владимир Мединский направено на 5 септември 2012 г. в Будапеща по време на провежданаият VI-ти Световен конгрес на фино-угорските народи, проведен в Унгария. ?

- Показателно е цитат ПОТВЪРЖДАВАЩ извода: - руснаците НЕ СА ЕВРОПЕЙЦИ ПО ПРОИЗХОД - твърдяно също, от този НЕСЛУЧАЕН "руснак":

- ЦИТАТ:

"Фино-угорският свят не е някакъв различен, друг, а е част от РУСКИЯ СВЯТ(културно-етносна менталност - п.м.)" - И продължава обосновавайки се казва:
"Там се е оформил карело-финския епос «Калевала», там е зафиксирано създаването и на последният – епоса «Масторава».
Когато на гости в Московската държава дошъл от Франция маркиз Астолф де Кюстин, да изучава страната, попаднал на бал организиран от императора (Николай I Павлович - п.м.) .
Любознателният гост разпитвал САМОДЪРЖЕЦА: "Защо тези гости на императорският бал, са с така разнообразни и ярки костюми, при което всеки път се оказвало, че са представители на НЕРУСКИ НАРОДИ, включително в частност и ФИНИ.
Императора така му изяснил нещата - та накрая маркиза попитал:
"А где же русские?(А КОИ СА РУСНАЦИТЕ" - м.пр.)" ... на което Николай Първи му отговорил:
«А все вместе это и есть мои русские»!"

- край на цитата и Ще изкоментирам? ... Тю пусто да остане!? ЩОМ ЗА ИМПЕРАТОРА НА "ВЕЛИКА РУС" - ЦЯЛАТА ТАЗИ фино-угърско-тюркска и т.н. СМЕС ОТ всичко туй - ВСЕ Е РУСНАК?
- Какво остава за нас, та да определяме "някой", като "НЕ-РУСНАК", тоест ДА Е НАМ БЪЛГАРИТЕ - "братчед-СЛАВЯНИН" ? :))) !

Апропо?
Ако си направите труда да проследите генеалогията на ТАКИВА ЗНАКОВИ ФИГУРИ В РУСКИЯТ ЦЪРКОВЕН И ПОЛИТИЧЕСКИ ЖИВОТ ... Каквито са говорителката на руското правителство Мария Захарова или Патриарха Все-расийски Кирил ... със светското има ГУНДЯЕВ - ще установите, че и те са с такъв произход?
До преди две-три поколения с произход ОТ МЕСТНИ УГРО-ФИНИ - което вследствие наложената ДЪРЖАВНА ПОЛИТИКА ПО УНИФИЦИРАНЕ - са започнали ДА СЕ САМООБЯВЯВАТ "За руснаци" ... или както е заложено от лъжливите руски История и Етнография - СЛАВЯНИ?

- Впрочем за фино-угърския произход на РУСКИЯ ПАТРИАРХ ... ГУНДЯЕВ - точно говори фамилията МУ превеждаща се през ФИНО-МОРДОВСКИ език, и е със значение "земляк"?

Пояснение: Николай I Павлович е руски цар и император ВЕЛИКОРУСКИ, малоруски, полски, ливонски (и поне още десет титли) за времето от 1825 до 1855 година.

П.П.
Ако някой желае да разшири общата си култура - препоръчвам да изгледа и най-вече чуе КАКВО ГОВОРИ Владимир Напольских, ЕДИН ОТ ВОДЕЩИТЕ ЛИНГВИСТИ по фино-угорско езикознание по разглеждания въпрос: Кое е ПО-СТАРОТО И МАСОВО ПРОЖИВЯВАЩО НАСЕЛЕНИЕ - НА ЗЕМИТЕ, КОИТО СЕГА ЗАЕМА политическото образувание РУСКА ФЕДЕРАЦИЯ ?

Адрес:
https://www.youtube.com/watch?v=-K3pgPafi9I
цитирай
14. radostinalassa - Древните руси били изчезнали безследно? Иска ти се, но не става
01.04.2020 21:00
Зако саксите не ни освободиха от турско робство ? И там са чули за турските зверства. Защото във Варна има паметник на английските и френските сифилистици, които са умрели там, помагайки на Турция срещу Русия. Руският цар не е имал намерение да ни освобождава, я и една война е струвала милиони рубли. Но се надигнали гласовете на Тургенев , Толстой за страданията на братята по кръв, език и вяра. Дали са еднакви с тези на западняците? В никакъв случай.
цитирай
15. dobrodan - Не ли е маалко странно :( една държава
02.04.2020 09:43
да ликвидира Казан и Самарска България (всички днес руски и турски земи някога са били БЪЛГАРСКИ!), после да хукне да "освобождава братята българи" в друга държава... Скъпичко ни е излязла тая свобода и продължава да ни излиза скъпо във всякакъв смисъл. Имали историческото право... историческо право имаме ние, а не те! Трябвали им проливите... на всеки му трябват най-различни неща!
Засега Русия и Турция все още сдържат един другиму апетита към Балканите...докога ли... и ДВАТА СЦЕНАРИЯ няма да са в наш интерес, а трети не виждам. Имаме и други съседи с претенции за земи, въпрос на време е да ни няма. Съжалявам, че го казвам това и поднасям извиненията си на всички ни...но България пречи...много пречи....а няма кой да я защити... и ще паднем геройски за майката Родина, която си обичаме и плюем типично по нашенски, или ще си мрем по леглата от старост, защото чак бърза работа си нямат и таварищите, и комшиите... чакай на НАТО и ЕВР(ОП)ЕЙСКИ СЪЮЗ и се надявай от умрял писмо... Да не бързаме - днес са 200 000-ди, утре ще са два милиона падналите руснаци :)!
цитирай
16. fun1001 - mnogoo dobroo, bojile )) 6 +..
02.04.2020 17:18
Вечна СЛАВА НА ПАДНАЛИТЕ ... от всякакви националности войници от Руската Имперска армия ... позор ЗА ТЕЗИ КОИТО ЗАМИСЛИХА И ПРОВЕДОХА ВОЙНАТА И ПОСЛЕДВАЩИТЕ ВОЕННИ КОНФЕРЕНЦИИ с което доведоха до - Разпокъсване СНАГАТА НА МАЙКА БЪЛГАРИЯ !?

гет,поддържам те..
и да добавя тук,и моят Френд,Мартин!!
стархоотна формулировка, Поздрави, момчета..
гордея се с вас ..
Юлия

"Краткият отговор - без пояснителни разсъждения - е именно защото не са народ и нямат общ родов, кръвен произход, затова залагат на такива географски по своя характер принципи за идеологическа обосновка."
/ nkf..
цитирай
17. get - До 14. dobrodan - Това чудо СУДАРЬ Добродан-ефенди - което си написал ... ?
03.04.2020 14:19
dobrodan написа:
да ликвидира Казан и Самарска България (всички днес руски и турски земи някога са били БЪЛГАРСКИ!)
... чакай на НАТО и ЕВР(ОП)ЕЙСКИ СЪЮЗ и се надявай от умрял писмо... Да не бързаме - днес са 200 000-ди, утре ще са два милиона падналите руснаци :)!


... и както си го завършил?
- С него що искаш ДА ИЗРАЗИШ ... внушиш у не-добре подготвените читатели?

Колко ОЩЕ, ИСТОРИЧЕСКИ ЕКВИЛИБРИСТИКИ ЩЕ УПОТРЕБИШ - В "доказателствени обосновки", че ТЮРКО-МОНГОЛСКИЯ той и ЗЛАТНО ОРДИНСКИЯт град КАЗАН ... е едно и също с ВОЛЖКА БЪЛГАРИЯ! ... или както спекулативно твърдиш САМАРСКА БЪЛГАРИЯ ?

Кога БЪЛГАРИЯ НА ВОЛГА я има - КАЗАН ГО НЯМА!
Кога КАЗАН СЕ ПОЯВЯВА - остатъчна БЪЛГАРИЯ част от която е и САМАРА - ВСЕ ОЩЕ Я ИМА ... без да е интегрална част от КАЗАНСКОТО КНЯЖЕСТВО!
За това се ЧЕТЕ-СОЧИ и в титулатурата на СМАХНАТИЯТ цар Иван IV, наричан още "страшния" ... където ясно са изписани-РАЗГРАНИЧЕНИ ... ВЛАДЕТЕЛ: Български - и отделно КАЗАНСКИ !?
Тъй като ДО НЕГОВОТО ЦАРСТВАНЕ - България на Волга я има(дори и номинално), като държавно-политическо И САМОСТОЯТЕЛНО ОТ другото, тюрко-татарското КАЗАНСКОТО - ОБРАЗУВАНИЕ!!!
цитирай
18. radostinalassa - Не си виждам коментара
04.04.2020 11:31
Жалък си и си заровил истината в пясъка. Това няма да ти помогне, профан.
цитирай
19. dobrodan - Гете, в етносния състав на Казанското ханство е имало, има и до днес
06.04.2020 00:07
хора, които се наричат ако не българи, то "булгарьi". Дал съм някои сведения по въпроса, това за мен не са внушения, не ги възприемам като такива. Уважението към паметта на българските предци си е останало у тях и не само у тях, какво предлагаш? Да им заявим, че не са българи, защото са ординци ли? Давай тогава да караме наред, ординци са и части от литовците, поляците, арабите, руснаците, китайците...
Монголите са били около милион, е значи всички са монголи оттатък, така ли?
Същото следва да важи и за нас - бяхме под турско владение, значи сме турци?
Германия и Франция честват Карл Велики като свой император - следователно французите са немци, а англичаните - през норманите - германци?
По-добре ли е македонец на български език да ми обяснява, че не е българин?
Не е добра тази логика - щом нямаш аквариум, значи си ********.
Украинците и те ли са татари? То езикът им и без това наполовина е от тях, както и на руснаците...
Добре е да имаме и тези неща предвид, така смятам.
цитирай
20. get - До 17. dobrodan - Добродан ЕФЕНДИ! Колко пъти да ОБЯСНЯВАМ ... Географски, времево и ЕТНОСНО ... ?
06.04.2020 12:12
dobrodan написа:
Гете, в етносния състав на Казанското ханство е имало, има и до днес
хора, които се наричат ако не българи, то "булгарьi". Дал съм някои сведения по въпроса, това за мен не са внушения, не ги възприемам като такива. Уважението към паметта на българските предци си е останало у тях и не само у тях, какво предлагаш? Да им заявим, че не са българи, защото са ординци ли?
...
Не е добра тази логика - щом нямаш аквариум, значи си ********.
Украинците и те ли са татари? То езикът им и без това наполовина е от тях, както и на руснаците...
Добре е да имаме и тези неща предвид, така смятам.


АКО СЛЕДВА ДА ГОВОРИМ - ЗА БЪЛГАРИ, като народ и държава НА ВОЛГА - ТОВА НЕ СЕ ОТНАСЯ КЪМ КАЗАНСКОТО ХАНСТВО(пост държавно НЕ ИЗОБЩО ОРДИНСКО ... а конкретно ЗЛАТНО-ОРДИНСКО !!) а към територии ПОПАДАЩИ В СЪВРЕМЕННА "САМАРСКА ОБЛАСТ" ?!

Второ - ПРЕСТАНИ ДА СЕ ВРЪЗВАШ на тюрко-татарските ЛЪЖИ?
ОТНОСНО: Първото ПОСЕЛВАНЕ НА ПРОТО-БЪЛГАРИ в СРЕДНА ВОЛГА е от ШЕСТИ ВЕК - Не!
Първите ПОСЕЛЕНЦИ - идват и усядат НА САМАРСКА ТЕРИТОРИЯ (и непосредствено съпределни НО НЕ И КАЗАН-ТАТАРСТАН) ... Създателите на БЪДЕЩА ВОЛЖКА БЪЛГАРИЯ - са европеиди и говорещи на АРХАИЧЕН И ПОРАДИ ТОВА СХОДЕН на езиците от БАЛТСКАТА ГРУПА ... тя ЯВЯВАЩА СЕ по-късен вариант на трако-илирийско и северно-черноморски ЕВРОПЕЙСКИ ЕЗИЦИ?!
На тези същите ПЪРВО-ЕВРОПЕЙЦИ И ПОСЕЛЕНЦИ в СРЕДНА ВОЛГА ... отговаря МАТЕРИАЛНА КУЛТУРА от края на втори, начало на трети, известна по името на населеното място КЪДЕТО ПЪРВО Е ОТКРИТА "ИМЕНКОВСКА"?
ПРЕДИ ПОЯВАТА НА ТЕЗИ ХОРА-ЕВРОПЕЙЦИ С ПРИСЪЩАТА "ИМЕНКОВСКА" КУЛТУРА ... ЗА материална КУЛТУРА ИЗОБЩО НЕ МОЖЕМ ДА ГОВОРИМ ?

Какво пишат самите руски историци за ИМЕНКОВСКА КУЛТУРА - с пряко отношение по-късната КИЕВСКА(пенковска) КУЛТУРА - Цитат?

"Периодом между III и VII веками нашей эры датируются городища и селища именьковской культуры. Считается, что часть именьковцев ушла на запад в междуречье Днепра и Дона, основав волынцевскую культуру и, смешавшись с существовавшими в этих местах с колочинской и пеньковской культурами, стали прародителями Киевской Руси."

- край на цитата НАПИСАН специално ЗА ИЗКУШЕНИТЕ ОТ ТАТАРИЗМА?!
цитирай
21. bojil - . . . Имам само ...
26.04.2020 10:28
get написа:
nkf написа:

... Имам само една забележка: ти използваш понятия като "чисти руснаци", което идва да покаже, че в твоите представи съществува такова нещо като "руски народ", "руски род" и т.н.. Приятелю, руски народ не съществува, никога не е съществувало и няма да съществува и поради това "чист руснак" е чист нонсенс. Това, което с енарича "руснаци" е сбирщина от над 150 народа като главният субстрат на това нещо са различни фински, угорски, турски племена Това е крайно нехетерогенно население. Замисли се, защо такива доктрини като почвеничеството, евразийството имат такова мощно присъствие в руските умове? Краткият отговор - без пояснителни разсъждения - е именно защото не са народ и нямат общ родов, кръвен произход, затова залагат на такива географски по своя характер принципи за идеологическа обосновка.
...


... че поне още един - който МИСЛИ СЪЩОТО, КАТО МЕН?!
Населението НА ИСТОРИЧЕСКИЯТ, КУЛТУРЕН и ПОЛИТИЧЕСКИ ЦЕНТЪР ... НА БИВШИТЕ - ЦАРСКА а впоследствие СЪВЕТСКА ИМПЕРИИ?
ОСНОВНО СЕ СЪСТОИ ОТ НАСЕЛЕНИЕ ... не само НЕРОДСТВЕНО НАМ БЪЛГАРИТЕ ... но и на останалото ЕВРОПЕЙСКО - тъй като по принадлежност и генезис(произход) СЪЩОТО Е ОТ ФИНО-УГЪРСКИ с последващо омесване тюрко-татарски - та от там ПРОИЗХОД!!!

- Това същото се твърди от не един и то РУСКИ-СЪВЕТСКИ ИЗСЛЕДОВАТЕЛ!
- Това го твърди в ИЗЯВЛЕНИЕ руският министър на културата Владимир Мединский направено на 5 септември 2012 г. в Будапеща по време на провежданаият VI-ти Световен конгрес на фино-угорските народи, проведен в Унгария. ?

- Показателно е цитат ПОТВЪРЖДАВАЩ извода: - руснаците НЕ СА ЕВРОПЕЙЦИ ПО ПРОИЗХОД - твърдяно също, от този НЕСЛУЧАЕН "руснак":

- ЦИТАТ:

"Фино-угорският свят не е някакъв различен, друг, а е част от РУСКИЯ СВЯТ(културно-етносна менталност - п.м.)" - И продължава обосновавайки се казва:
"Там се е оформил карело-финския епос «Калевала», там е зафиксирано създаването и на последният – епоса «Масторава».
Когато на гости в Московската държава дошъл от Франция маркиз Астолф де Кюстин, да изучава страната, попаднал на бал организиран от императора (Николай I Павлович - п.м.) .
Любознателният гост разпитвал САМОДЪРЖЕЦА: "Защо тези гости на императорският бал, са с така разнообразни и ярки костюми, при което всеки път се оказвало, че са представители на НЕРУСКИ НАРОДИ, включително в частност и ФИНИ.
Императора така му изяснил нещата - та накрая маркиза попитал:
"А где же русские?(А КОИ СА РУСНАЦИТЕ" - м.пр.)" ... на което Николай Първи му отговорил:
«А все вместе это и есть мои русские»!"

- край на цитата и Ще изкоментирам? ... Тю пусто да остане!? ЩОМ ЗА ИМПЕРАТОРА НА "ВЕЛИКА РУС" - ЦЯЛАТА ТАЗИ фино-угърско-тюркска и т.н. СМЕС ОТ всичко туй - ВСЕ Е РУСНАК?
- Какво остава за нас, та да определяме "някой", като "НЕ-РУСНАК", тоест ДА Е НАМ БЪЛГАРИТЕ - "братчед-СЛАВЯНИН" ? :))) !

Апропо?
Ако си направите труда да проследите генеалогията на ТАКИВА ЗНАКОВИ ФИГУРИ В РУСКИЯТ ЦЪРКОВЕН И ПОЛИТИЧЕСКИ ЖИВОТ ... Каквито са говорителката на руското правителство Мария Захарова или Патриарха Все-расийски Кирил ... със светското има ГУНДЯЕВ - ще установите, че и те са с такъв произход?
До преди две-три поколения с произход ОТ МЕСТНИ УГРО-ФИНИ - което вследствие наложената ДЪРЖАВНА ПОЛИТИКА ПО УНИФИЦИРАНЕ - са започнали ДА СЕ САМООБЯВЯВАТ "За руснаци" ... или както е заложено от лъжливите руски История и Етнография - СЛАВЯНИ?

- Впрочем за фино-угърския произход на РУСКИЯ ПАТРИАРХ ... ГУНДЯЕВ - точно говори фамилията МУ превеждаща се през ФИНО-МОРДОВСКИ език, и е със значение "земляк"?

Пояснение: Николай I Павлович е руски цар и император ВЕЛИКОРУСКИ, малоруски, полски, ливонски (и поне още десет титли) за времето от 1825 до 1855 година.

П.П.
Ако някой желае да разшири общата си култура - препоръчвам да изгледа и най-вече чуе КАКВО ГОВОРИ Владимир Напольских, ЕДИН ОТ ВОДЕЩИТЕ ЛИНГВИСТИ по фино-угорско езикознание по разглеждания въпрос: Кое е ПО-СТАРОТО И МАСОВО ПРОЖИВЯВАЩО НАСЕЛЕНИЕ - НА ЗЕМИТЕ, КОИТО СЕГА ЗАЕМА политическото образувание РУСКА ФЕДЕРАЦИЯ ?

Адрес:
https://www/watch?v=-K3pgPafi9I

Угрофинското население е дълго подценявано от изследователите,но това е било май по руско настояване и е редно да се промени.
цитирай
22. bojil - да ликвидира Казан и Самарска Бъ...
26.04.2020 10:30
dobrodan написа:
да ликвидира Казан и Самарска България (всички днес руски и турски земи някога са били БЪЛГАРСКИ!), после да хукне да "освобождава братята българи" в друга държава... Скъпичко ни е излязла тая свобода и продължава да ни излиза скъпо във всякакъв смисъл. Имали историческото право... историческо право имаме ние, а не те! Трябвали им проливите... на всеки му трябват най-различни неща!
Засега Русия и Турция все още сдържат един другиму апетита към Балканите...докога ли... и ДВАТА СЦЕНАРИЯ няма да са в наш интерес, а трети не виждам. Имаме и други съседи с претенции за земи, въпрос на време е да ни няма. Съжалявам, че го казвам това и поднасям извиненията си на всички ни...но България пречи...много пречи....а няма кой да я защити... и ще паднем геройски за майката Родина, която си обичаме и плюем типично по нашенски, или ще си мрем по леглата от старост, защото чак бърза работа си нямат и таварищите, и комшиите... чакай на НАТО и ЕВР(ОП)ЕЙСКИ СЪЮЗ и се надявай от умрял писмо... Да не бързаме - днес са 200 000-ди, утре ще са два милиона падналите руснаци :)!

Много е важно дали ще успеем да преборим вътрешните агенти на тези две сили,които пречат да си оправим раждаемостта- успеем ли,онези киртаци ще духат супата!
цитирай
23. bojil - Вечна СЛАВА НА ПАДНАЛИТЕ. . . от в...
26.04.2020 10:32
fun1001 написа:
Вечна СЛАВА НА ПАДНАЛИТЕ ... от всякакви националности войници от Руската Имперска армия ... позор ЗА ТЕЗИ КОИТО ЗАМИСЛИХА И ПРОВЕДОХА ВОЙНАТА И ПОСЛЕДВАЩИТЕ ВОЕННИ КОНФЕРЕНЦИИ с което доведоха до - Разпокъсване СНАГАТА НА МАЙКА БЪЛГАРИЯ !?

гет,поддържам те..
и да добавя тук,и моят Френд,Мартин!!
стархоотна формулировка, Поздрави, момчета..
гордея се с вас ..
Юлия

"Краткият отговор - без пояснителни разсъждения - е именно защото не са народ и нямат общ родов, кръвен произход, затова залагат на такива географски по своя характер принципи за идеологическа обосновка." / nkf..

Фалшивите "нации" са приоритет най-вече на Русия,но и това ще отмине!
цитирай
24. bojil - да ликвидира Казан и Самарска Бъ...
26.04.2020 10:34
get написа:
dobrodan написа:
да ликвидира Казан и Самарска България (всички днес руски и турски земи някога са били БЪЛГАРСКИ!)
... чакай на НАТО и ЕВР(ОП)ЕЙСКИ СЪЮЗ и се надявай от умрял писмо... Да не бързаме - днес са 200 000-ди, утре ще са два милиона падналите руснаци :)!


... и както си го завършил?
- С него що искаш ДА ИЗРАЗИШ ... внушиш у не-добре подготвените читатели?

Колко ОЩЕ, ИСТОРИЧЕСКИ ЕКВИЛИБРИСТИКИ ЩЕ УПОТРЕБИШ - В "доказателствени обосновки", че ТЮРКО-МОНГОЛСКИЯ той и ЗЛАТНО ОРДИНСКИЯт град КАЗАН ... е едно и също с ВОЛЖКА БЪЛГАРИЯ! ... или както спекулативно твърдиш САМАРСКА БЪЛГАРИЯ ?

Кога БЪЛГАРИЯ НА ВОЛГА я има - КАЗАН ГО НЯМА!
Кога КАЗАН СЕ ПОЯВЯВА - остатъчна БЪЛГАРИЯ част от която е и САМАРА - ВСЕ ОЩЕ Я ИМА ... без да е интегрална част от КАЗАНСКОТО КНЯЖЕСТВО!
За това се ЧЕТЕ-СОЧИ и в титулатурата на СМАХНАТИЯТ цар Иван IV, наричан още "страшния" ... където ясно са изписани-РАЗГРАНИЧЕНИ ... ВЛАДЕТЕЛ: Български - и отделно КАЗАНСКИ !?
Тъй като ДО НЕГОВОТО ЦАРСТВАНЕ - България на Волга я има(дори и номинално), като държавно-политическо И САМОСТОЯТЕЛНО ОТ другото, тюрко-татарското КАЗАНСКОТО - ОБРАЗУВАНИЕ!!!

Браво за чудесните думи приятелю- Иван "Грозни" ще взема да го наричам "Иван Смахнати",това най-много ще му отива!
цитирай
25. bojil - хора, които се наричат ако не бъл...
26.04.2020 10:36
dobrodan написа:
хора, които се наричат ако не българи, то "булгарьi". Дал съм някои сведения по въпроса, това за мен не са внушения, не ги възприемам като такива. Уважението към паметта на българските предци си е останало у тях и не само у тях, какво предлагаш? Да им заявим, че не са българи, защото са ординци ли? Давай тогава да караме наред, ординци са и части от литовците, поляците, арабите, руснаците, китайците...
Монголите са били около милион, е значи всички са монголи оттатък, така ли?
Същото следва да важи и за нас - бяхме под турско владение, значи сме турци?
Германия и Франция честват Карл Велики като свой император - следователно французите са немци, а англичаните - през норманите - германци?
По-добре ли е македонец на български език да ми обяснява, че не е българин?
Не е добра тази логика - щом нямаш аквариум, значи си ********.
Украинците и те ли са татари? То езикът им и без това наполовина е от тях, както и на руснаците...Добре е да имаме и тези неща предвид, така смятам.

"Булгарите" не са Българи- те не знаят една Българска дума,не можем да ги сложим между Българите!
цитирай
26. bojil - Гете, в етносния състав на Казан...
26.04.2020 10:39
get написа:
dobrodan написа:
Гете, в етносния състав на Казанското ханство е имало, има и до днес
хора, които се наричат ако не българи, то "булгарьi". Дал съм някои сведения по въпроса, това за мен не са внушения, не ги възприемам като такива. Уважението към паметта на българските предци си е останало у тях и не само у тях, какво предлагаш? Да им заявим, че не са българи, защото са ординци ли?
...
Не е добра тази логика - щом нямаш аквариум, значи си ********.
Украинците и те ли са татари? То езикът им и без това наполовина е от тях, както и на руснаците...
Добре е да имаме и тези неща предвид, така смятам.


АКО СЛЕДВА ДА ГОВОРИМ - ЗА БЪЛГАРИ, като народ и държава НА ВОЛГА - ТОВА НЕ СЕ ОТНАСЯ КЪМ КАЗАНСКОТО ХАНСТВО(пост държавно НЕ ИЗОБЩО ОРДИНСКО ... а конкретно ЗЛАТНО-ОРДИНСКО !!) а към територии ПОПАДАЩИ В СЪВРЕМЕННА "САМАРСКА ОБЛАСТ" ?!

Второ - ПРЕСТАНИ ДА СЕ ВРЪЗВАШ на тюрко-татарските ЛЪЖИ?
ОТНОСНО: Първото ПОСЕЛВАНЕ НА ПРОТО-БЪЛГАРИ в СРЕДНА ВОЛГА е от ШЕСТИ ВЕК - Не!
Първите ПОСЕЛЕНЦИ - идват и усядат НА САМАРСКА ТЕРИТОРИЯ (и непосредствено съпределни НО НЕ И КАЗАН-ТАТАРСТАН) ... Създателите на БЪДЕЩА ВОЛЖКА БЪЛГАРИЯ - са европеиди и говорещи на АРХАИЧЕН И ПОРАДИ ТОВА СХОДЕН на езиците от БАЛТСКАТА ГРУПА ... тя ЯВЯВАЩА СЕ по-късен вариант на трако-илирийско и северно-черноморски ЕВРОПЕЙСКИ ЕЗИЦИ?!
На тези същите ПЪРВО-ЕВРОПЕЙЦИ И ПОСЕЛЕНЦИ в СРЕДНА ВОЛГА ... отговаря МАТЕРИАЛНА КУЛТУРА от края на втори, начало на трети, известна по името на населеното място КЪДЕТО ПЪРВО Е ОТКРИТА "ИМЕНКОВСКА"?
ПРЕДИ ПОЯВАТА НА ТЕЗИ ХОРА-ЕВРОПЕЙЦИ С ПРИСЪЩАТА "ИМЕНКОВСКА" КУЛТУРА ... ЗА материална КУЛТУРА ИЗОБЩО НЕ МОЖЕМ ДА ГОВОРИМ ?

Какво пишат самите руски историци за ИМЕНКОВСКА КУЛТУРА - с пряко отношение по-късната КИЕВСКА(пенковска) КУЛТУРА - Цитат?

"Периодом между III и VII веками нашей эры датируются городища и селища именьковской культуры. Считается, что часть именьковцев ушла на запад в междуречье Днепра и Дона, основав волынцевскую культуру и, смешавшись с существовавшими в этих местах с колочинской и пеньковской культурами, стали прародителями Киевской Руси."

- край на цитата НАПИСАН специално ЗА ИЗКУШЕНИТЕ ОТ ТАТАРИЗМА?!

Чудесен цитат- браво,продължавай!
цитирай
27. bojil - Жа...
27.04.2020 20:44
radostinalassa написа:
Жалък си и си заровил истината в пясъка. Това няма да ти помогне, профан.

Ще видим :)
цитирай
28. bojil - Зако саксите не ни освободиха от ...
29.04.2020 07:53
radostinalassa написа:
Зако саксите не ни освободиха от турско робство ? И там са чули за турските зверства. Защото във Варна има паметник на английските и френските сифилистици, които са умрели там, помагайки на Турция срещу Русия. Руският цар не е имал намерение да ни освобождава, я и една война е струвала милиони рубли. Но се надигнали гласовете на Тургенев , Толстой за страданията на братята по кръв, език и вяра. Дали са еднакви с тези на западняците? В никакъв случай.

Нас на практика ни освободи Европа- тя още в края на 1876 г.взима решение България да бъде освободена с граници от Ниш до Одрин и от Украйна до Албания. Русия обаче не е съгласна на европейския сценарий,затова отказва да подпише това решение и то не може да влезе в сила,а крадливия им цар въвежда техен колониален сценарий за нашето освобождение,съгласно който земите от Осогово и Бараково нататък трябва да бъдат дадени на сърбите,които да ги стопанисват от името на Русия и в един момент да й ги предадат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1764931
Постинги: 291
Коментари: 5319
Гласове: 64048
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада