Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2018 05:05 - Вижте Му акъла на бащата на „Калигула-Божествения“
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 5550 Коментари: 37 Гласове:
3

Последна промяна: 18.06.2018 06:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                       .



Гласувай:
3



1. apostapostoloff - Вуте е дърт пергишин, който съвсем
18.06.2018 05:31
изкуфя. Пък и с доста руска водка се е наливало, говедото.

Той и преди драскотеше русофилистични идиотщини, ама напоследък става все по- ясно, че човечецът си е клиничен случай.
цитирай
2. vmir - Преди получаваше полюции само нощем,
18.06.2018 06:59
а сега вече - и през деня.
цитирай
3. getmans1 - . . . Ку-ку! изкуфя. Пък и с ...
18.06.2018 07:54
... Ку-ку!


apostapostoloff написа:
изкуфя. Пък и с доста руска водка се е наливало, говедото.

Той и преди драскотеше русофилистични идиотщини, ама напоследък става все по- ясно, че човечецът си е клиничен случай.

цитирай
4. getmans1 - . . . Полюции, да бе, най-вероятно ...
18.06.2018 08:02
... Полюции, да бе, най-вероятно простата му си прави шегички:)


vmir написа:
а сега вече - и през деня.

цитирай
5. merlin68 - Да няма какво да кажеш, но да го кажеш ...
18.06.2018 08:10
Да няма какво да кажеш, но да го кажеш свободно - висша форма на демокрацията!
цитирай
6. getmans1 - . . . Разбирам солидарността ти но ...
18.06.2018 10:03
... Разбирам солидарността ти но явно, че ти не разбираш. След толкова разговории не го и очаквам.

merlin68 написа:
Да няма какво да кажеш, но да го кажеш свободно - висша форма на демокрацията!

цитирай
7. vmir - 6. getmans1,
18.06.2018 11:09
Няма шанс да те разбере, защото е отроче на мракобесник, който без окупацията на България от СССР щеше да умре от глад поради неизлечимо лентяйство. Айде Мърльо, я кажи сега колко работлив бил баща ти, ама не засенчнай ВВ1951, щото неговия от дезертьор станал връхТа на всички сладоледи - толкова чутовно работлив се оказал, че не си и помисляй да го засенчваш.
цитирай
8. getmans1 - . . . Вмире, аз и не очаквам разбиране ...
18.06.2018 12:19
... Вмире, аз и не очаквам разбиране от ВВ, Мерлин, Рустам и хеле пък от Борн и не само тия.
Те ако имаха чувство за хумор биха го използвали в нормалното ни общуване а не да ми се правят тук на драматурзи и така да си мислят, че успешно прикриват злобата си.
„Преоблякъл се Илия а като се огледал, пак в тия!“, на това ми приличат техните напъни да се правят на оригинални пичове. и ако съществува израз като „смешен плач“ то тяхното успешно би се нарекло „Жалък смях“.


vmir написа:
Няма шанс да те разбере, защото е отроче на мракобесник, който без окупацията на България от СССР щеше да умре от глад поради неизлечимо лентяйство. Айде Мърльо, я кажи сега колко работлив бил баща ти, ама не засенчнай ВВ1951, щото неговия от дезертьор станал връхТа на всички сладоледи - толкова чутовно работлив се оказал, че не си и помисляй да го засенчваш.

цитирай
9. vmir - 8. getmans1,
18.06.2018 15:25
getmans1 написа:
... да ми се правят тук на драматурзи и така да си мислят, че успешно прикриват злобата си.


Аз пък най-обичам неграмотници да ми се правят на драматурзи. Как иначе щях да разбера, че Калигула е имал ХЕТМАН на преторианците си, например?

Демек, почти като: "Дезертьора от българската армията беше назначен за неин славен командир, но тъй като това беше уредено със спецприказ, никой не разбра, че това се случи след около 14-15 века и няколко хиляди километра на североизток"... Вот тебя - битието определя съзнанието, не е ли?
цитирай
10. vencivaleri1951 - Абе, нещастни човече,
18.06.2018 16:33
какво ти е направил баща ми, че си се хванал да му ровиш кокалите, а и не само ти.
От къде е дезертирал и какви руснаци имат пръст . През 43 та той няма навършени 17 и е ученик във 2ра мъжка. Чичо ми е мобилизиран като студент, но за какво дезертиране става на въпрос когато става въпрос за реално двойно гражданство-майка сръбкиня? За спецприказите. Всеки малко чел за сръбската съпротива/ а ти казваш, че дядо ти е бил там/ знае добре, че сърбите получаваха подкрепа от англичаните-оръжие, боеприпаси, медикаменти, пари, а и инструктори. Баща ми вижда жив въоръжен руснак, чак като доброволец във войната. Всеки познаващ малко фактологията и историята на Трънския и Царибродския отряд знае добре под какъв натиск е поставено командването на тези части от съпротивителното ни движение след скарването на Сталин и Тито. Водещите фигури са задържани, разпитвани, инквизирани...Спецприказ е имало, но в съвсем в различно русло от този за който намекваш. И вероятно "дъщерята на картечаря" е била далеч по креативна щом е станала член на БКП 16 годишна/пак плод на фантазиите защото член на БКП можеше да стане само
пълнолетено лице/ а баща ми чак след военното училище-при това първо кандидат-член. Тоест много назад с материала е бил в сръвнение с "дъщерята на картечаря/

Колкото до хетмана-в превод значи командир, командващ. А защо използвам това звание е повече от ясно




vmir написа:
Няма шанс да те разбере, защото е отроче на мракобесник, който без окупацията на България от СССР щеше да умре от глад поради неизлечимо лентяйство. Айде Мърльо, я кажи сега колко работлив бил баща ти, ама не засенчнай ВВ1951, щото неговия от дезертьор станал връхТа на всички сладоледи - толкова чутовно работлив се оказал, че не си и помисляй да го засенчваш.

цитирай
11. getmans1 - . . . Ха-а, сега видя ли Вмире, защо ...
18.06.2018 17:06
... Ха-а, сега видя ли Вмире, защо изчаквах!?
Те, заради това „Колкото до хетмана-в превод значи командир, командващ. А защо използвам това звание е повече от ясно“, че ми омръзна все „фикус“ да ме пише.

Иначе от мен, 100% отличен за „За майтапите“!



vmir написа:
getmans1 написа:
... да ми се правят тук на драматурзи и така да си мислят, че успешно прикриват злобата си.


Аз пък най-обичам неграмотници да ми се правят на драматурзи. Как иначе щях да разбера, че Калигула е имал ХЕТМАН на преторианците си, например?

Демек, почти като: "Дезертьора от българската армията беше назначен за неин славен командир, но тъй като това беше уредено със спецприказ, никой не разбра, че това се случи след около 14-15 века и няколко хиляди километра на североизток"... Вот тебя - битието определя съзнанието, не е ли?

цитирай
12. vmir - 10. vencivaleri1951, Опаааа, почваш да "забравяш", значи.
18.06.2018 17:19
Ти и баба ми не си виждал, ама ме клеветеше, че лъжа за земеделската й пенсия - 15 лева през 1960-те, 24 лева - през 1970 -те и 34 лева - през 1980-те. И дрънкаше за магазини с цитрусови и нам кви си плодове без надценка, дето можела да пазарува като твоята баба. Ти ли-лъжльото ще знаеш по-добре от мен как са живели близките ми?

Майка ми е подчертавала, че по устав е трябвало да бъде пълнолетна, за да бъде приета в БКП, но "'човеколюбивата" партия отворила вратите си за отрочета на "фашисти", за да изкупят греховете на бащите си, ти ли не го знаеш??? Не знаеше за паметниците на Павлик Морозов и книгите с възхвалите му, не затова ли водеше внуците да играят гордо на паметника на дядо им, ликвидиран при сталинските чистки, май още малко и непорочно зачатие ще се изкараш...

И не ми разправяй коя дума какво значи. Нямам намерение да ти правя разбор на неграмотностите, защото никак не са малко. Казал си, че преторианците се командват от хетман. Все едно аз да кажа, че преторианците са били командвани от генерал-полковник. А какво си имал наум, ми е през оная работа точно колкото на теб ти е през оная работа каква пенсия е получавала баба ми и на колко години е приета майка ми в БКП. Имай поне малко срам за положението, в което не само майка ми е била поставена, защото партията и престъпниците, които прикриваш са приемали съпартийците си и няма как да не знаеш тогавашните им безгранични претенции и обещания, за да подиграваш 16 годишно хлапе, че се е вързало на обиграни мошеници.
цитирай
13. getmans1 - . . . Не ме приемай за адвокат на Вмир Венци, ...
18.06.2018 17:43
... Не ме приемай за адвокат на Вмир Венци, но ако се напънеш малко да си припомниш за жената на Вмир и комшиите му цигани може и да ти светне лампичката. Е, разбира се ако батерията над раменете ти има такъв заряд, де.
Това първо, другият ми поглед върху нещата е, че сам ти постоянно ни противопоставяш на родата си и ги правиШ едва ли не участници в разправиите ни.
Ти си Венци, този който не разбра „тъпия“ ми делиормански намек за сабята-роначка, че дядо ти няма работа в нашите разговори иначе първи ревеш „аман-заман“ да се уважаваме, че хората има ли роднини и семейства и още дрън-дрън.




vencivaleri1951 написа:
какво ти е направил баща ми, че си се хванал да му ровиш кокалите, а и не само ти.
От къде е дезертирал и какви руснаци имат пръст . През 43 та той няма навършени 17 и е ученик във 2ра мъжка. Чичо ми е мобилизиран като студент, но за какво дезертиране става на въпрос когато става въпрос за реално двойно гражданство-майка сръбкиня? За спецприказите. Всеки малко чел за сръбската съпротива/ а ти казваш, че дядо ти е бил там/ знае добре, че сърбите получаваха подкрепа от англичаните-оръжие, боеприпаси, медикаменти, пари, а и инструктори. Баща ми вижда жив въоръжен руснак, чак като доброволец във войната. Всеки познаващ малко фактологията и историята на Трънския и Царибродския отряд знае добре под какъв натиск е поставено командването на тези части от съпротивителното ни движение след скарването на Сталин и Тито. Водещите фигури са задържани, разпитвани, инквизирани...Спецприказ е имало, но в съвсем в различно русло от този за който намекваш. И вероятно "дъщерята на картечаря" е била далеч по креативна щом е станала член на БКП 16 годишна/пак плод на фантазиите защото член на БКП можеше да стане само
пълнолетено лице/ а баща ми чак след военното училище-при това първо кандидат-член. Тоест много назад с материала е бил в сръвнение с "дъщерята на картечаря/

[quote=vmir]Няма шанс да те разбере, защото е отроче на мракобесник, който

[/quote
цитирай
14. vencivaleri1951 - Вмире направех ти само намек, че си в сверата на виртуалното
18.06.2018 18:32
Ти продължаваш с измислиците ти. " децата на фашистите ", ги принуждавали едва ли не да стават комунисти та да изкупували "греховете" на роднините си. Ти чуваш ли какви нелепи неща пишеш. За членство в партията подаваш молба в първичната ПО която прави постъпка в района. След одобрението искат от теб двама поръчители които познават семейството и са задължително комунисти , които гарантират за кандидата, че има качества и е от прогресивно семейство. За умишлено прикриване на истина в препоръките са носеше вкл и наказателна отговорност. Впрочем една от причините да се иска пълнолетие е да можеш пълноценно да отговаряш за действия и бездействия. Пък се изисква и задължителен комсомолски стаж. Комсомолски набори имаме за първи път през 70те 80те години /Борисов , генерал Бонев, моя милост са приети сравнително рано-18- 20 годишни/ Просто говориш нон -сенс неща. При това до 60та година имаме кандидат член , и след определен стаж през който те наблюдават ставаш комунист или не.

За земеделските пенсии-не съм те разбрал. Имах предвид , че не е възможно за трудов стаж в селското стопанство/осигурен трудов стаж/ да има 15лв пенсия.
Не мислех, че става въпрос за средствата които правителството през 50те разпредели на калпак на всички земеделски стопани. Тези средства неправилно публично бяха наречени земеделска пенсия. Към тях имаше и натурални хранителни продукти.
Хайде сега обвини комунистите, че не са осигурявали земеделските стопани преди 9ти семтември, макар че хората са си плащали данъци и селскостопански наряди
Селските ми баба и дядо също са получавали тези 10, после 15 лв/вземаха ги на тримесечие/, но баба се пенсионира в ТКЗС с 60 и нещо лева. Градската ми баба
получаваше тридесет и няколко лева, но тя никога не беше работила и пенсията и беше социална.



vmir написа:
?


цитирай
15. vencivaleri1951 - Гетьо,
18.06.2018 18:58
Роначката на дядо ми/ а днес подредена на лично място наградна сабя/ е провокация и протест. Не е можел нищо да направи-изселен, без право на работа за чисто синдикални искания-решил е ро този начин да се противопостави на несправедливостта
извършена с него. И когато споменавам различни примери то е било винаги било във връзка с темата. И го правя , защото под натиск отвън се променя историята .
Присъствах на представяне на книга/заради приятел, чийто далечен роднина написа История на БКП/ В нея пише , че народът като цяло посрещнал със задоволство 9то юнския преврат и свалянето на правителството на Стамболийски , подкрепяно от " КОМУНИСТИТЕ"!? Ето защо ще разказвам за "роначката", за това как са хвърляли чоп , чий кон да изядът, как го осъждат на смърт в последствие помилван, но със забрана на работа и пожизнено изселен от София за това , че участва в организация на стачака/да не се бърка със стачката пре 20та година/ в Локомотивния завод и гара София за по кратък работен ден/6 дни в седмицата по 10 часа работен ден / и по добро заплащане.
цитирай
16. getmans1 - Бактъм бе Венци! Бактъм! ...
18.06.2018 19:19
... Хайде пак прочети ама по-бавно!
„... Не ме приемай за адвокат на Вмир Венци, но ако се напънеш малко да си припомниш за жената на Вмир и комшиите му цигани може и да ти светне лампичката. Е, разбира се ако батерията над раменете ти има такъв заряд, де.
Това първо, другият ми поглед върху нещата е, че сам ти постоянно ни противопоставяш на родата си и ги правиШ едва ли не участници в разправиите ни.
Ти си Венци, този който не разбра „тъпия“ ми делиормански намек за сабята-роначка, че дядо ти няма работа в нашите разговори иначе първи ревеш „аман-заман“ да се уважаваме, че хората има ли роднини и семейства и още дрън-дрън.“

А, ЗА ПЕНСИИТЕ ТОТАЛНО НЕ СИ ПРАВ!
То, че всички пенсии за 60-70-те бяха малки хич не ми спори но като се казва „земеделски“ разбирай за хората от село които останаха и без земи, и не става въпрос за строители, стругари и др. които тогава по селата не е имало!


vencivaleri1951 написа:
Роначката на дядо ми/ а днес подредена на лично място наградна сабя/ е провокация и протест. Не е можел нищо да направи-изселен, без право на работа за чисто синдикални искания-решил е ро този начин да се противопостави на несправедливостта
извършена с него. И когато споменавам различни примери то е било винаги било във връзка с темата. И го правя , защото под натиск отвън се променя историята .
Присъствах на представяне на книга/заради приятел, чийто далечен роднина написа История на БКП/ В нея пише , че народът като цяло посрещнал със задоволство 9то юнския преврат и свалянето на правителството на Стамболийски , подкрепяно от " КОМУНИСТИТЕ"!? Ето защо ще разказвам за "роначката", за това как са хвърляли чоп , чий кон да изядът, как го осъждат на смърт в последствие помилван, но със забрана на работа и пожизнено изселен от София за това , че участва в организация на стачака/да не се бърка със стачката пре 20та година/ в Локомотивния завод и гара София за по кратък работен ден/6 дни в седмицата по 10 часа работен ден / и по добро заплащане.

цитирай
17. merlin68 - Гетьо, гетьо, ти за чувство за хумор ...
18.06.2018 21:25
Гетьо, гетьо, ти за чувство за хумор и за злоба ще ми говориш:)) За вмирисания въобще да не споменавам. Ще се спукате бе, карайте го по-кротко, че се вдига кръвно.
Откакто разбрахте, че Пискова много си пада по такива дето плюят по хорските гробове, спиране нямате. За хумор ще ми говорите, злобни дребни човечета.
цитирай
18. анонимен - Гетьо, гетьо, ти за чувство за хумор ...
18.06.2018 21:50
merlin68 написа:
Гетьо, гетьо, ти за чувство за хумор и за злоба ще ми говориш:)) За вмирисания въобще да не споменавам. Ще се спукате бе, карайте го по-кротко, че се вдига кръвно.
Откакто разбрахте, че Пискова много си пада по такива дето плюят по хорските гробове, спиране нямате. За хумор ще ми говорите, злобни дребни човечета.

Ето ви пореден пример как най-бълващият злоба в това пространство нарича "дребни и зли човечета" тези, срещу които изригва отровата си.
цитирай
19. getmans1 - . . . Ха такаааа!Сега Мерлине, ...
18.06.2018 21:52
... Ха такаааа!
Сега Мерлине, сравни двата текста и обърни внимание на обръщението ми към теб и готово.
Това казва всичко:

„... Вмире, аз и не очаквам разбиране от ВВ, Мерлин, Рустам и хеле пък от Борн и не само тия.
Те ако имаха чувство за хумор биха го използвали в нормалното ни общуване а не да ми се правят тук на драматурзи и така да си мислят, че успешно прикриват злобата си.
„Преоблякъл се Илия а като се огледал, пак в тия!“, на това ми приличат техните напъни да се правят на оригинални пичове. и ако съществува израз като „смешен плач“ то тяхното успешно би се нарекло „Жалък смях“.“


merlin68 написа:
Гетьо, гетьо, ти за чувство за хумор и за злоба ще ми говориш:)) За вмирисания въобще да не споменавам. Ще се спукате бе, карайте го по-кротко, че се вдига кръвно.
Откакто разбрахте, че Пискова много си пада по такива дето плюят по хорските гробове, спиране нямате. За хумор ще ми говорите, злобни дребни човечета.

цитирай
20. getmans1 - . . . Те са особен вид ангели, Анджи ...
18.06.2018 22:14
... Те са особен вид ангели, Анджи :))) като във вица:
„- Ааа, ти къв си бе?!
- Ми... ангел...
- А тия рога за кво са ти?!
- Мми да не ми пада „ореолчето“!“


angpiskova написа:
merlin68 написа:
Гетьо, гетьо, ти за чувство за хумор и за злоба ще ми говориш:)) За вмирисания въобще да не споменавам. Ще се спукате бе, карайте го по-кротко, че се вдига кръвно.
Откакто разбрахте, че Пискова много си пада по такива дето плюят по хорските гробове, спиране нямате. За хумор ще ми говорите, злобни дребни човечета.

Ето ви пореден пример как най-бълващият злоба в това пространство нарича "дребни и зли човечета" тези, срещу които изригва отровата си.

цитирай
21. merlin68 - Гетьо, гетьо, ти за чувство за хумор ...
18.06.2018 23:40
angpiskova написа:
merlin68 написа:
Гетьо, гетьо, ти за чувство за хумор и за злоба ще ми говориш:)) За вмирисания въобще да не споменавам. Ще се спукате бе, карайте го по-кротко, че се вдига кръвно.
Откакто разбрахте, че Пискова много си пада по такива дето плюят по хорските гробове, спиране нямате. За хумор ще ми говорите, злобни дребни човечета.

Ето ви пореден пример как най-бълващият злоба в това пространство нарича "дребни и зли човечета" тези, срещу които изригва отровата си.


Пискова, провери правописа, че ти се отдава, за останалото... нъц, компетенции нямаш. То и правописа, не винаги - всички сме хора и безгрешни няма:)
Но аз ти съчувствам, ти си загубила толкова ценно време в ходене по манифестации, вместо да се самоусъвършенстваш. Аз пък бягах от манифестациите, масовите мероприятия на дружинни и комсомолски натегачи винаги са предизвиквали в мен презрение. Може би затова с теб така не се харесваме...
цитирай
22. vmir - Венци, казвал съм ти, че не ми се занимава с лъжите ти, защото те нямат нито край, нито начало.
18.06.2018 23:55
Разбирам, че лъжите ти са много необходими за повдигане духа на шепа бивши партократи, мерзавци и мракобесници, които не могат да се примирят, че вече няма как да се разпореждат безнаказано със съдбите на хора, за да оправдават паразитирането си. Позоваваш се на устави и правила, а написа за мен и близките ми толкова голословни глупости, само защото показах някои от лъжите ти. Сега си ревнал да ме изкарваш некрофил, че говоря за баща ти (дебилния Мърльо веднага налапа въдицата ти), а “забравяш”, че само преди броени дни без никой да те пита, ти сам заяви, че когато баща ти получил призовка за армията, станал партизанин. А от това следва, че:
1. Баща ти е дезертирал от армията. От българската армия.
Като се добавят и някои други твои твърдения, може да се сглоби и историята на родовата ти легендата. Преди всичко трябва да се уточни, че:
2. Баща ти е станал не български, а сръбски партизанин.
По-интересното е, че ти си приел безрезервно твърдението му, че българската армия безпричинно е тероризирала сръбското население. За да отмъсти за това, баща ти преследвал българската армия дори и като съюзническа чак до Виена. За над 20 – години предварителен сръбски геноцид над българското население в Цариброд не обелваш и дума обаче. Не вземаш предвид и сръбските маниери на общуване с другите етноси, които добре помним от Сребреница – 8000 невъоръжени, застреляни като животни - защото не са сърби.
Но ти говориш и за “роначката” на дядо си. Символът на спасението на България e използван за ронене на царевица! (Да не казвам кой и как провежда плана за ликвидация на България чрез разделянето й на Добруджа, Мизия, Тракия и Македония и кой му се противопоставя) Ти се кефиш на това и с телешки възторг го повтаряш с повод и без повод! И след като си офицер, хайде кажи ми това израз на обикновен идиотизъм ли е, или на това, че дядо ти е успял да продаде Българския идеал на кремълските болшевики и ти не можеш да се нарадваш на търгашеството му?

Защо, за да хванеш на въдичката си глупака Мърльо, написа, че през 1943 баща ти бил на 17 и спря дотам? Защото тогава започва "славната" му борческа биография, година преди да бъде призован в армията, той вече е съдействал на сръбските партизани в разчистването на района от българско етническо присъствие. Защо ли? Защото рода ти е там, където има аванта. А Чърчил плаща на сръбските партизани значително по-добре, отколкото Сталин на българските... Но Мърльо е толкова ограничен, че като нищо ще вземе и това за майтап. Щом верен на Кремъл го казва... Да не говорим за преименуването на Цариброд в Димитровград, за да могат българоубийци нагло да лъготят, че са български патриоти. Защо ли? Ми, защото в Сърбия такова лапачество и кремълослагачество под етикета "Активна Борба Против Фашизма и Капитализма" не е имало, а дори и категория АБПФК не е имало.

За дислексията и забавеното ти развитие писах какво се опитваш да скриеш с тази легенда, да не се повтарям и тук. Хайде, кажи ми пак, че страдам. Най-обичам обичам въжеиграчи и тарикати да са толкова загрижени за мен.
цитирай
23. анонимен - Гетьо, гетьо, ти за чувство за хумор ...
18.06.2018 23:57
merlin68 написа:
angpiskova написа:
merlin68 написа:
Гетьо, гетьо, ти за чувство за хумор и за злоба ще ми говориш:)) За вмирисания въобще да не споменавам. Ще се спукате бе, карайте го по-кротко, че се вдига кръвно.
Откакто разбрахте, че Пискова много си пада по такива дето плюят по хорските гробове, спиране нямате. За хумор ще ми говорите, злобни дребни човечета.

Ето ви пореден пример как най-бълващият злоба в това пространство нарича "дребни и зли човечета" тези, срещу които изригва отровата си.


Пискова, провери правописа, че ти се отдава, за останалото... нъц, компетенции нямаш. То и правописа, не винаги - всички сме хора и безгрешни няма:)
Но аз ти съчувствам, ти си загубила толкова ценно време в ходене по манифестации, вместо да се самоусъвършенстваш. Аз пък бягах от манифестациите, масовите мероприятия на дружинни и комсомолски натегачи винаги са предизвиквали в мен презрение. Може би затова с теб така не се харесваме...

Като ти гледам и правописа, и мисълта, си мисля, че не само имам обикновени, а направо архи компетенции:)
Колкото до ходенето по манифестации - бях сред тези, които натегачите изкарваха в общия кюп. Никога не съм била компомолски активист за твое сведение.
А аз лично не те понасям по причини, които многократно съм изброявала - ниска грамотност, непочтеност, злоба, ниска култура. Мога да пиша и още, но не мисля, че си заслужава.
цитирай
24. vmir - 23. angpiskova, Анджи, Мърльо е духовит като китайски вентилатор.
19.06.2018 00:01
Още малко и да ме простуди през екрана. И той има бащица "работлив" почти колкото Венцевия. Зора е да "докажат" че са си заслужили голямото плюскане.
цитирай
25. getmans1 - . . . Ега си тайнството Мерлин пре...
19.06.2018 00:15
... Ега си тайнството Мерлин престоял на моя територия 2,5 часа, в 23:40 ч. е писал коментар а за последно е влизал в ... 21:15 ч.
Лека нощ Мерлине, хайде лягай си стига с това учене от тоя „гетьо“ само пцувни ша научиш!


18.06 23:53 - angpiskova
18.06 23:52 - vmir
18.06 21:49 - angpiskova
18.06 21:15 - merlin68
18.06 20:49 - vencivaleri1951
18.06 19:36 - vencivaleri1951
18.06 17:41 - vencivaleri1951
18.06 17:01 - radostinalassa
18.06 16:50 - vmir
18.06 16:01 - vencivaleri1951
18.06 15:35 - vencivaleri1951
18.06 15:11 - vmir
18.06 13:32 - germantiger
18.06 11:02 - vmir
18.06 09:45 - dobronameren
18.06 09:43 - dobronameren
18.06 08:35 - zahariada
18.06 08:18 - tikoev
18.06 08:08 - merlin68
18.06 07:00 - barin
цитирай
26. getmans1 - . . . Анджи, само за сведение да зн...
19.06.2018 00:20
... Анджи, само за сведение да знаеш, че Мерлин има котак, а МЪЖЪТ И си има куче.
Сама си прави изводите.


angpiskova написа:
merlin68 написа:
angpiskova написа:
merlin68 написа:
Гетьо, гетьо, ти за чувство за хумор и за злоба ще ми говориш:)) За вмирисания въобще да не споменавам. Ще се спукате бе, карайте го по-кротко, че се вдига кръвно.
Откакто разбрахте, че Пискова много си пада по такива дето плюят по хорските гробове, спиране нямате. За хумор ще ми говорите, злобни дребни човечета.

Ето ви пореден пример как най-бълващият злоба в това пространство нарича "дребни и зли човечета" тези, срещу които изригва отровата си.


Пискова, провери правописа, че ти се отдава, за останалото... нъц, компетенции нямаш. То и правописа, не винаги - всички сме хора и безгрешни няма:)
Но аз ти съчувствам, ти си загубила толкова ценно време в ходене по манифестации, вместо да се самоусъвършенстваш. Аз пък бягах от манифестациите, масовите мероприятия на дружинни и комсомолски натегачи винаги са предизвиквали в мен презрение. Може би затова с теб така не се харесваме...

Като ти гледам и правописа, и мисълта, си мисля, че не само имам обикновени, а направо архи компетенции:)
Колкото до ходенето по манифестации - бях сред тези, които натегачите изкарваха в общия кюп. Никога не съм била компомолски активист за твое сведение.
А аз лично не те понасям по причини, които многократно съм изброявала - ниска грамотност, непочтеност, злоба, ниска култура. Мога да пиша и още, но не мисля, че си заслужава.

цитирай
27. getmans1 - . . . Вмире, няма такъв майтап да з...
19.06.2018 00:38
... Вмире, няма такъв майтап да знайш:)))

vmir написа:
Още малко и да ме простуди през екрана. И той има бащица "работлив" почти колкото Венцевия. Зора е да "докажат" че са си заслужили голямото плюскане.

цитирай
28. vmir - 27. getmans1,
19.06.2018 06:04
getmans1 написа:
... Вмире, няма такъв майтап да знайш:)))


Право казваш. Тези са за цирка. Ама не за друго, а за да им гледат сеира как неистово драпат. Още малко и за светци и мъченици ще се самопровъзгласят. То, който е расъл в саксийка, колкото повече е разнасян по света, толкова повече си мисли, че всичко което хвърчи, се яде.
цитирай
29. merlin68 - Гетьо, гетьо, ти за чувство за хумор ...
19.06.2018 06:56
angpiskova написа:
merlin68 написа:
angpiskova написа:
merlin68 написа:
Гетьо, гетьо, ти за чувство за хумор и за злоба ще ми говориш:)) За вмирисания въобще да не споменавам. Ще се спукате бе, карайте го по-кротко, че се вдига кръвно.
Откакто разбрахте, че Пискова много си пада по такива дето плюят по хорските гробове, спиране нямате. За хумор ще ми говорите, злобни дребни човечета.

Ето ви пореден пример как най-бълващият злоба в това пространство нарича "дребни и зли човечета" тези, срещу които изригва отровата си.


Пискова, провери правописа, че ти се отдава, за останалото... нъц, компетенции нямаш. То и правописа, не винаги - всички сме хора и безгрешни няма:)
Но аз ти съчувствам, ти си загубила толкова ценно време в ходене по манифестации, вместо да се самоусъвършенстваш. Аз пък бягах от манифестациите, масовите мероприятия на дружинни и комсомолски натегачи винаги са предизвиквали в мен презрение. Може би затова с теб така не се харесваме...

Като ти гледам и правописа, и мисълта, си мисля, че не само имам обикновени, а направо архи компетенции:)
Колкото до ходенето по манифестации - бях сред тези, които натегачите изкарваха в общия кюп. Никога не съм била компомолски активист за твое сведение.
А аз лично не те понасям по причини, които многократно съм изброявала - ниска грамотност, непочтеност, злоба, ниска култура. Мога да пиша и още, но не мисля, че си заслужава.


Да, въпрос на ценностна непоносимост.
Аз харесвам Задорнов - "На нашият народ му е по-лесно да измисли вседеход, отколкото да направи нормални пътища."

Ти Пискова, харесваш Бабченко - "Умря? Отлично! Едно лайно по малко!"... каза "журналистът Бабченко по повод смъртта на Задорнов

За мен Пискова, демокрацията е да изразиш свободно своето мнение, дори различно да е от това на натегачите от обшия кюп.
За теб демокрацията е - "Ще се допускат само коментари подкрепящи мнението на автора, останалите ще бъдат трити"

Подлост? - въпрос на вкус.
цитирай
30. merlin68 - . . . Ега си тайнството Мерлин пре...
19.06.2018 07:04
getmans1 написа:
... Ега си тайнството Мерлин престоял на моя територия 2,5 часа, в 23:40 ч. е писал коментар а за последно е влизал в ... 21:15 ч.
Лека нощ Мерлине, хайде лягай си стига с това учене от тоя „гетьо“ само пцувни ша научиш!


18.06 23:53 - angpiskova
18.06 23:52 - vmir
18.06 21:49 - angpiskova
18.06 21:15 - merlin68
18.06 20:49 - vencivaleri1951
18.06 19:36 - vencivaleri1951
18.06 17:41 - vencivaleri1951
18.06 17:01 - radostinalassa
18.06 16:50 - vmir
18.06 16:01 - vencivaleri1951
18.06 15:35 - vencivaleri1951
18.06 15:11 - vmir
18.06 13:32 - germantiger
18.06 11:02 - vmir
18.06 09:45 - dobronameren
18.06 09:43 - dobronameren
18.06 08:35 - zahariada
18.06 08:18 - tikoev
18.06 08:08 - merlin68
18.06 07:00 - barin


Мистерия Гетьо, няма. Ти си като Шекспир, толкова си всеобхватен, че не може човек за две минути да те изкоментира... въпреки че може да има и друго обяснение - Световно първенство по футбол.
И за да не се чудиш, защо и тази сутрин съм стоял час в безмерно смисления ти блог - Пия кафе, правя си закуска, режа си ноктите... и т.н. и хвърлям по едно око на високоморалните изявления на компанията ти. Като това на вмирисания по повод починалия баща на Венци и по повод моя баща, койно вмирисания не е виждал, не е чувал и не е чел.
Дали това е подлост? - Не въпрос на добър вкус е. - казал вмирисания и вместо да се изкъпи, се напарфюмирал.
цитирай
31. getmans1 - . . . . Вмире, в ком. N27 има грешка /от ...
19.06.2018 08:49
.... Вмире, в ком. N27 има грешка /от бързане/ и тъкмо я оправях когато мобилния ми интернет спря. Не знам защо ама тук на село след полунощ спира.

Така, че големия майтап е, че някой „добронамерен“ помпадур не можа да ме изтрае на „първа“ и за 30 мин. напомпи цели 15 постинга само и само да ме лиши от удоволствието да преспя на „ПЪРВАААА“ .
/ето това обяснение следваше след :)))/

vmir написа:
getmans1 написа:
... Вмире, няма такъв майтап да знайш:)))


Право казваш. Тези са за цирка. Ама не за друго, а за да им гледат сеира как неистово драпат. Още малко и за светци и мъченици ще се самопровъзгласят. То, който е расъл в саксийка, колкото повече е разнасян по света, толкова повече си мисли, че всичко което хвърчи, се яде.

цитирай
32. getmans1 - . . . Лека ирония, Добряко! Малко ...
19.06.2018 08:55
... Лека ирония, Добряко! Малко наивна но все пак, но все пак ирония а не злобата с която ти продължаваш.
А бе, що пропусна ком. 19?



merlin68 написа:
getmans1 написа:
... Ега си тайнството Мерлин престоял на моя територия 2,5 часа, в 23:40 ч. е писал коментар а за последно е влизал в ... 21:15 ч.
Лека нощ Мерлине, хайде лягай си стига с това учене от тоя „гетьо“ само пцувни ша научиш!


18.06 23:53 - angpiskova
18.06 23:52 - vmir
18.06 21:49 - angpiskova
18.06 21:15 - merlin68
18.06 20:49 - vencivaleri1951
18.06 19:36 - vencivaleri1951
18.06 17:41 - vencivaleri1951
18.06 17:01 - radostinalassa
18.06 16:50 - vmir
18.06 16:01 - vencivaleri1951
18.06 15:35 - vencivaleri1951
18.06 15:11 - vmir
18.06 13:32 - germantiger
18.06 11:02 - vmir
18.06 09:45 - dobronameren
18.06 09:43 - dobronameren
18.06 08:35 - zahariada
18.06 08:18 - tikoev
18.06 08:08 - merlin68
18.06 07:00 - barin


Мистерия Гетьо, няма. Ти си като Шекспир, толкова си всеобхватен, че не може човек за две минути да те изкоментира... въпреки че може да има и друго обяснение - Световно първенство по футбол.
И за да не се чудиш, защо и тази сутрин съм стоял час в безмерно смисления ти блог - Пия кафе, правя си закуска, режа си ноктите... и т.н. и хвърлям по едно око на високоморалните изявления на компанията ти. Като това на вмирисания по повод починалия баща на Венци и по повод моя баща, койно вмирисания не е виждал, не е чувал и не е чел.
Дали това е подлост? - Не въпрос на добър вкус е. - казал вмирисания и вместо да се изкъпи, се напарфюмирал.

цитирай
33. vmir - ВИЦА НА ГОДИНАТА:
19.06.2018 10:08
Подлеца Мърльо, за който чувство за хумор е да набедиш опонента в собствената си смрад, го правел за да защитава правото на добър аромат!
цитирай
34. merlin68 - . . . Ха такаааа! Сега Мерлине, ...
19.06.2018 14:20
getmans1 написа:
... Ха такаааа!
Сега Мерлине, сравни двата текста и обърни внимание на обръщението ми към теб и готово.
Това казва всичко:

„... Вмире, аз и не очаквам разбиране от ВВ, Мерлин, Рустам и хеле пък от Борн и не само тия.
Те ако имаха чувство за хумор биха го използвали в нормалното ни общуване а не да ми се правят тук на драматурзи и така да си мислят, че успешно прикриват злобата си.
„Преоблякъл се Илия а като се огледал, пак в тия!“, на това ми приличат техните напъни да се правят на оригинални пичове. и ако съществува израз като „смешен плач“ то тяхното успешно би се нарекло „Жалък смях“.“


merlin68 написа:
Гетьо, гетьо, ти за чувство за хумор и за злоба ще ми говориш:)) За вмирисания въобще да не споменавам. Ще се спукате бе, карайте го по-кротко, че се вдига кръвно.
Откакто разбрахте, че Пискова много си пада по такива дето плюят по хорските гробове, спиране нямате. За хумор ще ми говорите, злобни дребни човечета.



Е, Гетьо, обръщам внимание на желания от теб коментар... и какво? Нещо смешно ли си написал? По-добро чувство за хумор от мен ли си проявил? Или просто не ти харесва обръщението ми към теб - Гетьо. Ще припомня, че аз винаги съм се обръщал така към теб за да не се бъркате с дугия Гет. Но понеже ти си ми значително по-симпатичен, ако искаш мога да почна теб да наричам Гет, а него Гетьо?
Що се отнася до липсата ми на чувство за хумор, ще ти припомня, че ти много му се възхищаваше когато бе насочено към Рустам и Юла, и не го оценяваше като "прикрита злоба", но не ти е смешно когато го насоча срещу "свещените крави" с които другаруваш. В интерес на истината обаче в тях има много повече материал за осмиване.
Еш вмирисания, какъв смешен коментар е пуснал, аз скоро такова изтънчено чувство за хумор не съм срещал, ти смееш ли се Гетьо:)
цитирай
35. getmans1 - . . . И какво искаш да кажеш, че се и...
19.06.2018 14:59
... И какво искаш да кажеш, че се измятам ли?
Аз също се застъпвах за Леон, даже от преди тебе и вече бях стигнал фазата да го псувам Рустам. Ти го направи по друг начин и аз ти го признах сега виждам че се излагаш и пак ти го казвам. Ти сам си прецени на кое държиш повече на първото или второто.
Тия твои приятели бяха се изгаврили и с Юлка, основно Рустам а другите припяваха.
Сега положението на дамата е меко казано „ортабудала“ и скоро ви виждам как правите „Декамерон“-а.

Ти ме нападаш заради някаква злоба аз само направих едно сравнение.
Колкото до „Гетьо“-то щом си много паметлив сам ще се сетиш откога започна да се обръщаш към мен така. Аз както виждаш спрямо тебе не се влияя от никого спрямо теб и НИК-ка ти.
Колкото до това как се отнасят моите приятели към тебе това си е лично твоя и тяхна работа дори и на моя теретория, демокрация и не се меся във вашите отношения.


merlin68 написа:
getmans1 написа:
... Ха такаааа!
Сега Мерлине, сравни двата текста и обърни внимание на обръщението ми към теб и готово.
Това казва всичко:

„... Вмире, аз и не очаквам разбиране от ВВ, Мерлин, Рустам и хеле пък от Борн и не само тия.
Те ако имаха чувство за хумор биха го използвали в нормалното ни общуване а не да ми се правят тук на драматурзи и така да си мислят, че успешно прикриват злобата си.
„Преоблякъл се Илия а като се огледал, пак в тия!“, на това ми приличат техните напъни да се правят на оригинални пичове. и ако съществува израз като „смешен плач“ то тяхното успешно би се нарекло „Жалък смях“.“


merlin68 написа:
Гетьо, гетьо, ти за чувство за хумор и за злоба ще ми говориш:)) За вмирисания въобще да не споменавам. Ще се спукате бе, карайте го по-кротко, че се вдига кръвно.
Откакто разбрахте, че Пискова много си пада по такива дето плюят по хорските гробове, спиране нямате. За хумор ще ми говорите, злобни дребни човечета.



Е, Гетьо, обръщам внимание на желания от теб коментар... и какво?

цитирай
36. merlin68 - Аааа, сега разбирам, ти Гетьо (не ...
19.06.2018 17:46
Аааа, сега разбирам, ти Гетьо (не помня да съм те наричал по друг начин) ме предпазваш от излагации:) И се явяваш застъпник на други хора, занимаваш се сигурно и с цял куп друга благотворителност.
Значи, за моите излагации в драматургията, не се грижи:) Тъй като никой не ми плаща за драматургичните ми изяви, а ги пиша за собствено удоволствие, то не ми е необходимо да се съобразявам с критици като теб. Единствен критик съм си аз, и пиеската "Тайната вечеря" си я оценявам като добра първа стъпка, ако и да няма втора стъпка:)
Мисля, че по достойнство бих оценил и всеки чужд творчески напън, стига разбира се да не е откраднат от някой супер готин американски филм.
цитирай
37. getmans1 - . . . Твои си проблеми са и помненето, ...
19.06.2018 18:25
... Твои си проблеми са и помненето, и възприятията. Хич не ми пука за имиджа ти, че чак и да се ангажирам с някаква загриженост.
Показах ти една разлика, а на теб като ти е приятно да се дърляш сърбай си попарите.

merlin68 написа:
Аааа, сега разбирам, ти Гетьо (не помня да съм те наричал по друг начин) ме предпазваш от излагации:) И се явяваш застъпник на други хора, занимаваш се сигурно и с цял куп друга благотворителност.
Значи, за моите излагации в драматургията, не се грижи:) Тъй като никой не ми плаща за драматургичните ми изяви, а ги пиша за собствено удоволствие, то не ми е необходимо да се съобразявам с критици като теб. Единствен критик съм си аз, и пиеската "Тайната вечеря" си я оценявам като добра първа стъпка, ако и да няма втора стъпка:)
Мисля, че по достойнство бих оценил и всеки чужд творчески напън, стига разбира се да не е откраднат от някой супер готин американски филм.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6070568
Постинги: 2741
Коментари: 26487
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031