Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
13.08.2010 04:55 - Холокост – фалшиви снимки
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 46018 Коментари: 64 Гласове:
9

Последна промяна: 18.02.2012 23:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Холокост – фалшиви снимки. Жалко, че са нямали Photoshop преди!

Източник: http://luba4ko.wordpress.com/2009/01/10/holocaust-lies/

 

 

image

 

Някои снимки, които ни се представят като доказателства за Холокост са просто толкова некадърно подправени, че няма и накъде. Най-фрапиращото в тази снимка е, че мъжът, който “виси мъртъв” е със сгънати крака във въздуха. Явно е владеел умението да левитира. Да продължим нататък.

 

 

1) Защо около главата на “жертвата” е мазано с истинска художническа четка? Не, тази от днешният Photoshop, а истинска.

 

2) Този войник е доста недъгав и гумен. Да не би това да е “войника каучук”? И каква е тази странна “блестяща” черта следваща формата на крака му?

3) Никой екзекутор не би се хилил в такъв момент. Но нали нещата трябва да изглеждат “завършени”.

 

 

image

 

Това изображение е много показателно докъде могат да стигнат евреите в морето си от лъжи, в което се мъчат да удавят исторически грамотните хора и борещи се за истината, след което обикновеният човек няма голям избор освен да приеме това, което му се показва за истина и да се удави в морето от лъжи и той. Горе, вляво виждате оригиналната снимка на затворници в конц. лагер, момчето посочено със червената стрелкичка е преправено на доста по-слаб  в снимката, която се разпространява в горният десен ъгъл. Хмм. Долу, в левия ъгъл виждате снимка на Адолф Хитлер и Гьоринг. Вдясно ясно се вижда, че същата снимка на Хитлер е преправена и натъмънена сред камара мъртви тела…

 

image

 

Какъв е този човек – цял великан! Вижте сравнението с човека стоящ отляво, също оразмерен с червен пречупена скобка. Между другото, забележете как висят обесените им тела – няма въжета никъде?! Доста некадърен фалшификат.

 

 

image

 

1) Осветлението е от две посоки и контактната точка се отлага. Личи си, че е “поставен”.

 

 

2) Всеки, който има поне грам балистични познания ще знае, че стрелянето в позиция срещу стена от толкова късо разстояние е нелепа глупост. Всички знаят, че екзекуциите чрез разстрел се извършват от войници строени срещу жертвите. По-висш от тях, офицер дава три команди – да застанат, да се прицелят и да стрелят.  На снимката си личи, че това са германски войници движещи се по време на някоя битка нагласени така, че да изглеждат като разстрелващи невинните “жертви”.

 

3) Вижте червената звезда, която ясно се вижда на сградата в фона. Това е комунистическата червена звезда. Нали това е конц. лагер построен от “лошите германци” в “лошата Германия”, каква е тази червена звезда, красяща огромната сграда на фона? Не е ли свастиката символ на нацистка Германия?! А тази давидова звезда (която не прилича много на такава) за какво им е? Нали са ги репресирали, защото са евреи, защо ще им дават най-святият за евреите символ? Да се чувстват по-добре може би.

 

 

image

 

Картината по-горе е от поредният евреин, затворник в конц. лагер в Аушвиц, който е решил да свидетелства, за да може света да научи какво е ставало в конц. лагерите. Понеже една от недъгавите и научно доказано невъзможна теория е, че са палели телата в пещи на картината, която е негово дело се вижда бесен дим да излиза от комина, та направо днешните заводи пасти да ядат. Долната снимка, (а не картина!) показва същата сграда, от друг по-далечен ъгъл от който ясно се вижда, че и грам дим не излиза от нея. Обърнете внимание и на посочената затворничка. Доста щастлива ми изглежда за еврейска конц-лагеристка.

 

image

 

Снимката вдясно е посочена като веществено доказателство на процесите в Нюрнберг срещу елита на нацистка Германия. Вляво пък е оригинала, без излизащия пушек от комините, който трябва да символизира горящите хора. Снимката е от Аушвиц.

Искате още такива снимки? Няма проблем.

____________________________________________

 

image

Сега виждаш ли защо евреите работят толкова упорито по това да разпространят Холокоста като неуспоримо историческо събитие, което в много страни е забранено да се изследва и разисква публично, поради изцепки като горе показаните. Много историци са попаднали под ударите на “закона”, някои вкарани и в затвор задето са изкарали подобни доказателства пред обществото. Да, ние не отричаме репресиите срещу евреите извършени от нацистите, но поглеждайки назад в историята има много такива геноциди извършвани срещу евреите, които правят Холокоста нищо пред големината си. Какво са правели египтяните с евреите? Защо?

 

Холокост™ е поредното удобно нещо, от което евреите да изкарват несметни богатства с най-малки усилия. Гонейки опонентите си, исторически грамотни хора, които без да подкрепят национал-социализма не са слепи да видят нередностите в “доказателствата” излагани ежедневно в подкрепа на Холокоста. Евреите много добре осъзнават колко удобно е да манипулират емоциите на обикновенните хора, повечето от които разбира се не подкрепят подобни действия, описвани в “свидетелствата” за този геноцид. Ежегодно организации като тази на Симон Визентал прибират милиони долари, за да “разследват” Холокоста. Ето какво дават на хората срещу тези пари – снимките по-горе са една от песъчинките в чувала от лъжи на световното еврейство.



Виж още:

 

 


http://samvoin.blog.bg/politika/2010/05/21/mityt-za-holokosta-iurgen-graf-chast-1.549177

http://samvoin.blog.bg/politika/2010/05/21/mityt-za-holokosta-iurgen-graf-chast-2.549181

http://samvoin.blog.bg/politika/2010/05/21/mityt-za-holokosta-iurgen-graf-chast-3.549182

http://samvoin.blog.bg/politika/2010/05/21/mityt-za-holokosta-iurgen-graf-chast-4.549185

http://samvoin.blog.bg/politika/2010/05/21/mityt-za-holokosta-iurgen-graf-posledna-chast-5.549189

http://samvoin.blog.bg/politika/2010/05/22/iz-izmamata-holokaust-ot-iurgen-graf.549702

http://samvoin.blog.bg/politika/2010/05/22/iz-izmamata-holokaust-ot-iurgen-graf-2-chast.549703

http://samvoin.blog.bg/politika/2010/05/23/katin-goliamata-lyja-na-pobeditelite-avtor-preslava-preslavo.549805

http://samvoin.blog.bg/politika/2010/05/21/otrichaneto-na-holokosta-prestyplenie.549192






Тагове:   Холокост,


Гласувай:
12


Вълнообразно


1. анонимен - глупави доводи
13.08.2010 09:53
Някои от доводите са изключително тъпи и смшни.
цитирай
2. анонимен - Нямам думи
13.08.2010 10:50
Е по-голяма глупост не съм чела. Да екзекуторите са се смеели по време и след екзекуция понеже това за тях е било гордост. И да една рисунка е силно преувеличена, тъй като за един човек тя изразява една уникална съвкупност от емоции. Нормално е да не е измерил по време на горенето на сънародниците точно колко плътен, висок и тъмен е бил пушека. Децата като рисуват майка си с 3 косъма незначи че лъжат, просто толкова могат да пресъздадат.
Холокоста е факт!!! Признат е от Германци и от целия свят. Аз живея в Германия и знам за какво говоря.
Просто съм потресена от тази глупава и неуважаваща страданията на хора поставени пд общ знаменател "Евреи"!
А между другото това което лъска на ботуша на войника се нарича отражение на светлина. Както знаете Германците са носели силно лъснати кожени ботуши.
И разстрелите не са се извършвали винаги под строй и заповед, а при различни обстоятелства: от кеф, от злоба, в афект, хванати евреи бягайки осъдени на бърз разстрел...
Германците признават с наведена глава това което са направи и се срамуват за това. Голямата част най вече в западна Германия изключително болезнено гледа на миналото си. Страната се опитва да компенсира стореното от предната генерация и не оспорва случилото се за разлика от един глупав български пикльо!
Не е правилно да отричаш холокоста и да поставяш един цял страдалчески народ под общ знаменател. Всички сме хора и не трябва да се делим на етноси и раси!!! Никой няма право да определя кой човек носи чисти гени в себе си! Всички сме произлези от водата и от едни и същи молекули (оставяйки легендите тип 1001 нощ за адам и ева)!!!
цитирай
3. анонимен - Срам ме е, че има хора, наричащи се ...
13.08.2010 11:12
Срам ме е,че има хора,наричащи се българи (какъвто очевидно се смята автора на блога).Да може само за ден да изживее,това което са преживяли с години тези страдалци....
цитирай
4. анонимен - ..елементарни знания по балистика викаш....
13.08.2010 11:14
....по-голяма тъпотия не успя ли да изкара автора от мозъчната си пръдня?
Имаш ли представа авторе за проникващата способност на куршумите от тези пушки?
Няма стена дето да не стане на цедка след един-два залпа. А тази по всичко личи че е тухлена! Спокойно можеш да си стреляш и от упор ако искаш , без да си навлечеш неприятности!
цитирай
5. анонимен - Хари
13.08.2010 11:31
Безкрайно глупави доводи.
цитирай
6. анонимен - Българския шебек, естествено ще ...
13.08.2010 11:45
Българския шебек, естествено ще защитава еврейските боклуци!Това е така, защото българския олигофрен е свикнал да го изнасилват!Хубавото обаче е че по-умни народи, които са фактор(вие не сте), не мислят много така и затова евреите винаги са и ще бъдат мразени!
цитирай
7. анонимен - Холокостът е кажи-речи толкова истински, колкото и официалната версия за 9/11
13.08.2010 12:03
Тоест, имало е зверства и убийства, но "историческите" данни са силно преувеличени, а инициаторът е забулен в мъгла... Хора, разберете, ционистите действат по една и съща добре отработена схема - ние сме жертвите, затова дай да е..м м...та на света както ни е угодно. Ако някой рипне срещу тях, изтъквайки разобличаващи ги факти, изкарват го престъпник срещу човечеството. Толкова е елементарно, че чак не вярвам как някои се хващат на въдицата им... Какво да очакваме от народ, който си има Стена на ПЛАЧА - забележете, не на Гордостта, Хуманността, Смелостта, или Щастието, а на Плача. Плачкат си, вият гръмогласно и постигат целите си - такъв им е генът.
цитирай
8. анонимен - айде пак определения от кокошарника
13.08.2010 12:31
Кви нацистки изродчета,кви мърди,бе човек!?Това е гледна точка на автора,и той има право на нея!Дали ти харесва е друг въпрос!На доводите му са нужни контрадоводи,а не емоционални крясъци!Дееба слугинската логика!
цитирай
9. анонимен - :)
13.08.2010 13:17
Всико си е по Ционисткия план....всичко това е част от манипулацията с която ни карат да ги съжаляваме а всъщност те са служители на сатаната
цитирай
10. анонимен - Ха, ха 'холокост', комедианти. . . ...
13.08.2010 13:28
Ха,ха 'холокост', комедианти...осребриха брутално по начин ,който само тази сбъркна нация може да направи жертвите на народа си в войната.Даже прокараха закон за забрана на отричането на холокоста.
цитирай
11. анонимен - *
13.08.2010 13:31
Поздравявам автора на статията, дори и възприемайки я само и единствено откъм фотошопската й същност!
Какво пък гракнахте всички срещу него?! Той не твърди, че Холокостът е измислица, а че тези документални кадри са нагласени спрямо ситуацията.
цитирай
12. анонимен - А по интересно е как от еврейско н...
13.08.2010 13:38
А по интересно е как от еврейско население на цяла Европа от около 2 000 000 човека и Русия 1 800 000 са дали жертва 6 000 000 човека...май вица за еврейското и арменскто училище е верен
цитирай
13. анонимен - На всички анонимни, които вярват във "холокоста"
13.08.2010 13:55
Уважайми промити мозъци , толкова сте жалки че ми е мъчно да ви чета напатките, срещу този находчив , наблюдателен и разумен човек. За толкова години хора като вас са убивали невинни по убеждение че са "вещици", обрича ли са на глад и мизерия и всичко това , защото вярвате на добре измислен пропаганден апарат , система зашита обаче с бели конци. Колко нисък интелект трябва да има човек за да не подложи под съмнение нещо. Заради хора като вас изчезват животински видове. Заради хора като вас се обезличават нации. Вие сте неграмотни, но най - лошото е че не желаете да се ограмотите. Има документи, факти , автори и доказателства (НЕ ЕВРЕЙСКИ) които ясно доказват инсинуациите около холокоста и всякакви малоумни твърдения по отношение на националсоциализма.
За това вместо да ми сядате да ми ревете на чужди гробища седнете и прочетете как милионите евреи избягали в Щатите си сменят имената с американски , а еврейските им имена са в списъците на мъртвите. Време е да си отворите очите или да замълчите като бити путки , каквито сте.
цитирай
14. анонимен - Сатурн
13.08.2010 14:06
Фалшификациите явно са поръчани на притиснати до стената евреи интгелектуалци, които обаче не са продали съвестта си, а са оставили явна диря за НЕБЕЗмозъчните поколения да разшифроват истината. Поклон пред тези евреи!
цитирай
15. анонимен - болен човек...
13.08.2010 14:14
автора явно е болен....

до оня ден ни обясняваха, че баташкото клане било измислено, сега се оказа измислено и избиването на евреите...


а какво ще правим с парите, които българското фашистко правителство е плащало за убит партизанин или ятак? все пак са си описани в държавния бюджет, по 50 000 лева за убит....

или и това е фалшификация?


болен човек....
цитирай
16. mitternacht - ...
13.08.2010 14:21
На всеки, заинтересувал се по темата е ясно, че има фалшификати изфабрикувани- бол!Не са само снимки, всъщност... кажи-речи всичко е.
Трябва да драснеш за феномена "Дневника на Ане Франк", защото то вече си е дори забавно!

:) Ако някой се чуди какво е станало с прословутите евреи- ако в Европа те са намалели по време на войната с милион (примерно), то в Америка са се увеличили с точно същия брой, по точно същото време :)
цитирай
17. анонимен - читател
13.08.2010 14:24
както е казал Ницше , визирайки хитлер - на този свят само един човек разбра книгите ми , но неправилно . прочети и нещо друго , щото няма по нещастен от човек еднокнижник .
цитирай
18. анонимен - 123
13.08.2010 14:27
Отново болни фантазии на болни хора наричащи себе си националисти(нацисти)
цитирай
19. анонимен - дафне
13.08.2010 14:33
във втората световна война са загина ли милиони руснаци ,немци това не е ли холокост за тези държави защо само евреите ще са били най потърпевши?
цитирай
20. анонимен - Биркенау
13.08.2010 14:33
Германия платила ли е на цигани, поляци, югославяни за техните жертви.За руснаците да не говорим.Пропагандата е най-вече за холокост, другите са игнорирани.Този шум започва да се вдига през шейсетте години и да се извличат репарации.Германците са били много свестни, но победените все са виновни.Хитлер даже не е бил ловец и е мразел избиването на животни.Към хората е бил вероятно озлобен, но чак пък толкова.Художник човек, не е някакъв звяр.
цитирай
21. анонимен - Най - горната снимка, ако двамата са ...
13.08.2010 14:39
Най - горната снимка, ако двамата са мъртви, главите им ще са отпуснати, а то се вижда как целите са се сгърчили от сложното упражнение.
цитирай
22. анонимен - Да, истина е!!!
13.08.2010 15:00
Браво на автора за смелостта да покаже истината. НЕ АВТОРА Е ГЛУПАКА, А ВИЕ КОИТО ВЯРВАТЕ НА ТЕЛЕВИЗИИ, МЕДИИ И НАЙ ВЕЧЕ НА ЕВРЕЙСКИТЕ ИЗМИСЛИЦИ. САМО ЕДИН ВЪПРОС ЩЕ ЗАДАМ: евреите ТВЪРДЯТ, ЧЕ ПРЕЗ холокостта ЗА ИЗБИТИ 6 000 000 еврейчета. НА ДАЛИ СА ПОВЕЧЕ ОТ 1000 УБИТИТЕ НО НЯМА ЗНАЧЕНИЕ. В СЪЩОТО ВРЕМЕ СА ЗАГИНАЛИ ОКОЛО 30 000 000 РУСНАЦИ, 20 000 000 ОТ СЪЮЗНИЦИТЕ, 10 000 000 ПОЛЯЦИ. ТОВА СА ОФИЦИАЛНИТЕ ДАННИ - СПОРЕД МЕН ИСТИНАТА Е ПО ДРУГА НО НЯМА ЗНАЧЕНИЕ СЕГА.
ТАКА АЗ ПИТАМ - С КАКВО СМЪРТА НА 6 -ТО МИЛИОНА УБИТИ ЕВРЕЙ ДА Е ПО ЗНАЧИМА И СПЕЦИАЛНА ОТ СМЪРТА НА НАЙ - МАЛКО 55 -ТО УБИТИ НЕ ЕВРЕЙ НАЙ ВЕЧЕ ХРИСТИЯНИ. 6 000 000 НА 55 000 000, А ДИМАТА ХОЛОКОСТ Е САМО ЗА 6 000 000 ЕВРЕИ. ПРИ ТОВА ПАРИТЕ ЗА ВОЙНАТА СА ИДВАЛИ ОТ ЕВРЕЙСКИТЕ БАНКИ. СПОРЕД МЕН ИМА ХОЛОКОСТ СРЕЩУ НЕ ЕВРЕИТЕ НАЙ ВЕЧЕ СРЕЩУ ХРИСТИЯНИТЕ. НИКОЙ НЕ ДАВА ОТГОВОР НА ТОЗИ ВЪПРОС, ТОЙ ПОКАЗВА КОЙ Е РАСИСТА И КОЙ ТРЯБВА НАИСТИНА ДА ИЗЧЕЗНЕ ОТ ТАЗИ ПЛАНЕТА, И СКОРО ЩЕ СТАНЕ - САМИ ЩЕ СЕ ИЗЯДЪТ ЕВРЕИТЕ ОТ АЛЧНОСТ.
цитирай
23. анонимен - Съгласен с автора ...
13.08.2010 15:06
Авторът не отрича Холокоста, отрича част от доказателствата за него, което от своя страна отрича мащаба на еврейската лъжа! Да, германците са преследвали евреите, така е, убивали са ги, но те са правили същото и с поляците, арменците и какви ли не други етноси. И е факт, че по време на гоненията на евреите в Европа, повече от 80% от тях са емигрирали в Хамерика, а не са били избити и унищожени! И не на последно място спомнете си репликата от филма "Мюнхен" на един евреин като Стивън Спилбърг, но явно по-мислещ евреин /между другото, заради тази реплика филмът е забранен в Израел, имам приятел, който живее там и го е гледал без тази реплика, а аз му дадох варианта от торентите, в който я имаше тази реплика. След време бе изрязана окончателно от филма за съжаление .../ - Джефри Ръш казваше на Ерик Бана - Вие, евреите, от този Холокост спечелихте много повече, отколкото загубихте ... Помислете над това, уважаеми плюещи по автора, но мислете, а не пишете глупости ...
цитирай
24. анонимен - holokost predi i holokost sega
13.08.2010 15:17
4e sa izbiti dosta evrei tova e fakt no celta kakva e bila da se jertva niakakva 4ast ot i bogoizbraniat narod i to po donosi ot tehnite milioneri /apro po niakoi da ima svedenia za ubit milioner ili banker / v zaqmiana na tova da predizvikat sajalenieto na narodite i da gi varnat v obetovanite zemi PALESTINA . tova si zaslujava zagubite. ami sega evreite kakvo praviat holokost nov nad nepotrebnite gadni palestinci mrasni teroristi koito ne mogat da razberat 4e te sa BOGOIZBRANITE i nikoi drug BOG gi pazi
цитирай
25. анонимен - Много си зле!
13.08.2010 15:18
Виж,
освен ако не си седмокласник, друго обяснение нямам.
Доводите ти са толкова силни, колкото детското:
- Защо го направи+ - Защото така!
Не стига, че се опитваш да покажеш, че са фалшифицирани снимките, а използваш фалшифицирани снимки за доказателството си!
цитирай
26. анонимен - Богати евреи
13.08.2010 15:21
Не може да се отрече факта,че много евреи са избити в герм.концлагери.Има достатъчно документи от националсоц. лидери,които са регламентирали този процес.Но колко богати евреи са сред избитите? Нито един,просто са си платили и са напуснали Германия. А защо не са платили и за своите бедни сънародници? А колко капитали на еврейски финансисти са инвестирани в икономиката на Германия през 30-те години на 20 век? Защо никой не повдига въпрос за вината и бих казал съучастието на тези хора в тези събития?
цитирай
27. анонимен - Холокост е измама
13.08.2010 15:24
Напълно съм съгласен с създателя на блога!. Има много и безпорни доказателства че холокост е най голямата измама. И как са убивали евреи със газ за обезпаразитяване (Циклон-б). И как в началото според изследване на БЧК избитите били 200 хил. , после цифрата им се видяла малка и ги направили 2 млн, и накрая станаха 6 млн. А по всички данни евреите по време и след войната са се увеличили.
цитирай
28. анонимен - Хо хо хо
13.08.2010 15:24
до 15:
какви "напатки", бе, човек? Може би "наюрдечки" ? Докъде стигнахме очевидни полу-олигофрени да бъдат назидателни. Quo vadis, уважаЙми....
цитирай
29. анонимен - МОЯТА ИСТИНА
13.08.2010 15:30
ЗНАЧЕНИЕТО НА ДУМАТА ХОЛОКОС :
Холокост - Холокост (от гръцкото ὁλόκαυστον — ὁλόν „напълно“ и καυστον „изгаряне“) е термин, употребяван за описване на геноцида над приблизително шест милиона европейски евреи по времето на Втората световна война, като елемент от програма за целенасочено унищожаване, планирана и изпълнена от Нацистка Германия.
Е КАЖЕТЕ МИ СЕГА НАПЪЛНО ЛИ Е ИЗГОРЕН ЦЕЛИЯ ЕВРЕЙСКИ НАРОД.
СЪГЛАСЕН СЪМ С № 25 ТЕ СПЕЧЕЛИХА ОТ ПРЕУВЕЛИЧЕНИЕТО НА ХОЛОКОСТА
ПРЕДИ ВТОРАТА СВЕТОВНА ЦЕЛИЯ СВЯТ Е ПРОТИВ ЕВРЕЙСКАТА ОБЩОСТ.
СЛЕД КАТО СЕ ПРЕКСПОНИРА И СИЛНО ПРЕУВЕЛИЧАВА ТЕМАТА С ХОЛОКОСТА -- ПОРОВИНАТА СВЯТ ВЕЧЕ Е НА ТЯХНА СТРАНА, ТОВА Е ВИДНО И ОТ КОМЕНТАРИТЕ ТУК. ТЕ /ЕВРЕЙТЕ/ ИЗПОЛЗВАТ ГЮБЕЛСОВАТА ТЕОРИЯ ЕДНА ЛЪЖА ПОВТОРЕНА 100 НЕМИНУЕМО ЩЕ СЕ ПРИЕМЕ ВЕЧЕ КАТО ПЪЛНА ИСТИНА.
И НЕ МИСЛЕТЕ ЧЕ ОТРИЧАМ ГОНЕНИЯТА НАД ЕВРЕЙТЕ. НО НАЦИСТИТЕ СА ГОНЕЛБИ ВСИЧКИ НЕАРИЙСКИ НАРОДИ. А ЕВРЕЙТЕ СЕ ВЪЗПОЛЗВАТ ОТ ТОВА ГОНЕНИЕ. ТОВА Е ТОЛКОВА ПРОСТО ЧЕ ЧАК ЩЕ ТИ ИЗВАДИ ОЧИТЕ.
цитирай
30. rustam - Без да се занимавам с всичките изписани глупости тук
13.08.2010 15:32
ще ти кажа
1. Кой убиец би се хилил така? Садистът. На когото да мъчи доставя удоволствие
2. Текстът е за Холоукост - а слагаш снимки на пленени червеноармейци. Които не са евреи
3. На снимката дето нямало свастика, а червена звезда. Това е видимо разрушена сграда. Така че 0 това е нацистки концлагер в съвестка сграда на окупирана територия.

4. Ти със сигурност си морален дегенерат.
цитирай
31. watchtowerman - Ако Холокостът е измислица,
13.08.2010 16:19
то тогава авторът трябва да обяви за измислица и спасяването на българските еврей, което, както знаем от НАШАТА, а не на други националности, история, се е случило на два пъти - на 9 март, и на 25 май 1943. Въпреки изричното настояване на хитлерова Германия българското правителство да депортира 48 000 български еврей, това не се е случило.
НАШАТА история говори за коренно различни фактология - Холокостът е бил факт! За цялата политическа администрация в света, в Европа , в България -
http://watchtowerman.blog.bg/politika/2010/03/09/car-boris-iii-nizvergnatiia-spasitel-na-bylgarskite-evrei.507780
цитирай
32. анонимен - Въпрос
13.08.2010 16:23
За Хитлер се твърди, че е луд. Това твърдение контрастира с добрите му дипломатически и стратегически ходове. Военните и дипломатически операции са извършвани след негов анализ и евентуално одобрение на предложените действия. Няма сведения, че която и да било личност го е подчинила на волята си - при вземането на решения. Е, тогава как може да се твърди, че е луд или поне неадекватен? В края на войната придобива начални симптоми на паркинсън, но това е заболяване на което са необходими няколко години за да нанесе необратими увреди на централната нервна система! След това изложение остава да се зададе въпроса - на какво се дължи лошото му отношение към еврейте, с които дори не се води война? На този въпрос всеки си има собствен отговор! Моят отговор е че твърденията за 6 млн. еврей - жертви на холокоста са сериозно преувеличени. Добявам и факта, че да се открият надеждни източници на информация е невъзможно. Затова считам, че НЕ е НЕвъзможно фотографиите да са манипулирани. Мир на душите на всички загинали във войната!
цитирай
33. анонимен - Самарджич
13.08.2010 16:27
Леле колко народ е наясно с вкуса на чифутския задник отвътре! На всеки е ясно, че холокостът е измислица, а на тези, които са я съчинили им пожелавам, първо измислицата да се рализира наистина, а после да се правят на жертви. Така ще им е по-лесно да си играят театъра.
цитирай
34. pitashtia - Каква е истината не казваш
13.08.2010 16:47
И така да речем , че има фалшиви снимки и някой е надул цифрата на изпепелените в пещите евреи. Без да съм спец в Холокоста съм чувал за шест милиона. Ти колко твърдиш че е допустимо да са жертвите, та да не може да се говори за холокоста.И ако няма евреи, казваш, че светът ще цъфне и вържи.
Ами той е лудница с тях или без тях. Това , че едно племе историята го е била по дебелите тикви, а то решило , че господ го обича и оцеляло някак ти се зловиди или какво? Върви да се прегледаш на психиатър. Пък и ако не знаеш половината евреи са ни рода по хазарско българска линия та затова са толкова умни.
цитирай
35. highvoltage - Анонимните примати нападащи „а...
13.08.2010 16:55
Анонимните примати нападащи „автора”, който в случая е просто доставчика на този материал нека обърнат внимание, че най – сериозните научни канали, като Viasat, Discovery /последните по-предпазливо/ започват да казват истината за Холокост.
Това е - жертвите на Холокост са реалност, но са преувеличени.
Фалшифицирането на снимки с историческо значение не е нещо ново дори има едно френско издание посветено на тази тема. Но просто всеки се концентрира върху фалшовете, които го интересуват, ето тук ментета на тоталитарните режими: http://totalitarianimages.blogspot.com/2009/06/falsification-of-official-photographs.html
Така че, да поставяте ? дали има фалшифицирани снимки от онова време при все, че они нямали фотошоп е детинско.
цитирай
36. watchtowerman - Авторът просто
13.08.2010 17:21
копи-пейства дисертационната работа на Махмуд Абас, някогашен касиер на ООП, и днешен лидер на ООП. Този касиер, известен и като Абу Мазен, осигурява средставата за терористичната атака срещу олимпийския отбор на Израел, по време на Олимпийските игри от 1972 в Мюнхен, следствие от който са убити 9 израелски спортисти.
Изглежда като награда, десет години по-късно - през 1982г., Московският ориенталскит институт присъжда докторска степен на Абас за дисертацията, с която и в която се отрича Холокоста.
Пропускът в дисертацията на Абас е, че не е съобразил да опровергае спасяването на датските и българските еврей. Защото неопровержимото съществувание на тези два исторически факта, говори, че Холокостът с еврейте е бил факт, защо иначе датското и българското правителства ще си създават главоболия и проблеми с Хитлер и Германия, че да не изпратят еврейте от свойте страни на почивка в някои от лагерите, там ще заякнат като се потрудят, пък и ще поспортуват. В това отношение Абас и копи-пейстовете на автора ще се окажат верни - животат в лагерите толкова се харесал на еврейте, че малцина поискали да се върнат по родните си страни. Милиони останали в лагерите...Завинаги!
цитирай
37. andrei - Авторът е прав в твърдението си за фалшифицирани снимки.Този приъом са го използвали
13.08.2010 18:36
и евреите и руснаците и германците и американците и кой ли не още.Целта е била винаги една и съща.Всеки нормален човек би възроптал срещу насилието върху маси от човешки същества,а и не би било възможно да се очаква друга реакция,когато това се случва на практика с безпомощни хора-без значение от каква националност са!Работата се състои в това,че тези,които финансираха руската революция и двете световни войни,са крупни еврейски банкови и индустриални корпорации.До ден днешен,не съм чул някой да ги е заклеймил или потърсил отговорност от тях?За лъжите на евреите съм писал по друг повод.Една от тях е на повече 2000години.Надали има нормално мислещ човек,който би повярвал,че е възможно 40000 евреи да избягат от египетско робство,при положение че Египет по това време е бил най-мощната във всяко отношение държава и са нямали практика да използват робски труд!Истината е,че са били изгонени от египетската държава,поради факта,че са направили опит да узорпират власта на фараона,жреците и държавната администрация.Присъствието на евреи в Египет се е дължало на това,че при една от неуспешните им войни със съседни народи,Египет ги е приютил,за да ги предпази от изтребление!За благодарност посягат на върховната власт!От тогава е и известната приказка за това,какво означава еврейска благодарност!По същият начин постъпват евреите и с филистимляните,които са ги приютили,като отварят вратите за враговете на филистимляните и както всеки знае,държавата им престава да съществува след този акт на "благодарност".В по-ново време същите приъоми прилагат и в Испания,след което са изгонени и преследвани.За благодарност по еврейски си спомнете до каква мизерия и нищета докарват руският и германският народи,с хищната експлоатация на труд и ресурси,със банковите си и промишлени корпорации!?Когато се обсъждат подобни въпроси,няма място за излишни емоции,защото,когато има манипулация на факти-точно това е целта,да се отклони вниманието в погрешна посока.
цитирай
38. mglishev - "Неуспоримо"...
13.08.2010 18:42
Само като съдя по правописа ти, мога да схвана колко ти е багажът. Да не говорим, че част от "снимките", които уж божем изобличаваш, са илюстрации, други пък са пропагандни съюзнически колажи, а трета част са неумело скалъпени неонацистки "компромати" за фалшификация.

Типичното скинарче.
цитирай
39. andrei - Продължение...
13.08.2010 18:44
Днес най-голямото достижение на еврейският народ-да имат собствена държава се оказва,че е и най-големият им недостатък и бележи край на кукувичата им политика,ако все още не са си взели поука от стореното,ги очаква незавидно бъдеще!
цитирай
40. mitternacht - ...
13.08.2010 20:15
Реално е така.Никой няма да позволи на германците да мислят трезво... пък и им се втълпява от малки за прословутия "Холокост", досущ като на американците.Чудно как не е и при нас тая промивка в училище, а само чрез медии.

А и мисля, че 8 положителни гласа и един негативен говорят достатъчно за мнението на хората.Който се интересува по въпроса- знае истината.Който не се интересува- да продължава да гледа документални или игрални филми правени от хора с очудващо еврейски фамилии. Споровете са си безсмислени :)
цитирай
41. анонимен - хайде стопирайте се малко де
13.08.2010 22:30
Абе тия снимки ако са фалшиви. Концлагерите си стоят. И всичко си е по местата. Косичките и обувчиците на убитите деца са си там. И ветераните са още живи
Аз лично бях в Терезин. Там и кино имат вътре в концлагера
цитирай
42. semtomovi - (
13.08.2010 22:31
Mnogo e morbidno chovek da uzeli koj trebe da se sgarchi i koj da se otpusne
цитирай
43. podvodni - Поздрави за автора
13.08.2010 23:58
Случайно да знаете истинското име на Хитлер? Мисля че беше Шикългрубер. И защо ли ми звучи еврейско? Ами имената - Гьобелс, Айхман, Рибентроп и др? Защо ли и те някак си странно са еврейски?
Във вермахта на служба, забележете, ДОБРОВОЛНО са постъпили над 130 000 ...... еврей. Близо 40% от щабните длъжности са били заети от евреи!!! По време на бомбандировките на съюзническата авиация над Германия са загинали над 20 000 еврей. В един от коментарите се казва, че евреите в Европа (без тези в Русия) са били 2 000 000 души. В друг коментар се споменава за напуснали по посока САЩ 80% от евреите. Илиза че са останали около 400 000 в Европа. Като прибавим 130 000 служещи във Вермахта плюс техните семейства, горе - долу ще се доближим до цифрата 2 000 000 еврей. Има още нещо. Голяма част са заминали за Палестина ( тогава под Англииско управление). В тях не малка част са руски евреи (и в момента има парламентарно представена партия на руските еврей в Кнесета (Израелското Н.С.)). Сметките нещо се усложняват, защото излиза, че в Европа и Русия са останали някъде къде 1 000 000 пряко сили 1 400 000 еврей. Та, в задачата се търсят останалите 4 600 000 евреи. О къде са дошли? Никой не казва, защото никой не знае.
За такива расъждения и въпроси в някои страни от "цивилизована" Европа хвърлят хуманно в затвора.
Има и още някои странности от ВСВ. В Австрия СС "арестува" един Ротшилд. Странен е този арест. Забележете , Ротшилд ТРЪГВА (не е отведен) със СС чак след като се е НАОБЯДВАЛ !?!?!? Доставката на тулуол (бензинова добавка за повишаване характеристиките на горивото) се доставя през цялата война от фирми на Рокфелер - евреин!?!? Представител на АИГ- Фарбен за САЩ е Прескът Буш - евреин!?!? На главното командване на Вермахта е било забранено разработването на план за нападение и превземане на Швейцария!?!?

А за токова нещо, сигурно ще върнат и смъртното накаание.

И защо ли имам чувството, че анонимните критикари на автора и статията са бесни ционисти?
цитирай
44. pulsar - Малко в страни от темата, но...
13.08.2010 23:59
Колко евреи са умрели по време на атентатите от 9/11?
Само за това число се замислете и после си припомнете
числото 2-3000 човека, които изчезнаха изпод руините...

Та пак ще си задам въпроса:

Колко евреи са умрели по време на атентатите от 9/11? И защо
Двете кули, пълни с еврейски фирмени офиси, в точно този ден са нямали
нито един от техните работници на работа?

Малко мислене трябва, много малко...
цитирай
45. genadi2000 - Фалшиви са и още как!
14.08.2010 00:31
анонимен написа:
Абе тия снимки ако са фалшиви. Концлагерите си стоят. И всичко си е по местата. Косичките и обувчиците на убитите деца са си там. И ветераните са още живи
Аз лично бях в Терезин. Там и кино имат вътре в концлагера

Преди време, по време на на поредната годишнина от "освобождаването" на Аушвиц, нашите некадърни "журналисти" от новините на БНТ се изтърваха, че крематориумите били взривени от нацистите /преди идването на червената армия/, за да прикрият престъпленията си. Дотук добре. Но следва интересната част. "Благородните Освободители" дотолкова били обхванати от "Революционна ярост", че незабавно започнали да "възстановяват", крематориумите, като паметник на "Нацистките зверства". Представяте ли си! Войната тече, няма достатъчно човешки и материални ресурси, войниците гинат с хиляди от вражески куршуми, липса на добро лечение на ранените, болести и недояждане, не достигат боеприпаси, бинтове, пирони, униформи, самолети, резервни части, консерви, ботуши, хляб, ръкавици и всичко за което може да се сетите, но видите ли , мъдрото съветско ръководство вече е знаело, че в Аушвиц ще има музей, и всичките му салтанати- газови камери, крематориуми и т.н., били подсигурени, още докато са се водили финалните битки на войната!
цитирай
46. genadi2000 - Всеки национализъм е опасен, ама еврейският си е хубав, "прогресивен"
14.08.2010 00:35
Ако отначало сопата-Освиенцим се стоварваше върху германците‚ то сега тя все по-често попада върху европейски и неевропейски народи. Типичната аргументация изглежда така:

– Светът гледал с бездействие‚ когато Хитлер избивал евреите. Нито Западът‚ нито Съветският съюз‚ нито Международният Червен Кръст (IKRK), нито Ватиканът‚ въпреки‚ че знаеха какво се случва с евреите – никой от тях не заклейми позорното убийство на този народ‚ никой не се опита го спаси. Следователно за Холокауста е виновен целият свят.

– Затова‚ че тогава са приели без каквато и да е съпротива унищожаването на евреите‚ германците са длъжни да изкупят своята вина и трябва да приемат без възражение всички желаещи да имигрират в Германия от други области на земното кълбо‚ и особено евреите. А ако им бъде отказано да имигрират‚ то би означавало‚ че в Германия отново «надига глава» нацизма! От друга страна това осигурява средства за постигането на целта.

– Всеки национализъм‚ освен еврейския‚ е особено опасен‚ защото той лесно води до расизъм и следователно крие в себе си опасността от нов Холокауст. Националист е всеки‚ който се противопоставя на масовото преселване на мюсюлмани и цветнокожи народи в Европа и Северна Америка.

Така‚ на практика‚ «Холокаустът» води дотам‚ че белите християнски нации повече нямат никакво право да запазят своето самоопределение. Техен морален дълг е да се смесят с останалите и без възражение да се оставят да бъдат прогонени и отстранени.



Какво? Не сте ли съгласни? Вие възразявате? Тогава не сте ли нацист?

цитирай
47. genadi2000 - Основаването на държавата Израел и «Холокаустът»
14.08.2010 00:38
Основаването на държавата Израел и лишаване на палестинците от граждански права



Ако не беше «Холокаустът» светът никога не би се съгласил с основаването на държавата Израел, защото по това време беше започнал процеса на деколонизация. Англичаните взеха решение да предоставят независимост на Индия; десетки азиатски и африкански територии се стремяха да отхвърлят господството на белите колонизатори. На фона на този процес за освобождаването на колониите‚ колонизирането на Палестина от евреите‚ въпреки‚ че ставаше с благословията на Запада и на СССР‚ изглеждаше действително анахронизъм par excellence. При това колонизацията се провеждаше с използуването на извънредно насилие; много арабски села бяха изравнявани със земята и голяма част от палестинците‚ прогонени от родината им. Израел окупира през 1967 г. допълнителни арабски територии‚ чието население и до днес е подхвърлено на най-различни репресии: депортации‚ арести – през 1992 г. 15 хиляди палестинци седяха зад решетките по политически причини(1); разпити; специални команди от убийци ликвидират представители на опозицията‚ организират взривяването на къщи‚ експроприации‚ безкрайни хитроумни шикалкавения(2). И всичко това – пред очите на световната общественост‚ която ако и да не изразява одобрение‚ търпи. В края на краищата еврейският народ понесъл Холокауста‚ се нуждае от родина‚ където може да се спаси от нов геноцид! А и какво са страданията на палестинците в сравнение с понесеното от евреите при Хитлер!

Без масивна външна помощ държавата Израел е нежизнеспособна. Главните източници за нейното финансиране са: официалната помощ от САЩ‚ поддръжката от страна на международното еврейство и германските «компенсации». До 1992 г. ГФР беше изплатила на Израел (а също и на еврейски организации), съгласно официалната статистика, 85,45 милиарда DM(3), истинската цифра обаче е много по-висока. Към това трябва да се прибавят множество германски доставки на различни стоки. Дългогодишният председател на Световния еврейски конгрес Наум Голдман пише в книгата «Еврейският парадокс»(4): «Без германските компенсации‚ изплатени през първите 10 години след основаването на Израел‚ държавата не би могла да развие и половината от съществуващата инфраструктура: целият железопътен парк‚ всички кораби‚ всички електростанции‚ а също и голяма част от промишлеността – са германски.»

цитирай
48. genadi2000 - Имунитет на евреите срещу критика
14.08.2010 00:40
Имунитет на евреите срещу критика


До 1945 г. беше разрешено да се критикуват евреите‚ сега повече това не се допуска. Каквото и да е‚ даже и най-предпазливата критика срещу еврейството и ционизма – например за извънредно голямото влияние върху Новия Световен Ред (НСР) или нахалното поведение на Централния съвет на евреите в Германия – веднага бива неутрализирана с помощта на тоягата-Освиенцим по следния начин: който критикува евреите е антисемит; Хитлер беше също антисемит; както знаем той изби 6 милиона евреи; следователно всеки критикуващ евреите се стреми към нов Холокауст.

Колкото и да е примитивна‚ тази аргументация и до ден днешен е извънредно действена.

цитирай
49. genadi2000 - А как го правят американците?
14.08.2010 01:03
Роберт Форисон бе първият изследовател, който дойде до убеждението, че работата върху уж съществувалите екзекуционни камери трябва да започне с изследване на американските газови камери.
Първата екзекуция на убиец чрез отровен газ се състоя през 1924г. в Невада. Впоследствие други американски щати възприемат този метод за екзекуция, защото той бил уж най-хуманния. Като средство за умъртвяване служи газът циановодород. Екзекуцията с газ е един твърде комплициран процес. Подготовката за екзекуция, самата тя, както и почистването на камерата на смъртта след нейната употреба, траят много часове. Например в затвора в Балтимор - щата Мериленд, целият „ритуал” обхваща ни повече, ни по-малко 47 етапа, някои от които са твърде сложни. Газовата камера трябва да е абсолютно херметично затворена, иначе екзекуцията ще бъде игра със смъртта за персонала на затвора и свидетелите.
Осъденият на смърт бива привързан здраво на един стол. След това оставят зърна цианид да паднат в съд с разредена сярна киселина. Те се разтварят в нея и смъртоносният газ бива освободен. Вдишвайки го, след около 45 секунди осъденият загубва съзнание; смъртта
настъпва три минути по-късно. Газът бива неутрализиран в един очистителен филтър и отведен през комина. В продължение на 20 минути камерата трябва да бъде грижливо вентилирана, преди един лекар и двама помощници в защитни костюми, предпазни ръкавици и
газови маски да могат да влязат вътре, за да изнесат трупа. Тъй като не е изключено, че от някъде може да изтече газ, за стоящите отвън постоянно стои готов апарат за първа помощ.
Не е чудно, че все повече американски щати се отказват от този абсурдно скъп, сложен и опасен начин за екзекуция и го заместват с друг - смъртоносна инжекция.
цитирай
50. genadi2000 - Природните закони не са ли били в сила между 1941 и 1944 година?
14.08.2010 01:07
Природните закони не са ли били в сила между 1941 и 1944 година?
В главния лагер Освиенцим посетителят ще намери един запазен, намиращ с уж в оригинално състояние крематориум, заедно с „газова камера”, а в Биркенау - развалините на четири в различна степен разрушени крематориуми. Криматориумът на главния лагер бива наричан К-1, четирите крематориума от Биркенау - К-II до К-V. От последните най-добре е запазен К-II. Пред тази руина на една табела е описано как са извършвани масовите убийства - до 2000 души били наблъскани в „газовата камера” и умъртвяване чрез хвърлян вътре Циклон-Б; след това труповете били прехвърляни в намиращия се над „газовата камера” крематориум и изгаряни.
Ако природните закони са били в сила също и по време на Втората световна война, а не отменени с цел извършването на Холокауста, то това описание, точно както и показанията на тройката главни свидетели - Хес, Мюлер и Врба, са низ от нелепости. Следват най-абсурдните безмислици.
Абсурдност номер едно - никой нормален архитект не би построил крематориум, както и газова камера, в същата постройка, в която посредством експлозивен газ се извършва масово убийство. Наистина, експлозивността на Циклон-Б не е особено висока, но само заради латентната опасност от експлозия, която дори би произлязла от обгазените с Циклон-Б трупове, е свидетелство за самоубийствена лудост, още повече, че за да бъдат убити около 2000 души за три минути (Хес) е необходимо използването на огромно количество газ. Крематориумът К-1 не се намира върху „газовата камера”, а непосредствено до нея. Постройката първо би хвръкнала във въздуха, изтребвайки целия лагер, включително всички от 55.
Абсурд номер две - Както вече бе споменато, за да може Циклон-Б да се изпари за половин час, камерите за въшки трябва да бъдат затоплени (най-малко) до 25 градуса С.Такава нагревателна система в „газовите камери” не съществува. През зимата това подгряване би трябвало да продължи с часове, докато голямата част от газа бъде
освободена. Освен това в тази натъпкана до пръсване камера (2000 души в едно пространство от 210 кв. м) газът въобще нямаше да се разпространи.
Абсурд номер три - Вратите на повечето „газови камери” се отварят навътре. Следователно специалният взвод въобще не би могъл да влезе в помещенията, претъпкани до последния квадратен сантиметър от трупове. Тия нацисти на какви некадърни и глупави архитекти са възложили строежа на своите съоръжения за унищожение!
Абсурд номер четири - В известен смисъл абсолютната невъзможност - невъзможност на невъзможностите.
Съгласно Хес, специалният взвод влиза в камерите половин час, според Мюлер дори само няколко минути след масовото убийство, нахвърляйки се на труповете, за да им вземат пръстените (Хес), за да им събличат дрехите (Мюлер) и отрежат косите (Врба). Това би било самоубийствена акция от най-чиста проба. Нито един член на този специален взвод не би преживял такава харакири-операция (да си припомним само, че американските газови камери след екзикуцията на един единствен затворник трябва грижливо да бъдат вентилирани, преди лекарят, носещ защитен костюм и газова маска, влезе в нея). „Газовите камери” в Освиенцим разполагат само с една примитивна вентилационна система, така че газовите маски не биха били достатъчни за хората от специалния взвод, още повече, че отровата по труповете на убитите, върху които специалният взвод започва да работи, действа също така смъртоносно, тъй като тя именно прониква и през кожата. При това, специалната команда не е носила противогазови маски; според Хес, те пушели, докато извършвали своето отвратително занимание.
Те пушели! В средата на експлозивен газ! Абсурд номер пет - От „газовите камери” до крематориума, както се вижда на запазените строителни планове не е водел никакъв друг път освен един асансьор с
размери 2, 10 на 1, 35 м, който, заедно с обслужващите го, може да транспортира едва четири трупа. При транспортирането на мъртвите в крематориума трябвало да се бърза, защото следващите обречени на смърт чакали вече пред душа (в началото на лятото на 1944 г. били
„обгазявани 12 000, според други „историци” - до 24 000 души дневно). Нещастниците не са и забелязали, че душа не е истински, защото им давали в ръцете сапун (според други „очевидци” имитация на сапун) и хавлиена кърпа (или е било имитация на пешкир?). Докато те търпеливо чакали, момчето от асансьора непрекъснато сновяло 500 пъти насам и натам между газовата камера и крематориума, работейки неуморно върху обгазените с Циклон трупове в пълното с отровен газ пространство и то без опасност за своето здраве!
Абсурд номер шест - Крематориум-П и Крематориум- Ш са имали по 15 пещи, останалите по-малко. Кремирането на един труп трае, също както и в повечето използвани днес крематориуми, около час и половина. През 1944 г. кремирането сигурно не е протичало по-бързо.
Ако за шест часа в 15-те пещи са били изгорени 60 трупа, то още 1 940 убити лежали в помещението с „душовете” и следващите 2 000 обречени на смърт отдавна чакали нетърпеливо да им се разреши да влязат вътре!
За крематориумите - В стандартния труд на Раул Хилберг „Унищожаването на европейските евреи” намираме точни сведения относно продължителността на работа за всеки от четирите крематориуми от Биркенау. Като оставим настрана най-модерните днес използвани крематориуми, работещи 24 часа и които могат да изгорят по един труп на час, според мнението на специалисти по кремация използваните тогава трупове са могли да кремират не повече от 5 трупа на ден. Обаче съгласно нашите „историци”, в Биркенау са били убити около един милион души (преди се говореше за три до четири ми-
лиона).
цитирай
51. genadi2000 - бракуван руски танк убива 800 000 евреи! Брей, че той Т-34 бил по страшен и от атомна бомба!
14.08.2010 01:13
През 1974г. Симон Визентал установи, че щатският гражданин от полски произход Франк Валус по време на войната, като слуга на германските палачи, е извършил крещящи до небето позорни престъпления към евреите. Така Валус бе изправен пред съда. Не по-малко от единадесет еврейски свидетели твърдяха под клетва, че Валус по зверски начин убил една старица, една млада жена, няколко деца, както и един инвалид. Валус, пенсиониран фабричен работник, направи 60 000 долара дългове, за да финансира своята защита. Накрая му се отдаде да получи документи от Германия, доказващи, че по време на цялата война въобще не е бил в Полша, а в едно селско имение в Бавария, където за него си спомняха под името „Франил”. Така обвинението се срина. Благодарение на Визентал, Валус бе финансово разорен, остана обаче на свобода.
Властите на САЩ, нарушавайки почти всички държавно-правни норми (работейки съвместно с КГБ, чрез посредничеството на Арманд Хамър), предадоха американския гражданин от украински произход Иван Демянюк на Израел, където той бе изправен пред съда като „звярът от Треблинка”. Множество дами и господа, положили клетва като свидетели, описваха как „Иван Грозни” е безчинствал в Треблинка.Той собственоръчно убил с отработените газове на бракуван руски танк 800 000 евреи. Той бил рязал ушите на евреите и в газовата камера им ги давал обратно. Със своя щик той рязал парчета месо от тялото им. Той разпарял корема на бременни със сабята си. С меча той отсичал гърдите на еврейки по пътя за газовата камера, разстрелвал, уби вал, пробождал, удушавал и биел с камшик евреите до смърт или ги оставял бавно да умрат от глад. Така Демянюк бе осъден на смърт.
Междувременно израелските съдебни власти признаха, че украинецът, вероятно, въобще не е бил в Треблинка. Сега те обмислят как да го обвинят в масови убийства в лагера Собибор (единственото доказателство е един фалшифициран от КГБ служебен документ от Собибор.
Както показа направеният в САЩ анализ, хартията на документа съдържа като съставна част един фотохимикал, използуван едва от 60-те години насам). Проблемът е в това, че Демянюк бе идентифициран като „звяра от Треблинка” от кохорти, заклели се свидетели, и така
неговият случай убедително показва колко може да се вярва на свидетелски показания при такива процеси. (От 1986 до септември 1993г. Демянюк прекара в затвора, където беше осъден и на смърт. Пуснат на свобода поради недоказаност на неговата идентичност той се завърна в САЩ).
цитирай
52. genadi2000 - Какво още ни разказват „преживелите Холокауста”?
14.08.2010 01:18
Какво още ни разказват „преживелите Холокауста”?
В „Историята на Ева” Ева Шлос, доведената дъщеря на Ото Франк, разказва как нейната майка се спасила като по чудо от Провидението. Откъсът завършва със следните думи - „През тази нощ часове наред пещите в крематориума горяха и пламъци с оранжев цвят излизаха през комина в черното нощно небе”, (стр.113)
Подобни пасажи се срещат в безбройни „разкази на преживяли”; високо излитащите пламъци от комина на крематомиума принадлежат просто към Холокауста.
Дали най-после ще се намери някой, който да обясни веднъж за винаги на преживелите геноцида, че при никакъв крематориум никакви пламъци не излитат от комина!
Една особено гадна легенда, появяваща се при много такива разкази, е тази за изтичащата при изгарянето на трупове и допълнително използвана като гориво човешка мазнина. Филип Мюлер пише в „Специална обработка” - „Заедно с неговия помагач Екхард, инженерът по убийствата слезе в една от ямите и маркира на дъното, в
средата, по дължина на ямата, една широка 25 до 30 см ивица. Тук, чрез изкопаване на земята от средата към двете страни, трябваше да се образува леко наклонен канал, за да може мазнината от горящите в ямата трупове да се оттича в два събирателни резервоара”.
Да попитаме един специалист по кремация той какво мисли за това! Тази неописуема приказка за ужасите намери място в една „сериозна” книга като тази на Хилберг (стр.1046). Такива примери дават ясно да се разбере как се фабрикуват тези „съобщения на преживяли”. Някой си „преживял геноцида” си смуче такива глупости от пръстите и всички други „преживели” повтарят глупостта му.
Естествено, книгата на Ева Шлос или един Филип Мюлер може да съдържа истина. Ако такива автори разказват за суровите условия на работа, ужасните хигиенни условия, глад, от време на време малтретиране или екзекуции, то това може да е напълно вярно. Във всеки случай, всички пасажи за газови камери и целенасочени акции на унищожение са измислени.
Сега следват няколко откъси от „фактически съобщения” върху геноцида на евреите.
Ели Визел върху (измисленото от съветската пропаганда) избиване при Бабий Яр край Киев - „По-късно научих от един свидетел, че земята месеци наред се тресяла и от време на време гейзери от кръв
бликали то нея”.
За масовите убийства в Освиенцим съобщава Кити Харт в „Но аз живея” - „Бях свидетел на едно убийство, но не убийството на един човек, а на стотици хора, невинни хора, които, най-често неподозиращи, бяха въвеждани в една голяма зала. Това беше гледка, която не може да се забрави. Отвън, на по-ниската постройка имаше стълба, достигаща до малък отвор. Едно лице с униформа на SS се покачи бързо. Горе той си постави газова маска и ръкавици, отвори с дясната ръка отвора, измъкна една торба от джоба си, припряно изсипа вътре нейното съдържание - един бял прах, след това бързо затвори отвора. Като мълния той бе отново долу, хвърли стълбата на поляната и побягна от там, сякаш бе преследван от зли духове. В същия момент се чу ужасяващ рев, отчаяните виковена задушаващите се хора... След около пет до осем минути всички бяха мъртви”.
Белият прах, напълно непозната в химията, изглежда междувременно да се е свършил в Освиенцим, поради което командата на SS се принуждава да премине към други методи. Тези описва hосподин Евгени Аронеану в своето „фактическо свидетелство” - „800 до 900 метра от мястото, на което се намираха пещите, затворниците се качваха на малки вагонетки, циркулиращи по релси. В Освиенцим те са с различни размери и могат да побират от 10 до 15 души. Щом бъде
натоварена, вагонетката бива задвижена по наклонена равнина надолу по един коридор. Накрая на тоя коридор се намираше стена и зад нея отвора на пещта. Щом като вагонът се удари в стената, тя се отваря автоматично. Вагонът се обръща, изхвърляйки своя товар от живи хора в пещта”.
Обратно на това „сведение на преживяното” е онова на Цофиа Коссак - „От дъното на преизподнята, Господи”, в което пак се описват газови камери. Според нея, Циклонът не бива хвърлян вътре, а се изкачва нагоре през отвори на пода - „Един пронизителен звън и през отвори на пода газът започна веднага да се издига нагоре. От един балкон, откъдето можеше да се наблюдава вратата, хората от SS гледаха с любопитство агонията, ужаса, гърчовете на обречените на смърт. За тия садисти това бе спектакъл, на който те никога не се насищаха... Агонията траеше от десет до петнадесет минути... Силни вентилатори прогонваха газа. След това се появяваха хората от специалния взвод, с газови маски и отваряха вратата срещу входа, където се намираше рампа с малка вагонетка. Екипът натовари доста бързо труповете на вагонетката. Други чакаха. Често се случваше мъртвите отново да се съживяват. При тази доза газът само упояваше, но не убиваше. Понякога жертвите върху вагонетката идваха на себе
си... Те профучаваха надолу по рампата, разтоварвайки своя товар направо в пещта”.
И извън газовите камери на Освиенцим също стават странни неща - „От време на време в крематориума идваха лекари от SS, най-често хауптщурмфюрер (капитан от SS) Китт и оберщурмфюрер (старши лейтенант от SS) Вебер. В та- кива дни ставаше като в кланица. Преди екзекуцията двамата лекари като търговци на добитък опипваха бедрата и прасците на още живите мъже и жени, за да из берат „най-добрите парчета”. След разстрела жертвите биваха поставяни на масата. Тогава лекарите изрязваха парчета от още топлото месо от бедрата и прасците и ги хвърляха в стоящите за това съдове. Мускулите на току-що разстреляните още се движеха и конвулсирайки, разтърсваха кофите, привеждайки ги в ритмични движения”.
Янкел Бирник - „преживял геноцида над евреите”, бичува непристойното поведение на украинците в Треблинка - „Украинците бяха постоянно пияни, и за да имат повече пари за ракия, продаваха всичко, което можеха да откраднат в лагера... Когато си натъпчеха коремите, пияни-заляни, те се оглеждаха за други забавления. Често си избираха най-хубавите еврейски момичета между
минаващите покрай тях голи жени, отмъкваха ги в бараките си, изнасилваха ги и после ги хвърляха в газовите камери”.
цитирай
53. genadi2000 - И още смехотворни "свидетелства"! Наистина трябва да си идиот, за да повярваш на тия фантасмагории.
14.08.2010 02:07
За да докажа богатата фантазия на свидетелите, тук подробно цитирам от книгата на Стефан Сценде (Stefan Szende): „Последният евреин от Полша, Der letzte Jude von Polen“, появила се най-напред в Albert Bonier Bokförlag, Stockholm 1944 г., после през 1945 г. в Europa-Verlag, Zürich. В предговора авторът пише следното:

„Тази книга е първото подробно сведение от очевидец на унищожението на около пет милиона полски и други европейски евреи в германския Генералговернемент. Авторът преживя хиляда погрома!“



Следва един пасаж от страниците 290-292:



„Белцек беше едно малко селище на германско-руската граница от 1939 г. От руски укрепителни съоръжения нацистите направиха онази мелница за хора, онази фабрика за трупове в която стотици хиляди, може би дори милиони евреи намериха смъртта.. Да се убият пет милиона души е една огромна задача. Също избиването на дървеници и въшки изисква известна техника. И никой не бива да се съмнява в това, че германците са един технически способен народ. Между тях имаше инженери на смъртта. Те получиха поръчението от Фюрера и от шефа на SS, да решат техническия проблем. И те решиха проблема. Те направиха грандиозни неща.

То беше привлекателна цел, милиони евреи да бъдат убити по всички правила на модерната техника.Мелницата за хора обхваща едно пространство с около 7 km диаметър. Областта е осигурена с бодлива тел, никой не бива да се приближава. Една избрана команда на SS която управляваше тук, мъже с железни нерви. То беше една важна задачи, вещите и дрехите на милионите убити да бъдат сортирани и опаковани. За тази цел SS избираше и няколко евреи.“



После, Сценде описва техниката за унищожение:



„Препълнените с евреи влакове пътуваха през един тунел в подземните помещения на мястото за екзекуция. Там евреите бяха разтоварени. Те трябваше да предадат вещите си. Всичко им беше взето. По-късно транспортите бяха доставяни голи. Голите евреи биваха вкарвани в огромни зали. Тези помещения можеха да поберат хиляди души наведнаж. Те нямаха прозорци, бяха от метал с снижаващ се под.

Подът на тази зала с хиляди евреи биваше снижавана в един лежащ под него басейн пълен с вода. Когато всички евреи на металния под вече стояха до хълбоците във водата, се пускаше електрически ток през водата. Кратко време и всички евреи, хиляди на брой бяха изведнъж мъртви. Тогава металният под се издигаше от водата. На него лежаха труповете на екзекутираните. Една друга електрическа линия биваше включена и металната плоча се превръщаше в ковчег на крематориум, нажежена до бяло, докато всички трупове биваха изгорени. После, огромни кранове издигаха този ковчег на крематориум и изсипваха пепелта. Големи фабрични комини отстраняваха дима.

Процедурата беше завършена. Следващият влак чакаше вече с нови евреи пред входа на тунела. Отделните влакове донасяха три – до петхилядни, понякога също и повече евреи. Ежедневно пристигаха много влакове. Имаше дни в които линията за Белцек превозваше двадесет до тридесет такива композиции. Модерната техника на нацистката организация триумфираше над всички трудности. Проблемът, как милиони хора могат да бъдат екзекутирани беше разрешен. Подземната мелница за хора разпространяваше един ужасен мирис над цялата област. От време на време гъст дим от изгорени човешки тела лежеше над широката местност“

цитирай
54. watchtowerman - Авторът трие коментариите ми,
15.08.2010 11:26
което е признак на слаба позиция, некачествена теза - няма доказателства, невежество , и преди всичко СТРАХ ОТ ИСТИНАТА. Какъвто автора, такава и тезата. ПРОДЪЛЖАВАЙ СТРАХЛИВЕЦО!
цитирай
55. dolce - ndaaaaaaaa
15.08.2010 11:31
watchtowerman написа:
копи-пейства дисертационната работа на Махмуд Абас, някогашен касиер на ООП, и днешен лидер на ООП. Този касиер, известен и като Абу Мазен, осигурява средставата за терористичната атака срещу олимпийския отбор на Израел, по време на Олимпийските игри от 1972 в Мюнхен, следствие от който са убити 9 израелски спортисти.
Изглежда като награда, десет години по-късно - през 1982г., Московският ориенталскит институт присъжда докторска степен на Абас за дисертацията, с която и в която се отрича Холокоста.
Пропускът в дисертацията на Абас е, че не е съобразил да опровергае спасяването на датските и българските еврей. Защото неопровержимото съществувание на тези два исторически факта, говори, че Холокостът с еврейте е бил факт, защо иначе датското и българското правителства ще си създават главоболия и проблеми с Хитлер и Германия, че да не изпратят еврейте от свойте страни на почивка в някои от лагерите, там ще заякнат като се потрудят, пък и ще поспортуват. В това отношение Абас и копи-пейстовете на автора ще се окажат верни - животат в лагерите толкова се харесал на еврейте, че малцина поискали да се върнат по родните си страни. Милиони останали в лагерите...Завинаги!


АКО НЕ БЕШЕ ТРАГИЧНО ЩЕШЕ ДА Е СМЕШНО!!!!!!!!!!!!
Цялата история за създаването и разселението на евреите е ЛЪЖА, така че още една за холокоста не ме учудва. Просто мислете с главите си и не се поддавайте на манипулациите на циониските медии. Простичко е макар че започвам да се съмнявам дали имате с кво да мислите.

И ако ще признаваме жертвите да започнем по големината им а?
ама така няма да могат създателите на МИТА ЗА ХОЛОКОСТА да оправдават престъпленията които вършат в момента.
Очевидно е е КРАДЕЦА ВИКА ДРЪЖТЕ КРАДЕЦА!!!!!!!
цитирай
56. samvoin - което е признак на слаба позиция, ...
15.08.2010 11:46
watchtowerman написа:
което е признак на слаба позиция, некачествена теза - няма доказателства, невежество , и преди всичко СТРАХ ОТ ИСТИНАТА. Какъвто автора, такава и тезата. ПРОДЪЛЖАВАЙ СТРАХЛИВЕЦО!
В ТОЗИ БЛОГ СИ ИМА ПРАВИЛА, ВАЖАЩИ ЗА ВСИЧКИ! ОБИДНИ КВАЛИФИКАЦИИ И ПСУВНИ НЕ СЕ ДОПУСКАТ, КАКТО И ГНУСОТИИ!
цитирай
57. анонимен - това очевидо е еврейска статия
15.08.2010 20:10
това очевидо е еврейска статия, "Доказателставта" са преднамерено идиотски за да се покаже колко са измислени атаките срещу холокоста. Умишлено не е показано нито едно по сериозно доказателство
цитирай
58. samvoin - това очевидо е еврейска статия, ...
16.08.2010 21:13
анонимен написа:
това очевидо е еврейска статия, "Доказателставта" са преднамерено идиотски за да се покаже колко са измислени атаките срещу холокоста. Умишлено не е показано нито едно по сериозно доказателство
Дал съм линкове икъм други материали, а снимките са видим монтаж.
цитирай
59. анонимен - това е пална глупост
26.01.2011 13:22
ако някога отидеш в усвиенцим да го видиш входа е смешни пари никога повече няма да напишеш такива небивалици .БЯХ ТАМ НАИСТИНА Е СТРАШНО ВСЕ ОЩЕ ПРИЯТЕЛ МИРИШЕ НА ИЗГОРЕЛИ ТРУПОВЕ
цитирай
60. samvoin - ако някога отидеш в усвиенцим да го ...
14.02.2011 02:08
анонимен написа:
ако някога отидеш в усвиенцим да го видиш входа е смешни пари никога повече няма да напишеш такива небивалици .БЯХ ТАМ НАИСТИНА Е СТРАШНО ВСЕ ОЩЕ ПРИЯТЕЛ МИРИШЕ НА ИЗГОРЕЛИ ТРУПОВЕ
Пише се Освиенцим - със "О"! ;)
Поне да го беше научил, като си ходил...
цитирай
61. анонимен - За съжаление историята я пишат победителите.....
19.03.2011 15:39
браво на автора
цитирай
62. анонимен - това много прилича нациганска и...
13.12.2011 11:01
това много прилича нациганска история същтото можите да видите всеки ден по някое предаване за горките цигани вечно онеправдани и невини
цитирай
63. hitlerastfuckscist - Сука!..
27.12.2012 00:16
Приеду в Болгарию - сделаю с тобой то, что герой Брэда Питта сделал с белобрысым фашистом в финале "Inglourious Basterds"!..
цитирай
64. samvoin - Нека всички видим техния истински ...
30.12.2012 11:18
Нека всички видим техния истински облик и "аргументи", с които вече десетилетия крепат тази измама...;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 10052840
Постинги: 7921
Коментари: 3556
Гласове: 6351
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Български исторически календар
4. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
5. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
6. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
7. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
8. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
9. Забравеният д-р Янко Янев
10. Планът "Еврия"
11. Сайт с български бойни знамена
12. Исторически видеоблог
13. "Изгубената България" - исторически сайт
14. Владо Черноземски
15. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
16. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
17. Реалността днес и която идва...
18. Военное обозрение
19. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
20. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
21. РПЦ Царская Империя
22. Григор Симов: Нека не си затваряме очите
23. Исторически ревизионизъм
24. Вечния Църковен Календар на Светите Отци