Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2017 00:32 - Всекидневна изповед на греховете
Автор: fotinia Категория: Поезия   
Прочетен: 3295 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image

Изповядвам пред Тебе, моя Господ, Бог и Творец, единия в Света Троица, прославян и покланяем Отец, Син и Свети Дух, всичките си грехове, които извърших през всички дни на моя живот, през всеки час и сега, с дела, с думи, с мисли: преяждане, опиване, ненавременно ядене, празнословие, униние, леност, прекословие, непослушание, оклеветяване, осъждане, нехайство, самолюбие, сребролюбие, грабителство, лъжа, кражба, даване назаем с лихва, завист, гняв, оскърбяване на ближния, плътска похот и нечистота, злопаметство, ненавист и това, което сгреших с всички мои сетива: зрение, слух, мирис, вкус, осезание и с всичките си душевни и телесни чувства, чрез които прогневих Тебе, моя Бог и Творец, и обидих ближния си. Като съжалявам за тези свои грехове, признавам себе си за виновен (виновна) пред Тебе, моя Бог, и коленопреклонно падам и се кая, помогни ми, Господи, Боже мой, със сълзи смирено Те моля. Прости ми по Твоето милосърдие, всички минали и сегашни съгрешения, и ме освободи от тях, като благ и човеколюбец. Амин.                  



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fotinia
Категория: Поезия
Прочетен: 897842
Постинги: 958
Коментари: 363
Гласове: 367
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930