Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2016 06:00 - БОЛЕРО
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 1610 Коментари: 2 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... не ме очаква нищичко добро – 
и Варна не прилича на Уайкики, 
мелтемът изпълнява „Болеро” 
в масурите на сухите тръстики, 
хрипти морето в каменния бряг
и в мръсна пяна цяла нощ се дави, 
намества вълноломът крив гръбнак 
и яко скърца с прешлени и стави, 
и сякаш кърти плочи от гранит 
небето с тежки ломове над мене, 
с последната си клечица кибрит 
се моля Богу, паднал на колене – 
ако все още мисли ме с добро, 
да съхрани в главата ми хард диска! – 
и слънцето – със златното ведро, 
над мен отново изгреви да плиска...

И цял живот да свирят „Болеро” 
мелтемите под лятната ми ризка!

    




Гласувай:
18



1. pvdaskalov - * ! *
26.11.2016 09:12
Шефе, тазсутришното стихотворение е по-хубаво от палачинката със сладко от смокини, която излапах преди да пална лаптопа и кацна при теб, при тръстиките, мелтема и гърбавия вълнолом.
Тази зима ще дойдеш да ти демонстрирам майсторлъка си. Имаш две запазени места, но ще ме предупредиш, че врътнята около печенето на палачонки (Сбърках клавиша, но грешката ми хареса и я оставям.) отнема бая време. Доде ги чака човек, може и да задреме.
Спокоен и по възможност весел край на седмицата.
Чичо ти Пепи
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Шефе, тазсутришното стихотвор...
26.11.2016 14:11
pvdaskalov написа:
Шефе, тазсутришното стихотворение е по-хубаво от палачинката със сладко от смокини, която излапах преди да пална лаптопа и кацна при теб, при тръстиките, мелтема и гърбавия вълнолом.
Тази зима ще дойдеш да ти демонстрирам майсторлъка си. Имаш две запазени места, но ще ме предупредиш, че врътнята около печенето на палачонки (Сбърках клавиша, но грешката ми хареса и я оставям.) отнема бая време. Доде ги чака човек, може и да задреме.
Спокоен и по възможност весел край на седмицата.
Чичо ти Пепи

Светли почивни дни, Чичо Пепи!
Наздраве!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9360921
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930