Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2015 21:53 - ЦВЕТАН ВАСИЛЕВ: ЦИНИЗМЪТ НА ТОВА ПРАВИТЕЛСТВО Е ТОЛКОВА ГОЛЯМ, ЧЕ НЕ ЗНАМ КАКВА ЧАСТ ОТ МИНИСТРИТЕ СА НА БОРИСОВ И КАКВА ЧАСТ ПОД КОНТРОЛА НА КРЪГА „ДПС“
Автор: bojinkata Категория: Новини   
Прочетен: 449 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ЦВЕТАН ВАСИЛЕВ- Ще продължа да отстоявам истината за КТБ докрай. Няма да ме спрат нито репресиите, нито заканите, нито докладите на странно съюзилите се кредитори на статуквото. Какво означава това докрай?
- Докрай означава това, че аз трябва да докажа невинността – моята и на моите колеги, и да докажа, че моделът на КТБ не само не е бил порочен, а е бил един от малкото, които са могли да поставят банката в нормални условия на работа при кризата, която съществува от 2009 г. Ако някой в държавата България си мисли, че банките са някакъв оазис на спокойствието, оазис на сигурността при тази икономическа ситуация, дълбоко се заблуждава.
- Вие стоите в Белград. Докога обаче? Това е изхабяваща позиция. Докога? Защо толкова Ви е страх да се върнете в България и какво от това, като Ви арестуват? Могат да Ви държат 72 часа, Вие нямате и повдигнато обвинение, имате само постановление.
- Така е. Не ме е страх от това, че мога да бъда арестуван. Аз и тук бях арестуван, когато се предадох в полицията. Не е въпросът в това. Въпросът е, че аз нямам гаранции за справедлив процес и въобще се съмняват, че тези 72 часа са мярката, която ми е наложена. Аз съм убеден, че безправието, което специално Про*уратурата проявява по отношение на мен, може да резултира във всякакви други уродливи форми. Нямам никакво съмнение в това. Аз казах – искам гаранции.
- Да, но Борисов и публично е казвал, че гарантира за Вашата сигурност. Защо не му вярвате? 
- Борисов по принцип гарантира за всичко в България. Аз не знам точно как ще гарантира за сфери, в които той в крайна сметка няма правомощия. Освен това Борисов миналата година гарантира, че банката ще бъде възстановена и тя не беше възстановена, а след това подигравателно се отнесоха към писмото на цяла държавен фонд, което било срамно, или нищожно, или жалко писъмце. Затова нямам основание вече да вярвам на никого, освен на писани документи, защото аз не съм избягал и не се крия от никого.
- Наричат ви банкерът беглец!
- Така е удобно. И други устойчиви определения са ми вменили…
- Не Ви ли писна?
- На мен не ми писва от това какво говорят медиите на Пеевски за мен или няколкото клакьори, някои от които извадени от нафталина. Притеснява ме бездушието на обществото.
- В интернет тръгна един клип, който показва апокалиптична картина. Това е във връзка с това, което Вие казвате – тези, които се опитаха да Ви унищожат, искат просто да материализират активите и да си ги вземат. Така ли е? 
- Ама те вече го показват! И пред очите на сляпото общество, и пред очите на сляпата Про*уратура. Аз не знам колко сигнала трябва да бъдат подадени в Про*уратурата, за да се види, че точно онези оръдия – техни, на Про*уратурата – са сред основните разграбващи активите. И главният им свидетел, и хората около Пеевски, и хората около Александър Сталийски – това са кръговете, които организираха атаката срещу банката и в момента материализират тези свои усилия. Имам предвид чрез серия от безумни цесии, на които само се намигва с добро око от всички органи и институции, и правителство включително, активите отичат в нечий джоб, без да постъпва нито една стотинка в банката.
В момента най-сериозният бизнес в държавата България е брокерският бизнес, свързан с активите на КТБ. Има няколко брокерски компании – брокерска компания „Пеевски“, брокерска компания „Сталийски“, брокерска компания „Не знам кой си“… Всеки продава нещо от активите и всеки урежда някой желаещ да се сдобие с този актив на някаква минимална цена.
- Ма как продават?
- Ами така. Оказва се, че всички са продавачи. Всички са собственици, а всичко иначе е записано на моя гръб.
- Значи, те предлагат предприятия от активите на КТБ на някакви купувачи, така ли?
- Системата е проста: „Искаш ли да ти уредя „Виваком“? – На каква цена си готов да купиш „Виваком“? – Ами на тази. – Добре. Ако ти уредя „Виваком“ на тази цена, остатъкът ще ми го платиш ли?“ Все още собствеността на компанията не е променена, но компанията се използва съобразно и според интересите на едни други хора.
- Чувствам, че имате друг план за това поне да бъдат спасени част от активите. Така ли? 
- Мен ме боли от всичко това, което се случва. Аз нямам някакъв гениален план, но знам, че в банката има активи за минимум 2 млрд. евро и тези активи могат да бъдат осребрени, разбира се не за една или две години, при волята на държавата и волята на останалите кредитори. Аз знам каква е реалната стойност на активите и ако говорим за план, той не е планът „Барбароса“…
- Може да е планът „Маршал“!
- За плана „Маршал“ не знам, но във всички случаи ситуацията и опустошенията след КТБ може да се окажат като ситуацията в Германия след Втората световна война. Не искам да съм лош пророк.
- Не преувеличавате?
- Не преувеличавам, разбира се. Преди седмица излязоха статистики за бюджетния дефицит. Независимо от всичките свищовски опити на Владислав Горанов да залъгва ЕВРОСТАТ, бюджетният дефицит е 3,8%.
- В момента?
- Така е и то е все пак по официална статистика, а ако приемем за невъзвръщаеми държавната помощ към Първа инвестиционна банка, какво би се получило тогава? А ако не се върнат и средствата, които са предоставени на Фонда за гарантиране на влоговете от държавния бюджет за изплащане на гарантираните депозити в КТБ, знаете ли, че отиваме към 8-9% бюджетен дефицит? И тогава нашата привидна финансова стабилност отива по дяволите.
- Вие имате план, я го издайте! Писали ли сте на Борисов например за това? 
- Не съм писал на Борисов, защото нямам комуникация с него,............................
http://afera.bg/%D1%86%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BD-%D0%B2%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D0%B2-%D1%86%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%BC%D1%8A%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8.html


 "8-9% бюджетен дефицит? И тогава нашата привидна финансова стабилност отива по дяволите." -  ето тук е заровено кучето!!!!!

- какво стана през 1996 година при бюджетен дефицит от 7.8 %;?
- какво може да стане, ако той тази година или следващата стане 9 %, ако няма действия по темата КТБ не позволяващи това да стане?



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bojinkata
Категория: Новини
Прочетен: 5420809
Постинги: 3616
Коментари: 5918
Гласове: 6782
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930