Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2014 23:11 - ЕКСШЕФЪТ НА ГДБОП МИ ПОИСКА РУШВЕТ ОТ 300 000 ЕВРО, ЗА ДА СПРЕ РАЗСЛЕДВАНЕТО СРЕЩУ МЕН!
Автор: bojinkata Категория: Новини   
Прочетен: 481 Коментари: 0 Гласове:
0



ЕКСШЕФЪТ НА ГДБОП МИ ПОИСКА РУШВЕТ ОТ 300 000 ЕВРО, ЗА ДА СПРЕ РАЗСЛЕДВАНЕТО СРЕЩУ МЕН!
Публикувано на 05.04.2014 / 17:28 ч. от afera

Венцеслав Чамурджиев е бизнесмен и бивш общински съветник от Бургас (2007-2011), една от важните фигури в СДС през 90-е години на миналия век. Строителният предприемач бе сред най-влиятелните мъже в Бургас – в местната политика и в бизнеса, но това бе до ноември 2010 г., когато бе показно арестуван от ГДБОП и обвинен в извършване на лихварска дейност, рекет и заплахи за убийство. Три години и половина по-късно бе оправдан на първа инстанция от Специализирания наказателен съд. Показанията, дадени по време на процеса от десетки разпитани свидетели, поставиха под сериозни съмнения не само цялото обвинение, а и начина, по който са действали разследващите органи в случая „Чамурджиев“.

-Г-н Чамурджиев, оправдан сте на първа инстанция от Специализирания съд, вярвахте ли, че това ще се случи, предвид страховитите неща, в които бяхте обвинен, дългия арест и изолацията ви от общестения живот ?

-Не съм очаквал нищо друго, тъй като няма престъпление. Насаждаше се мнение, че съм виновен. Това го направиха хората, свързани с полицията, тези които имаха възможност да влияят на общественото мнение. Едно и също нещо се говореше през цялото време. Четяха се цитати от обвинителния акт и се подаваха на медиите. А това бе едно четиво-фантастика. Цитирали са четири анонимни свидетели, които не дойдоха в съдебната зала. Двама от тях бяха с едни и същи показания, копи-пейст. Третият анонимен, влезе в съда, като явен свидетел (б.а. Милко Атанасов) и каза, че за пръв път ме вижда. Приписаха ми, че съм се срещал с някакви непознати хора, както и места, където не съм ходил никога. Казваха, че съм давал 100, 200, 300 хил.лв. на лица, които нито са имали някакъв бизнес, нито нужда от такива пари. В същото време няма никакви документи, доказателства. По нашето законодателство нямаш право да предявиш претенции за суми над 5 хил.лв, ако нямаш документи. А те твърдят, че съм раздал огромни суми на хора, които не познавам, без да имам какъвто и да е документ. Това е пълно безумие.

-Връщайки се назад във времето с какво си по-точно обяснявате повдигането на обвинението срещу вас?

-Знам, че е имало е заповед в Бургас да се направи същата показна акция, както във Варна с ареста на Борислав Гуцанов и аз съм бил най-удобен. Хващат един индивид като Тошко Атанасов (Томито Черния, б.р.), който e удобен, защото има проблеми с правосъдието, комисията „Кушлев“ му е запорирала всичко. Почват да го притискат, обещават, че ще му оправят нещата и т.н.. Лъжат го, че аз и Емил Христов (б.а. бившият апелативен прокурор на Бургас) сме причина за делото. Тошко Атанасов се поддава на натиска и почва да говори глупости. Създават му ситуации, инсценировки, в които да участва, Томито тръгва сам да им търси „подходящи” свидетели, да ги наговаря, полицаите са го напътствали какво да върши през цялото време. Всичко това излезе наяве в съда.

-Томито и пред Фламан.бг твърдеше, че е бил от най-близките ви семейни приятели, защо така?

-Не му се сърдя. Инстинктът му за самосъхранение е заработил. Като има проблем всеки гледа да спаси себе си. Трябва да си много силен психически, за да издържиш, а той не е издържал.

-Г-н Чамурджиев, защо точно вие станахте обект на тази акция. Нещо определено ли са искали?

-Защото аз съм и удобен. Политик, общински съветник, адвокат, не съм нечия подлога, не съм давал пари на никого, не съм търсил и помощ от тях. Не съм активист от тогавашната управляваща партия. Преди това те са правили данъчна проверка на една фирма, в която се оказа, че няма нищо нередно, но оттам са се „закачили“ и започват разработката. Първо е по чл.255 – за данъчни престъпления. После се оказва, че няма никакви данъчни престъпления, чудят се какво да направят и създават това обвинение. Това беше политика на ГД БОП – държавната машина за рекет на бизнеса. Тогавашното управление смени борците с ченгетата и техните репресивни методи.

-По друг начин да ви питам: искаха ли ви пари пряко или косвено?

-Да…(б.а.кратка пауза), бях на среща при Станимир Флоров (бивш директор на ГДБОП) и той ми поиска пари – 300 хил.евро. Написа сумата на една бележка, подаде ми я и ми каза, че ще се свържат някакви хора с мен, стана и си тръгна. Това се случи в края на 2011 г., когато обвинението още не беше повдигнато и се водеше разследване, от което аз ни най-малко очаквах да се стигне до тази гавра с личността ми.

-Имаше ли свидетели?

-На разговора нямаше, но шофьорът, който ме закара, бе с мен. Записан съм в камерите, че влизам долу (б.а.очевидно визира кабинета на Флоров в дирекцията).

-Готов ли сте да застанете на детектор на лъжата, за да потвърдите думите си?

-Напълно готов съм.

-Ще свидетелствате ли срещу Флоров, ако започне дело на по-късен етап?

-Няма какво да крия, ще изляза да кажа истината. Ясно е, че делото, което се води срещу мен е измишльотина, с цел да ми се вземат пари и след като не ги дадох, започнаха да е мачкат.

-Това дело спря вашата политическа кариера. Да очакваме ли отново да се върнете на политическата сцена?

-При всички положения. За да ми е чисто името, ще се върна, когато окончателно реша проблемите. Надявам се това да стане до края на годината и да мога да участвам на следващите местни избори.

-Какво ви отне повдигнатото обвинението?

-Много неща – бизнес, пари, време, психически тормоз върху мен исемейството ми най-вече. Три години късане на нервите и унижение, загубих много от проектите си, колеги от бранша, приятели ми обърнаха гръб. Работех, докато не ме нарочиха. Казвал съм го и друг път: Всеки един от нас е подписал обществен договор с тази държава – да си плаща данъците, да не нарушава законите, да се грижи за близките и държавата, да пази личността. В един момент обаче държавата нарушава този договор и започва да те мачка. Прави те на нищо.

-Колко имота имате сега ?

-Нищо. Една къща в с.Маринка, която е семейна собственост.

-А фирмите, които управлявате?

-Фирма „Феникс“ има база за скрап и участвам в завода за високотехнологични кабели в Айтос.

-Всъщност обвинението срещу вас до какъв етап спря инвестицията с международно участие в Айтос, тя се реализира, но не в пълния обем?

-Когато ме арестуваха заводът бе пред откриване. Стартирахме преди година, но с 30-40 работници. Партньорите ми от Италия спряха втория етап, но сега смятам, че мога да ги убедя, че България е правова държава.

-Чувствате ли се политически репресиран?

-Пак казвам. Трябваше и в Бургас да има показна акция, каквато имаше във Варна, а аз бях удобен. Какво значи политически репресиран. В ГЕРБ има много читави хора, тях не ги упреквам.

-Казвате, че не се сърдите на ГЕРБ, но общоизвестен факт е, че Станимир Флоров бе сред най-близките на Цветан Цветанов?

-Не казвам, че ГЕРБ са някаква организация, която тръгва да създава проблеми, просто имаше хора, които мачкаха всички останали, а аз станах поредната им жертва.

-Имахте ли подозрения, че може да се окаже натиск върху съда. Делото Ви бе прехвърлено от Бургас на новосъздадения Специализиран съд, който започна с много хъс, а Вие бяхте сред първите му „клиенти”?

-Беше ми ясно, че върху прокуратурата ще има натиск, но вярвах на съда, че няма да се поддаде. Вярвах по простата причина, че ако се допусне, това значи, че държавата е свършила. Радвам, се че съдиите не се повлияха от политическата конюнктурата, защото когато направиха спецсъда, тогавашните управляващи си мислеха, че това ще бъдат хора, върху които ще могат да влияят.


КОИ И КАКВИ КЛОПКИ ПРАВЕХА НА АПЕЛАТИВНИЯ ПРОКУРОР ЕМИЛ ХРИСТОВ, ЗА ДА БЪДЕ АРЕСТУВАН, КАКТО И ОЩЕ СКАНДАЛНИ РАЗКРИТИЯ ОТ СЪДЕБНАТА ЗАЛА

http://www.flagman.bg

http://afera.bg/interviu/59584.html

Почнаха да излизат кирливите ризи на най-крадливото управление в Бг! image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bojinkata
Категория: Новини
Прочетен: 5385897
Постинги: 3597
Коментари: 5838
Гласове: 6714
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031