Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2014 12:46 - ОРЛИН АЛЕКСИЕВ СЕ ОБАДИЛ НА БОЙКО БОРИСОВ И ТОЙ МУ ДАЛ АКЪЛ ДА ДАВА ТВ ИНТЕРВЮ!
Автор: bojinkata Категория: Новини   
Прочетен: 877 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ОРЛИН АЛЕКСИЕВ СЕ ОБАДИЛ НА БОЙКО БОРИСОВ И ТОЙ МУ ДАЛ АКЪЛ ДА ДАВА ТВ ИНТЕРВЮ!
Публикувано на 22.02.2014 / 9:36 ч. от afera
 
Орлин Алексиев, чиято автокъща А2 и заведенията му вчера бяха обискирани след разбиването на канала за кокаин, след дефилирането си в Нова телевизия, цъфна и по БНТ. Алексиев призна че се бил обадил на Бойко Борисов веднага след гръмването на скандала и той му дал ценни съвети, като например да даде интервю по БНТ.

Пред БНТ Орлин Алексиев каза: „Така и не разбрах дали камионът, в който е бил укрит наркотикът, е френски или испански. На кораба само нашият камион беше български, но той е преминал. /б.р. – Борисов трябваше да обясни на Алексиев, че има и „контролиран” път на кокаина, който се следи от службите/. Екипът не е бил задържан, нито разпитван. Когато говорих с тях, те дори не знаеха какво точно се случва, знаеха само, че е задържан камион. Ние сме състезатели, а доколкото знам, са задържани двама българи, които са от организаторите“. /б.р. интересно е откъде Алексиев знае, че задържаните са организатори на канала?!/.Ако имаше нещо срещу мен, нямаше да го правят два дни след акцията. Освен това пресконференцията я дават сутринта, а мен ме обискират в петък вечерта. Съгласих се да съдействам, за да отпадне всякакво съмнение от мен, тъй като наистина количеството е огромно. Притеснява ме, че от пресконференцията имаше една реплика за пречупения гръбнак, която мен ме притесни“.

Е, тук е заровено кучето! Прочетете пак последното изречение! Както АФЕРА първа и единствена анализира точно това изречение на главния секретар на МВР извади от равновесие Борисов и компания.И днес Орлин Алексиев потвърди притеснението си.

 
http://afera.bg/mishena/57284.html

       Така де, при фал, венднага се докладва на шефа и се искат указания. Мафиотска работа! Обаче става въпрос за много, мнооооого пари и някой ще го отнесе от групата!



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bojinkata
Категория: Новини
Прочетен: 5442896
Постинги: 3624
Коментари: 5954
Гласове: 6810
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930