Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2014 11:05 - До кога ще убиват с ваксини децата ни?
Автор: bojinkata Категория: Новини   
Прочетен: 1374 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Дали и тази смърт ще остане безнаказана и здравните власти ще се правят, че нищо не се е случило? Дали и този път някой ще смее да твърди, че ваксините са безопасни? Дали ще продължава да не се търси отговорност от некадърните лекари, които с действията си причиняват смърт на дете?

“Здравейте, казвам се Павлина Стефанова от гр.Стара Загора съм. Случи ми се най- лошото нещо на света..Почина бебенцето ми.

Ще започна от 15.01.2014г. Отидохме с мъжа ми и бебчо на консултация, трябваше да му бият ваксини. Обясних на лекарката че детето е със сополки и не постоянно но от време не време чувам и хрипчета.Тя ми отговори че ще го прегледа и ако е необходимо ще отложим ваксинацията. Прослуша му гърдичките и каза че са чисти. Попитаме като кърмя детето да ли се дави от нослето и да ли се отблъсква от гърдата ми.отговорих и че се храни добре.

Тогава тя отговори че при някои бебета запушен нос или малко сополки е било нормално да имат до 8 месец доверих и се и бихме ваксините в едното краче дифтирия тетанус коклюш и полиомит а в другото краче някаква за хронична пневмония на 20.01.бебето ми се влоши вечерта имаше хрипове и суполки аз откакто се появиха сополите му пръскам в нослето Стеримар т.е.морска вода след което му почиствах сополките.

рано сутринта се обадих на лекарката и и обясних че бебето се влошава и какво се е случило предната вечер.тя ми отговори да отида на следващия ден в сряда когато е имало консултация защото имало много болни и каза да продължавам да пръскам стеримар в нослето.в сряда взех по големия ми син от училище той е в първи клас купихме от аптеката маски за тримата и отидохме в болницата.

влязохме с маски на уста и тримата заради грипа. разказах и всичко което ви написах по горе.след което тя отново го прегледа с слушалки и каза че е с чисти гърдички и не чува никакви хрипове този път реши и гърлото да види каза че и то е добре. изписа ми виброцил 4 пъти на ден по една капка в всяка ноздра.започнах веднага да му ги слагам но той нямаше промяна започна и по малко да яде.Na23.01.2014г.си го изкъпах сложих му капки малко по късно го нахраних и към 21,30 легнахме всички сложих си го в кошарката и аз си легнах.

на сутринта мъжа ми ме събуди да оправя детето за училище станах и първо погледнах към кошарата беше с леко отворена устичка посиняла и целия студен.повикахме бърза помощ дойдаха за секунди опитаха в къщи но казаха че незабавно трябва да се откара в бърза помощ.бях в стаята при тях бориха се 45мин.

но не успяха-  детето ми беше мъртво.

след аутопсията ми казаха че е получил оток на мозъка и белия дроб вследствие на хеморагична пневмония.ходих днес до полицията за да питам какво мога да направя срещу тази лекарка защото съм сигурна,  че вината е нейна не трябваше да му бие ваксина а да му пусне изследвания.

но докато не получат експертизата няма как да я обвиня.

но душата ми гори сърцето ми бушува немога да намеря покой за това искам гласност защото нали се сещате че тяхната гилдия лекар виновен няма.

моля помогнете ми вярвам че ако се разчуе може да побързат с експертизата и всичко да се изясни.

простете ако съм допуснала грешка в правописа,  но ми е трудно да проверя написаното.”
https://www.facebook.com/pavlina.stefanova.756/posts/620325928037730

http://vaksiniistinata.ovo.bg/news/2014-02-01-1



Гласувай:
2



1. kolevdobri - Светът се побърка.
03.02.2014 12:22
А ние търпим като овце пред заколение. Търпението е добро качество, когато те управляват хора с визия за бъдещето. Аз съм против ваксините. Жалкото е, че лекарите имат законното право да убиват. Това е монополът. Също като другият монопол - в образованието, в социалната сфера, в енергетиката, в нотариусите, експерт-счетоводителите, железопътният транспорт и накрая - в политическия монопол. Затова всичко е скапано. Преди години и аз щях да загубя сина си, заради докторски простотии.
цитирай
2. bojinkata - Много са жертвите от ваксинирането ...
03.02.2014 12:43
Много са жертвите от ваксинирането - преки/смъртен случай/ и непреки - инвалидизиране!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojinkata
Категория: Новини
Прочетен: 5443249
Постинги: 3624
Коментари: 5954
Гласове: 6810
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930