Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2014 16:30 - Практически анализ на ситуацията в България
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 2434 Коментари: 6 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Една позната постваше в „социалната мрежа“  политически статуси след изборите, които отдавна не поглеждам , и когато й намекнах това, тя очаквано ме парира  : „и все пак това те засяга“ и т.н.!

Разбира се,  знам че ме засяга.  И още как ме засяга! Тя в момента няма работа, но живее в най-хубавия за живеене град, аз имам платена работа в областен град на края на азбуката!  Но засега да не си мерим засягането!

Вече две години почти  всяка сутрин срещам един съгражданин ром който  крие в чемшира инструмента си  за ровене в контейнерите за боклука  и когато се съгледаме бодро ме поздравява – „Добро Утро“ . Много хубаво! Но! А малко преди, а и след това, докато се разхождаме с кучето,  виждам поотделно и семейно с невръстните деца- ромите, които културно сортират отпадъците!  После докато закусвам и се приготвям за работа чувам новините и коментарите от водещите, репортерите и гостите в студията. Глупави, нетактични, невъзпитани неинтелигентни, инфантилни дебилни, без албинис без правоговор и т.н  водещи, откровено тъпи репортери, едни и същи гости. Превключвам!  Но горчивината остава!

Вървя пеша до работа! Преди нямах търпение да си купя кола и не ми се слизаше от нея, сега знам че най-хубавото е когато слезеш от колата! Не ти спестява и лошото което ме заобикаля!

За половин час виждам поне 10 и повече ситуации в които някой „крещи“ – „моля ви глобете ме здраво“ – обаче нищо не му е случва – и той продължава катадневното си наглеене! Няма държава! Или държава на наглите! Или държава на наглостта!

Отивам на работа и там заварвам 90 процента връзкари напудрени като колеги! Работата е платена!  Никога не съм бил „с връзки“! Да бе!  Ясно е че и брат ми няма да ми повярва!

Работата  ни е интересна! Обаче е организирана, методирана и кадрувана така че да те дехуманизира, деморализира  и демотивира! Пробвай да си кажеш нещо хуманно, морално и мотивиращо с колегите ми!  Курец!

Затова като ми каже някой: „Ей наборе добре си ти, а гледай аз в какви лайна съм затънал“! аз му отвръщам – ти да знаеш аз в какви – ама хайде да не си ги мерим! Всеки мисли че неговите са най-големите!

Кое ме крепи в тази ситуация! Не ме е страх от нищо! Мога доста неща! Смирен съм!

Освен това България върви напред! Със слаба, но чух да казват – жилава икономика! Ще кажа и годината – 2006! Или 2003-2004 още!  Нормално! 1997 катастрофирахме, 2003 , 2004 нещата взеха да се успокояват! Даже и за мен 2006 беше вододелна година! 2008 – най-успешна и перспективна!  Датировката може лесно да се провери! 2003 тръгна земеделието, 2007 влязохме в Евросъюза, 2009 година ни удари кризата, но в условия на Валутен борд,  ниското ниво на икономиката ни , и стабилни процент гастарбайтери които не са спирали да дотират недотам обичната си Родина, нещата не се промениха много!  Икономиката ни си остана една и съща – бавно бавно, но развиваща се!  Монополна, картелна, корумпирана, измамническо-бандитска, манифактурна, семейна и т.н.!  За сравнение ние имаме БВП – 39 милиарда, Гърция – 180 милиарда! Слаба икономика! Четох някъде – жилава! Като дъщеря ми! Слабичка е обаче – жилава!  

Икономиката си върви! Независимо кой е на власт!  Ех дървената мафия, ВИП авджиите, но това са подробности! Каквато ни е икономиката такава ни е политиката!

Слаба!

Слаби!

Баавно се променя!

Не се променят! Политиката  и тя си има малко самостоятелен живот!  Даже и аз имам  малко!

Наблюдавам няколко млади, тъпи, ограничени дебелогъзници! Млади са, нямат много мисли или казват напосоки наизустените, не вярвам всичките да са разстроени хормонално! Но имат снимка със Станишев!  Примери много! Партия на чугунените глави!

БЕРГ пък търсейки спешно електорат направи кощунствено брутални назначения! Те си намериха електората обаче! Не е вярно, че не са партия! Вече са! На една част от гражданите се нрави безпардонната милиционерска справедливост, ефектно насилие и псувни! Подкрепят я и хора и то активни хора, които са притиснати от чугунените!  За мен са партията на дървените глави!

На практика са едно и също! Само че единия е завършил в София, другия в Монтана! Единия има бизнес в Ловеч, другия в Етрополе!   Подробности!  Един авиоотряд повече или по-малко! 

Едните, години се гавреха  с нас от трибуната на НС, другите цял мандат се гавреха и с парламентаризма, ами ние достойнство нямаме ли?

Сега какво! Ами пак същото! Станишев няма да подаде оставка! Въпреки че ежалък!  Няма да осъдят и Цветанов! Него само за едно,  но сигурно престъпление! Да даваш присъди от НС! Но и той ще остане! 

ДПС! Единствено техния електорат твърдо знае какво иска! Сега. Сина ли Майката! Аз лично мисля че майката е свръхамбициозна  и има пари! Или Д.Пеевски е най-успелия българин в България!

На икономиката ни, й „отърва“  ситуацията!

Ясно че и на политиците ни не им мигва окото!

М. Манолова не честити на номер 15 – безочливо!

Атанасова говори простотии без да  й трепне окото!

Народа не дава признаци, че куклите са му омръзнали!

И кукловодите не  дават сигнали за смяна!

Кризата е политическа!  Която лесно може да се реши!

Както казва поета!

„Какво тук значи, някаква си личност“!



Тагове:   БСП,   избори,   Станишев,   оставка,   ГЕРБ,   ситуация,   15,


Гласувай:
8



1. injir - И защо трябва да си даваш живота за ...
29.05.2014 21:29
И защо трябва да си даваш живота за други? Жив си по-нужен. Наистина номер 15/15 не е бил предвиден, защото се видя , че няма спортсменство, няма поздравления. Има вълчи апетит. Само.
цитирай
2. baskeret - Трябва да се сменят няколко кукли
30.05.2014 08:00
Изглежда ми лесно!
Е ако са скъпи на народа
или мили на куклпводите
тогава ще стане по трудния начин
най-вече за нас!
:)
цитирай
3. injir - Ами при нас - става все по трудния ...
29.06.2014 13:27
Ами при нас - става все по трудния начин.
цитирай
4. baskeret - може би затова много от нас
04.07.2014 08:05
чустват трудности!
цитирай
5. jelezov - "Практически анализ на си...
09.07.2014 13:15
"Практически анализ на ситуацията в България"
Сбъркано заглавие!
Текстът по-скоро е ПОГЛЕД, макар и интелигентно, и красиво написан, но не и АНАЛИЗ.
Анализът, като един от най-употребяваните научни методи, си има своите правила, изисквания и норми, които трудно бихме открили в обсъждания текст. "Поглед" тук е синоним на Хегеловата "видимост" или "привидност". Например хората стотици хиляди години са ВИЖДАЛИ Земята плоска като тепсия и са приемали това си виждане за абсолютна истина.
ПРАКТИКАТА е една от най-трудно проумяваните философски категории. Тя е в основата на две философски системи (школи, направления): марксизма и прагматизма. За да разбирате практиката по марксистки е достатъчно да вникнете в смисъла на Първия от "Тезиси за Фойербах" на Маркс, който ще цитирам тук изцяло.
"Главният недостатък на целия досегашен материализъм – включително и Фойербаховия – се заключава в това, че той схваща предмета, действителността, сетивността само като обект или съзерцание, а не като човешка сетивна дейност, като практика, не субективно. Затова стана тъй, че дейната страна, в противоположност на материализма, бе развита от идеализма – но само абстрактно, тъй като идеализмът, естествено, не познава действителна, сетивна дейност като такава. Фойербах иска да има работа със сетивни обекти, действително различаващи се от мисловните обекти, но не схваща самата човешка дейност като предметна дейност. Затова в „Същност на християнството” той разглежда само теоретичната дейност като истински човешка, а практиката се схваща и фиксира само в мръсно-търгашеската форма на нейното проявление. Затова той не разбира значението на „революционната”, на „практическо-критическата” дейност." ( Съч. Том 3, с. 3)
Прагматичната философия е американско творение. Най-подходяща философия за менталността на средния американец.
Бихте могли да направите СИНТЕЗ на знанията си за българското общество в един критичен постинг или коментар на моя "ИДЕАЛИЗИРАН ЕКСПЕРИМЕНТ ЗА РЕФОРМИРАНЕ НА БЪЛГАРИЯ"
цитирай
6. baskeret - Г-н Железов
01.02.2016 16:07
днес преглеждах и благодаря за подробното Ви мнение.
аз пиша нещо като къси есета , постове
този не си го харесах днес, написан е под силно чувство
но не ми хареса
слаб е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 388709
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031